2005-04-17, 10:44
Medlem
johnny_viciouss avatar
E-type = försöker vara så jävla snäll mot alla men det märks att han inte är riktigt bekväm med det.

IA Eklund = en utav dom trevligaste personerna jag har träffat

Martin Timell = översittare
Citera
2005-04-17, 11:05
Medlem
Gammal Hårdrockares avatar
En som är jävligt otrevlig är den där "komikern" (vad som nu är komiskt med honom vet jag inte?) Peter Wahlbeck. Gapig, påstridig, otrevlig och helt igenom osympatisk.
Några kändisar som jag har träffat som har varit jävligt trevliga och roliga att umgås med har varit Claes Ahlstedt, Lill-babs, Claes Yngström och Samantha Fox.
Citera
2005-04-17, 11:29
Medlem
Cohibas avatar
En polare till mig känner Paolo Roberto och han tycker att det är en trevlig och ödmjuk kille. Till saken hör att polar'n själv kan vara dryg som vinäger, när han vill, så han har väl ett sätt att ta fanskapet på.
Citera
2005-04-17, 12:02
Medlem
Barabbass avatar
Jag har varit med om hans dryghet

Citat:
Ursprungligen postat av l'Houngan
Jag känner ett antal människor i Södertälje, som kan intyga att Bengt Westerberg inte tillhör de trevliga människorna.
Många kände väl till den gamle färghandlaren Westerberg i Södertälje som en trevlig person att ha och göra med, men sonen var alltför dryg.

Vid t-centralen kom det en tiggare och frågade efter pengar. BW vände sig föraktfullt i från denne!!! Han blev verkligen irriterad det både syntes och hördes om man säger så...

Jag menar inte att man måste ge tiggare pengar - absolut inte. Men sättet han gjorde det på var allt annat än trevligt.
Citera
2005-04-17, 14:22
Medlem
Tesans avatar
Marit Bergman är en mysig tjej.
Vi bodde grannar när vi var yngre. Eftersom vi kommer ifrån ett litet samhälle ansågs hon vara lite "udda".
Men jag har alltid gillat henne och tyckt att hon varit trevlig.
Citera
2005-04-17, 15:25
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tesan
Vi bodde grannar när vi var yngre. Eftersom vi kommer ifrån ett litet samhälle ansågs hon vara lite "udda".

Skönt att hon har någon positiv egenskap.....
Citera
2005-04-17, 19:16
Medlem
Saltets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av l'Houngan
Bengt Westerberg tillhör inte de trevliga människorna, alltför dryg.
det begrep jag direkt vid första anblicken att den där kunskapsrasisten är en otrevlig typ.
Citera
2005-04-17, 23:30
Medlem
Philliss avatar
J-O nämndes förut. När pingis-sm var här var han och hängde med sina livvakter och hällde öl på alla han såg.
Sanna nielsen sägs vara väldigt egoistiskt och tycker hon är världens drottning. Detta enligt en kompis. Fotbollsspelaren Jon Jönsson fick jag ringa och prata med när jag praoade på lokalblaskna. Oerhört sympatisk kille. Jag var ganska liten då men han behandlade mig väl, dåvarande 18-åringen.
Citera
2005-04-17, 23:50
Medlem
J.Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tesan

Kan verifiera vad du säger om henne, hon är väldigt trevlig och sympatisk.
Citera
2005-04-18, 08:54
Medlem
Lyckholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barabbas
Vid t-centralen kom det en tiggare och frågade efter pengar. BW vände sig föraktfullt i från denne!!! Han blev verkligen irriterad det både syntes och hördes om man säger så...

Jag menar inte att man måste ge tiggare pengar - absolut inte. Men sättet han gjorde det på var allt annat än trevligt.

Men håller du inte med om att det kan vara lite irriterande med alla tiggare runt om på T-centralen? Inte minst när såssarna gång på gång nämner hur j*vla bra vi har det i Sverige? Samtidigt finns det gott om människor, inte minst på T-centralen, som har det j*vligt svårt.

Det kanske var just det, och inte tiggaren i sig, som gjorde honom förbannad. Ibland kan det även vara förbannat svårt att bemöta dessa tiggare. Man vet ju inte vad de har; aids, hepatit-c, loppor eller vad som helst.

Jag tror Bengan vände sig om i en blandning av skräck och förbannelse.
Citera
2005-04-18, 10:04
Medlem
Barabbass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lyckholm
Men håller du inte med om att det kan vara lite irriterande med alla tiggare runt om på T-centralen? Inte minst när såssarna gång på gång nämner hur j*vla bra vi har det i Sverige? Samtidigt finns det gott om människor, inte minst på T-centralen, som har det j*vligt svårt.

Det kanske var just det, och inte tiggaren i sig, som gjorde honom förbannad. Ibland kan det även vara förbannat svårt att bemöta dessa tiggare. Man vet ju inte vad de har; aids, hepatit-c, loppor eller vad som helst.

Jag tror Bengan vände sig om i en blandning av skräck och förbannelse.

Jag förstår om man inte vill ha tiggare i närheten p.g.a sanitära förhållanden eller av andra skäl.

Vad jag reagerar på är hans totala brist på behärskning... Har sett det tidigare i ett direktsänt tv-program där han bara tar av sig micken och tågar ut i ursinne. Detta händer när nån säger nåt som han inte gillar. Mycket barnsligt beteende.

Är medveten om att man inte kan rå för sina känslor. Men att en gubbe i hans ålder som dessutom gjort karriär, inte kan hålla masken tycker jag är ganska märkligt.
Citera
2005-04-18, 10:09
Medlem
damienthorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gammal Hårdrockare
En som är jävligt otrevlig är den där "komikern" (vad som nu är komiskt med honom vet jag inte?) Peter Wahlbeck. Gapig, påstridig, otrevlig och helt igenom osympatisk.

och han gillar att slå sin fru..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in