Citat:
Ursprungligen postat av
Zicksack
Det har inget samband. Kanske t.o.m. ännu mer trevlig utåt sätt. Tyckte inte han var det en gång jag sprang på honom och Andrea på något event. Men det är längesen.
Ju större människa (vad det innebär) ju trevligare är de? Inte direkt min erfarenhet. En del är som de är.
GW har humor. Det underlättar.
Är det enbart svenska kändisar?
Nej, jag behöver kanske förtydliga mig att det menade jag inte (att större är trevligare). Bara att sådana som är otrevliga blir snällare mot större människor för att dom är fega as.
Sen tycker jag kanske det ändå. Stora människor är lika lugna som jag generellt. Men det finns garanterat undantag.
Persbrandt är ju exempelvis inte ett undantag. Otrevlig som fan och stöddig mot alla förutom när han träffar någon som är större än honom. Då är han trevlig som fan. Har sett det både mot andra och mot mig själv. Har bara sett honom full dock, möjligt att han är bättre nykter.
Har dock svårt att ta människor som byter så fullständigt på allvar. Kan man inte vara snäll mot svagare är man en idiot. Hur full man än är. Det ska inte vara svårt om man är en trevlig människa.