2020-09-19, 01:57
Medlem
orolfstolles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashy
Kunde du inte ha vägrat att köra honom? Han kunde ju ha spytt ner bilen fullständigt för dig.

De gånger någon spytt i min bil har det varit små barn på väg till akuten/Astrid Lindgrens barnsjukhus/onkologen.
Och om GW spytt i bilen har jag ju hela hans pung på löpsedeln om han inte gör jävligt rätt för sig...
Citera
2020-09-19, 09:32
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monkeyspank
Gjorde hantverksjobb åt Eva Funck på hennes dockteater en gång.
Hon var inte bara den trevligaste kändis jag träffat utan även en av de trevligaste människorna jag någonsin träffat! Jag blev fan nästan förälskad.
Trots att min firma gjort världens fuskjobb och därefter behandlat henne som skit var hon supertrevlig och hur jävla gullig som helst.
Om jag inte redan vetat att hon var gift hade jag fan gått ner på knä och friat till henne.

En annan supertrevlig kändis var Annika Hagström som tog sig tid att gå och köpa färskt fikabröd åt den skitige, svettige hantverkaren för att kunna bjuda på gofika efter utfört arbete.

Men en dryg jävla subba var Meg Westergren.
Körde ett kort tag för Solna Taxi och fick in aset i min bil. Hade det inte varit för de två babbarna hon hade med sig (som säkert skulle knulla henne) och lugnade ner henne skulle resan slutat med att jag slängt ut henne i farten.

Varför gjorde ni fuskjobb?
Citera
2020-09-19, 11:17
Medlem
EssGunillAss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DumpTrump
Träffade Carola en gång på Gröna Lund, hon var jättetrevlig och doftade jättegött.

Carola är trevlig men lite vimsig. Kräver en hel del när hon bor på hotell. En gång såg jag henne nästan naken när hon skulle byta om, verkar inte alls blyg 😄
Citera
2020-09-22, 21:31
Medlem
tuggishs avatar
Någon som träffat Torsten Flinck?

Vet inte om han skulle vara väldigt dryg eller bara skön. Eller svängig liksom.
Citera
2020-09-22, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuggish

Stött på honom ett par ggr av en slump. Bitter, dryg & pretentiös narcissist. Allt jag ogillar hos en person. Sa åt honom att fimpa ciggen på en uteservering som han demonstrativt tände. Tror han är komplett sönderknarkad tyvärr...
Citera
2020-09-22, 21:53
Medlem
Mangelinas avatar
Jobbade som ung med GuteRock i Visby och PeterLeMarc var där. Han var sjukt dryg, otrevlig och bara allmänt unlikable. Mådde förmodligen inte bra, och ett par år efter såg han ju ut som en mångubbe med det där klassiska kortisonansiktet. Kan ha varit antidepressivt också...
Citera
2020-09-22, 22:06
Medlem
tuggishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raven2.0
Stött på honom ett par ggr av en slump. Bitter, dryg & pretentiös narcissist. Allt jag ogillar hos en person. Sa åt honom att fimpa ciggen på en uteservering som han demonstrativt tände. Tror han är komplett sönderknarkad tyvärr...

Ja jag kan tänka mig att han är ganska humörstyrd, träffar du han på en bra dag är han helt tvärtom.

Dock är han rakt igenom en sönderknarkad narcissist. Han verkar gå på en del starka smärtstillande piller av och till. Som gör honom typ zombie.

Tror inte han är en person som tänker ta order av nån ang en cigg 😄
Citera
2020-09-22, 22:14
Medlem
Citat:
Tror inte han är en person som tänker ta order av nån ang en cigg 😄
Nä. Han blev tjurig som en tant & satt & mumlade. Verkar vara oerhört energikrävande. Tycker mest han påminner om en surkärring i manskropp....
Citera
2020-09-23, 01:52
Medlem
Peppe-Lunss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monkeyspank
Gjorde hantverksjobb åt Eva Funck

Men en dryg jävla subba var Meg Westergren.
Körde ett kort tag för Solna Taxi och fick in aset i min bil. Hade det inte varit för de två babbarna hon hade med sig (som säkert skulle knulla henne) och lugnade ner henne skulle resan slutat med att jag slängt ut henne i farten.
När var detta? På vilket sätt var hon otrevlig?

Meg Westergren måste ju vara närmare 90 år gammal vid det här laget, och har varit gift med sin gubbe i flera årtionden, tror knappast att hon raggar upp araber och tar hem dom i en taxi då.
Citera
2020-09-23, 07:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mangelina
Jobbade som ung med GuteRock i Visby och PeterLeMarc var där. Han var sjukt dryg, otrevlig och bara allmänt unlikable. Mådde förmodligen inte bra, och ett par år efter såg han ju ut som en mångubbe med det där klassiska kortisonansiktet. Kan ha varit antidepressivt också...

LeMarc har haft cancer, kanske fick han medicin som fick honom att svikna upp? 🤷🏼‍♀️
Citera
2020-09-23, 10:07
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:

Min systers man har haft honom på en teater och när han skulle komma dit så sa chefen där att ta bort allt som sitter löst och som ni är rädda om
Citera
2020-09-23, 17:01
Medlem
Mangelinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
LeMarc har haft cancer, kanske fick han medicin som fick honom att svikna upp? 🤷🏼‍♀️
Efter en snabb googling kan jag meddela att han fick cancer 2009. Han betedde sig på Guterock kring 1990, så den kan han inte skylla på
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in