Förstahandsinfo (alltså träffat själv):
DiLeva - Jag och en polare stötte på honom på Ritz när det begav sig. Han satt och snackade med oss hela kvällen. Riktigt trevlig.
Jean-Piere Barda - Han stötte på mig i samband med en videoinspelning med Army Of Lovers. Lite halvt på skoj/halvt på riktigt. Trevlig.
Yngwie malmsteen - En barndomskamrat spelade med Yngve i ett år och jag träffade han några gånger. Maken till otrevlig kille får man leta efter.
Tumba - Träffade honom som liten. Han var alltid trevlig och pratsam.
Latin Kings - De har spelat några gånger på ett ställe jag brukar jobba på. De kommer alltid fram och hälsar på alla som jobbar både innan och efter spelningen. Mycket trevliga, framför allt Dogge.
Marilyn Manson - Pratade med honom i telefon vid ett tillfälle och han var artig och korrekt. En kompis träffade honom på pissoaren när de skulle gigga i Stockholm och de snackade lite. När polaren åkte till London för att kolla på dem så bjöd MM in honom att festa med dem.
Peter Siepen - Träffat honom i samband med att han var DJ på ett av våra arrangemang. Mycket trevlig.
Andrahandsinfo (Polare som träffat):
Lill-Babs - Som alla innan sagt, jättetrevlig (och en mycket fin kropp för sin ålder).
Rod Stewart - Mitt ex träffade honom på Arlanda (ej i vip) och de pratade och bytte telefonnummer. Trevlig.
Fredrik Virtanen - Kvalar väl knappast in som kändis men ändå... När en tjejkompis till mig skulle hälsa på honom (Virtanen stod och pratade med hennes pojkvän som han känner) var han dryg och undrade om hon var ett "luder". Idiot!
Lemmy - När en polare var i London för att lyssna på Motörhead sprang han ihop med Lemmy på puben. Han ställde en fråga till Lemmy och denne bjöd in polaren att sitta med vid bordet och festa. Trevlig.
J.O - Rolig att prata med och trevlig. Dock blir "tjejintresset" väl stort efter några öl.
Hardy Nilsson - Har tydligen jobbat som fritidsledare och var då väldigt populär bland ungdomarna. Har en tjejbekant som brukade sitta barnvakt åt hans barn och han är tydligen mycket trevlig.