2022-01-27, 21:11
Medlem
vackertsvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Alltså jag är ju inte någon fan av dem egentligen och har ingen riktig aning. Början av 2000 talet om det är till någon hjälp...

Ja dom var väldigt trevliga.

Början av 2000-talet och du säger att det var Thin Lizzy? Låter snarare som ett coverband som drog en rövare med dig.
Citera
2022-01-27, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Kan väl inte påstå att jag har stött på så många kändisar direkt, men några har det ju ändå blivit genom åren. Och vissa framstod som trevliga o ödmjuka, medans andra var otrevliga och rent sagt kaxiga som fan.

Trevliga:
Tony Adams (f.d fotbollsspelare)
Gunde Svan (f.d skidåkare)
Arsène Wenger (fotbollstränare)
Morten Harket (sångare)
Dennis Bergkamp (fotboll)
Rick Harrison (Pawn Stars)

Otrevliga:
Juan Pablo Montoya (f.d Formel 1 förare)
Robin van Persie (f.d fotbollsspelare)
Magnus Uggla (sångare)
Magnus Uggla är folkskygg.
Citera
2022-01-27, 21:23
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vackertsvin
Början av 2000-talet och du säger att det var Thin Lizzy? Låter snarare som ett coverband som drog en rövare med dig.

Nej! Det var dem. De hade en mindre spelning i Sverige.
Citera
2022-01-27, 21:27
Medlem
vackertsvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Nej! Det var dem. De hade en mindre spelning i Sverige.

Bandet finns ju inte längre mer än i coverversion. Men bra att de var trevliga
Citera
2022-01-27, 21:35
Medlem
Ingen jättekändis, men han "robinson-kent" från någon av de första säsongerna är otroligt självupptagen och otrevlig. Står på nån jävla marknad och säljer knivar och promotar sig själv...

Ingen jävel vet vem han är, men man behöver inte fråga, för han talar om det ändå...
Citera
2022-02-04, 07:54
Citat:
Ursprungligen postat av algen84
Speciellt om den han dricker med är under 18 (eller 12)

ja du har kanske ingen aning om hur rätt du har ,,,,
Citera
2022-02-18, 02:25
Medlem
dj0h4nn3ss avatar
Camilla Läckberg har jag inte pratat med men varit i samma rum som under ett mingel/boksignerarevent. Man kan tro att hon är divig men hon hade hyfs och tog sig tid att prata med folk, som förvisso köpte hennes böcker där och då men ändå. På samma event var Pamela Andersson (inte baywatch, svensk journalist) - pratade länge med henne och hon var hur trevlig som helst. Inte världens kändaste människa men att ens ta sig tid att småprata med mig från ingenstans om allt och ingenting är uppskattat. Detta var efter eventet var slut och jag höll på att städa undan.

Jonas Sjöstedt, lika trevlig IRL som man kan tro. Inte förvånande alls.

Samma med Erik Niva, tog sig tid att prata med alla och var mycket trevlig.

Jag gillade Hammerfall när jag var typ 14-15, såg då Joacim Cans på gröna lund och jag och min bror stannade honom och berättade vilka låtar vi tyckte var deras bästa. Han verkade måttligt intresserad och ville gå vidare. Ganska sur och arg.

Melker Andersson ringde mig när jag jobbade med att svara i telefon på ett kommunkontor. Han skulle etablera nån hamburgerrestaurang i den kommunen och krävde att tala med en ansvarig person på direkten. Han var väldigt tydlig med att poängtera vem han var. Jag sa att jag får be någon återkomma till honom eftersom det är oklart vem som kunde hjälpa honom med det. Det var inte uppskattat.

Även på samma ställe svarat i telefon åt Mogge Sseruwagi, inte någon jättekänd person men han programledde idol förut. Jävligt trevlig och ödmjuk. I ett annat kundsupportjobb ringde Ellen Fjaestad in, dvs Eva från eva och adam. Supertrevlig och glad trots att företaget jag representerade hade fuckat upp det lite för henne. Men jag löste det och hon var glad och trevlig hela tiden.
Senast redigerad av dj0h4nn3s 2022-02-18 kl. 02:40.
Citera
2022-03-14, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.STHLM
Dan Ekborg är nog den absolut otrevligaste och vidrigaste av dom alla, ett riktigt ärkesvin. Arne Weise var ganska underhållande och i princip alltid först in på kändisfesterna för att kunna tokgrogga på gratisspriten, alltid trevlig men monsterpackad.
Håller med dig 100% om Dan ekborg vilket dna avskrap .
Citera
2022-03-18, 20:32
Medlem
Satt bredvid Johan Rabaeus på tåget i somras (2021). Väldigt trevlig och jordnära, pratade med mig som om jag vore vem som helst, vi hade ett trevligt samtal och han ställde dessutom upp på att göra en videohälsning både till min mamma och en gemensam väninna som är stora fans till honom. Detta trots att han var ledig.
Citera
2022-03-18, 22:11
Medlem
Thomas Di Leva är skum. Honom kan inte jag förstå mig på, det är oklart vad han säger för någonting. Han skulle jag inte våga känna. Jag undrar om han kan prata med andar eller om det bara är så han säger.
Citera
2022-07-12, 00:11
Medlem
Therese Granqvist (Drömhus) är jättetrevlig.
Citera
2022-07-12, 00:53
Medlem
SlappTjackBalles avatar
Mart Hellgren alltid trevlig och pratglad

Di Leva-Jag lurade in mig backstage som ung och sa att jag jobba för Lyckoslanten,hann precis öppna dörren till hans loge r vakterna kom på mig . Sen fick jag träffa honom utanför,fick en kram och hans autograf.

Paolo Roberto -Rätt tråkig,lite matcho men trevlig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in