2008-07-29, 16:58
Medlem
Träffade Kevin Costner i en gitarraffär i LA. Han ställde sig bakom när jag spelade och sa nåt i stil med "how do you do that man?" Bakfull och flottig som jag var kunde jag inte placera honom och svarade "well... it takes alot of practice" var på han svarade "I've been playing for 30 years and I'm not even near your league" Efteråt kom min kompis fru och sa att det var Kevin och då ramlade även min polett ner. Verkade vara en cool kille.

Juliette Lewis träffade jag en gång och fick en kram och en autograf, hon var väl ok.

Robin från Robins har jag stött på vid ett par tillfällen, en genuint supersjyst kille.
Citera
2008-07-29, 17:11
Medlem
kaspens avatar
Vad ar erat problem? Sluta prata om trevliga kandisar och hall er till topic, jag skiter val i hur trevlig Costner var nar du traffade honom eller hur sympatisk Bengt Magnusson verkar vara, skriv om det i en annan trad goddammit.
Citera
2008-07-29, 17:20
Medlem
bruschens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaspen
Vad ar erat problem? Sluta prata om trevliga kandisar och hall er till topic, jag skiter val i hur trevlig Costner var nar du traffade honom eller hur sympatisk Bengt Magnusson verkar vara, skriv om det i en annan trad goddammit.

Exakt, vill höra mer om Malou. Om henne finns det antagligen en sjö av anekdoter att ösa ur!
Citera
2008-07-29, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bruschen
Exakt, vill höra mer om Malou. Om henne finns det antagligen en sjö av anekdoter att ösa ur!

Har för mig att det finns minst en tråd om den lilla häxan sedan tidigare.
Själv så kan jag inte se på henne utan byter kanal så fort hon dyker upp i rutan.
Citera
2008-07-29, 17:30
Bannlyst
Ok, en unikt otrevlig kille är vår finansminister. Vägrar att befatta sig med människor som han inte har nytta av. Elitist. Känd för att inte snacka med delar av omgivningen om han misstänker att någon inte är inteligent eller på väg ut.
Citera
2008-07-29, 19:10
Bannlyst
Carin da Silva

Hon är en riktigt dryg jävel.

Träffade henne på en fest och fy fan vilken extremt dryg människa.
Citera
2008-07-30, 02:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ewws
Ok, en unikt otrevlig kille är vår finansminister. Vägrar att befatta sig med människor som han inte har nytta av. Elitist. Känd för att inte snacka med delar av omgivningen om han misstänker att någon inte är inteligent eller på väg ut.

Äntligen en vettig kändis att skvallra om, Sveriges främsta makthavare. Xallo, har du mer information om vår finansminister? Någon som har några obehagliga anekdoter att förtälja om möten med denna man?
Citera
2008-07-30, 08:08
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av warpman
Babemagnet!
Ha överseende med Xallo. Han blev nog bara lite sur för att du inte visade honom den respekt han själv anser att han förtjänar. Det är små egenheter vi vanliga rödblodiga får stå ut med att Östermalmsgrevarna har. Jag tycker dom är både lustiga och pikanta.

Dessutom så umgås Xallo dygnet runt med världens maktelit och alla superkändisar. Han borstar tänderna i Bollinger och snusar belugakaviar...

Citera
2008-07-30, 10:10
Medlem
xallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Dessutom så umgås Xallo dygnet runt med världens maktelit och alla superkändisar. Han borstar tänderna i Bollinger och snusar belugakaviar...

Precis så är det.
Citera
2008-07-30, 12:54
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Jobbade en kort period på tipstjänst för länge sedan och tyckte inte om Lars Gunnar Björklund, han hälsade bara på noga utvalda personer. Däremot var Hasse Eskilsson riktigt trevlig och även Håkan Södergren. Har också träffat Persbrandt i form på krogen för några år sedan men han var väldigt smörig mot mig..kom och klappade mig på axeln och frågade hur läget var. Han såg garanterat att jag var hög som ett hus och vart väl lite sugen kanske Han satt sen och höjde glaset mot mig vid ett bord längre bort under den timme jag var där. Han var inte lika trevlig mot vissa andra där dock..verkar ojämn i sitt humör
Citera
2008-07-30, 13:58
Medlem
Kruzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bruschen
Att Gene Simmons är ett praktsvin förvånar väl ingen. Så snart man ser honom på TV ger han intrycket av att vara världens största idiot och självupptagen som få.

Tycker inte jag ..

På en efterfest efter en Kiss konsert för många år sedan så stod jag och Gene i pissoaren och pratade i säkert 15 minuter om allt möjligt fast mest om bandet såklart. Tyckte han var grymt trevlig. Skulle tro att mycket av hans stil är en ren image helt enkelt.
Citera
2008-07-30, 17:06
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Jämfört med vad?
Om du skall spela allan och vara tuff så är det bar om du specificerar lite, det är gott om losers här som kissar på sig pga sina egna tillkortakommanden.

Din mamma, din syster, din pappa, din moster osv?
Jämfört med vem? Menar du som människa eller i sängen? Kom igen nu, har du överhuvudtaget haft sex med nån annan än dig själv?

Varför tände Du till såhär?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in