Här kommer några kändisar vars personlighet har förvånat mig (man har trott att de ska bete sig på ett sätt men varit helt annorlunda):
R*bert G*stavsson- otrevlig som få, arrogant och rent elak många gånger. Behandlar personal på krog och butik som småkryp, om ens det. Vidrig person på alla sätt och vis
P*ter J*back Supertrevlig och ödmjuk. Förvånansvärt enkel och inte alls fjollig som jag trodde (sorry för den fördomen)
D*minika P Alltid trevlig och glad och ganska rolig. Verkar faktiskt riktigt smart och socialt kompetent.
M*rtin Bj*rk "lustiga killen", jobbig tycker jag personligen men en del andra kanske tycker det är kul. Har svårt för putslustighet och "tummen-upp-personer"
C*lle S*hulman Obehaglig, manipulativ, galen
A*ex S*hulman Rolig, ganska trevlig men något tillbakadragen om han inte känner sig helt bekväm
C*rolina G*nning Precis som på TV. Hon är nog bara sig själv hela tiden. Yrväder.
M*rtin T*mell Mycket obehaglig. Upplevde honom som galen, aggressiv, översittare.
H*nke L*rsson Snuskgubbe kan man säga. Skulle behöva påminnas om att han är gift
OBS! Jag har bara listat person som jag träffat dem som privatperson första gången jag träffade dem. Annars tror jag omdömet kan bli lite väl rock'n'roll då jag stått i baren och sett allt som försiggår på stureplan en lördagskväll