2005-11-11, 15:57
Moderator
MondoBizarros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eckehomo
Ha ha! Owned

Wow...
Måste faktiskt vara den första TRIPPEL-posten jag sett!
Grattis och välkommen hit!
Citera
2005-11-11, 16:17
Medlem
DaKiNKys avatar
Har jobbat på Arlanda under en längre tid och har sprungit på massor av kändisar och kan säga följande

Hade äran att jobba en dag med den största hockeykungen i modern (hehe) tid Börje Salming när han började med sin Upper Canadian Lager och BJ är nog den koolaste gubbstrutt jag träffat,. hård som sten och skitkul.

sen sprang jag på en höggravid Reneé Nyberg som var almänt förvirrad men även hon trevlig.

snakcade även lite med Elinore Persson-grete-persson i Baren i väntan på flyget och hon var inte blyg hon inte.

har ett par till men de var inge att anmärka.

jo vänta jag sprang ju in i Anja Pärson på Umeflyget när jag va på G hem från en fisketripp i Norr, Satan de lårmusklerna kan döda.hon var allmänt trevlig så som man kan förvänta sig av en norrtös, tror hon var på väg till Gotland för den där seglingsgrejen då om jag minns rätt.
Citera
2005-11-11, 17:37
Medlem
johnjohns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baski
Yngwie Malmsten är känd för din divighet och otrevlighet!

Jag skulle vara 1000 resor värre om jag var en tusendel så talangfull som han.
Citera
2005-11-11, 18:30
Medlem
Forever Winters avatar
Förstahandsinfo (alltså träffat själv):
DiLeva - Jag och en polare stötte på honom på Ritz när det begav sig. Han satt och snackade med oss hela kvällen. Riktigt trevlig.
Jean-Piere Barda - Han stötte på mig i samband med en videoinspelning med Army Of Lovers. Lite halvt på skoj/halvt på riktigt. Trevlig.
Yngwie malmsteen - En barndomskamrat spelade med Yngve i ett år och jag träffade han några gånger. Maken till otrevlig kille får man leta efter.
Tumba - Träffade honom som liten. Han var alltid trevlig och pratsam.
Latin Kings - De har spelat några gånger på ett ställe jag brukar jobba på. De kommer alltid fram och hälsar på alla som jobbar både innan och efter spelningen. Mycket trevliga, framför allt Dogge.
Marilyn Manson - Pratade med honom i telefon vid ett tillfälle och han var artig och korrekt. En kompis träffade honom på pissoaren när de skulle gigga i Stockholm och de snackade lite. När polaren åkte till London för att kolla på dem så bjöd MM in honom att festa med dem.
Peter Siepen - Träffat honom i samband med att han var DJ på ett av våra arrangemang. Mycket trevlig.

Andrahandsinfo (Polare som träffat):
Lill-Babs - Som alla innan sagt, jättetrevlig (och en mycket fin kropp för sin ålder).
Rod Stewart - Mitt ex träffade honom på Arlanda (ej i vip) och de pratade och bytte telefonnummer. Trevlig.
Fredrik Virtanen - Kvalar väl knappast in som kändis men ändå... När en tjejkompis till mig skulle hälsa på honom (Virtanen stod och pratade med hennes pojkvän som han känner) var han dryg och undrade om hon var ett "luder". Idiot!
Lemmy - När en polare var i London för att lyssna på Motörhead sprang han ihop med Lemmy på puben. Han ställde en fråga till Lemmy och denne bjöd in polaren att sitta med vid bordet och festa. Trevlig.
J.O - Rolig att prata med och trevlig. Dock blir "tjejintresset" väl stort efter några öl.
Hardy Nilsson - Har tydligen jobbat som fritidsledare och var då väldigt populär bland ungdomarna. Har en tjejbekant som brukade sitta barnvakt åt hans barn och han är tydligen mycket trevlig.
Citera
2006-01-10, 14:17
Medlem
rick-ransoms avatar
Länge sedan någon posta i tråden- är alla trevliga nu
Citera
2006-01-10, 16:05
Medlem
chroots avatar
Mauro Scocco fick någon gång i slutet på 90-talet en liten receptionist på Martin & Co att börja gråta när hon gav honom Expressen när han hade frågat efter Aftonbladet.
Citera
2006-01-10, 16:19
Medlem
Ajaxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubbe
Uggla har jag haft nöjet träffa ett par ggr, han var riktigt trevlig. Fast han är oerhört skygg och lider av ganska taskigt självförtroende för att ha sålt miljontals plattor.

Jag har också träffat honom flera gånger och han är en trvlig prick men han kan inte gå ut utan att få kommentarer, jag antar att man blir sedd som dryg då man tröttnar på det.
Citera
2006-01-10, 16:37
Medlem
Grantzs avatar
Pelle Fosshaug är en mycket trevlig kille!
Jag skulle dock inte vilja vara på motståndarsidan i en bandymatch...
Citera
2006-01-10, 17:09
Medlem
Möjligt att Gert Fylking har nämnts tidigare, skummade bara igenom några sidor av tråden..
I vart fall så är han den största besvikelsen IRL.. har hört honom på radio/Tv och tyckt att han är lite trivsel-vrång sådär men rätt underhållande ändå.

Under en RixFM vecka i Åre får man dock rejält revidera sin uppfattning då karlfan totalt gör ned en stackars garderobiär för att hon har mage att av honom kräva tjugo kronor i garderobsavgift.
Tror aldrig jag sett och hört något så pinsamt. Det bråkas och tjatas med samtliga ansvariga på krogen, vilka kommer med flera smidiga lösningar - ICKE! Han går därifrån under det att han ryter att han ska göra ned krogen i fråga i kommande radioprogram.
Sedan detta måste jag tyvärr förpacka honom i avdelningen "Jävla sopor"

Bland fantastiska människor måste nämnas:
Anja Pärsson - så trevlig och soft
Lennart Jäkel - fler kroggäster som honom tack!!! Avslutar kvällen med att komma fram och tacka för en trevlig kväll..
Tomas DiLeva - trevlig och underhållande
nå fyller väl på listan då andan faller på...
/Primigenia
Citera
2006-01-10, 17:38
Bannlyst
Bosse Ringholm var otrevlig som fan när han ringde in till en kundserviceavdelning som jag jobbade på förrut. Han hade slarvat med räkningarna och hade gått till inkasso. Han skrek och svor och undrade om vi hade ens en ANING om vem han var?? Jag mumlade något om att "kan du inte sköta din egna privata ekonomi är det inte så konstigt att statsfinanserna ser ut som dom gör heller"
Citera
2006-01-10, 18:02
Medlem
Satt på krogen och började snacka med en sån där förortskepslatino med guldkedja runt halsen som satt vid bordet bredvid och drack öl. Han var ganska rolig och hade självironi. Senare kände jag igen honom i Aftonhoran. Det var Mendez. Nykterist numera och säkert inte lika rolig.

Alla jag känner som jobbat med Marika Lagercrantz säger att hon är den värsta bitchen ngnsin.
Citera
2006-01-10, 18:14
Medlem
rick-ransoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stargazer
Bosse Ringholm var otrevlig som fan när han ringde in till en kundserviceavdelning som jag jobbade på förrut. Han hade slarvat med räkningarna och hade gått till inkasso. Han skrek och svor och undrade om vi hade ens en ANING om vem han var?? Jag mumlade något om att "kan du inte sköta din egna privata ekonomi är det inte så konstigt att statsfinanserna ser ut som dom gör heller"

...är vi förvånade????
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in