Mina bidrag... jag jobbade för många år sedan på ett företag som frekvent hade kändisar inhyrda ut mot kund, dvs de avlönades inte av oss utan av kunden. Så bakom kulisserna fick man ofta träffa på dem utan att de var tvungna att hålla masken mot mig, då det inte var oss de fick ersättning ifrån.
Paolo Roberto - träffade honom vid 5-6 tillfällen, och kan inte skriva under på nått som tagits upp här. Var en helt reko kille att ha att göra med, lite grovt språk men skämtade och tog t.o.m. problem som berodde på vår klantighet med både en klackspark och gott mod. Gav mig en av sina olivoljor och skrev ned ett recept på bästa pizzadegen för hand åt mig.
Mikael Persbrandt - tyvärr träffade jag honom bara en gång och det var under en lite destruktiv period i hans liv. Han fyllnade i tidigt på kvällen och var lite dryg att ha att göras med. Inte oresonlig men man fick punktmarkera honom för att han skulle vara på rätt plats vid rätt tidpunkt...
Steffo Törnquist - helt otroligt trevlig kille. Okomplicerad och improviserade ihop en programpunkt på 1 timme på stående fot när tekniken lade ner, helt utan sura miner. Skön humor och alltid på gott humör de 10 tal gånger jag haft att göra med honom. En av mina favoriter. 
Lasse Berghagen - mysfarbror, skriver under på vad andra sagt. Genomsnäll, men kvällstrött 

Arja Saijonmaa - dryg, hög i korken och nedlåtande. Försökte få allt hon sade och gjorde att verka högtravande. 
Thorsten Flink - mumlande och flackande blick nykter. Störig, och grinig onykter. Förvandlades helt när han klev på scen, men sen tillbaka till sitt  rätta jag direkt efter. Den snubben mådde inte bra då...
Sean Banan - väldigt trevlig, blev fruktansvärt förvånad då han helt utan trams var nyfiken på vår business och ställde seriösa frågor och vi hade en lång dialog om företagande. Klart man förstått att han är annorlunda än sin karaktär på scen men gjorde ett mycket intelligent intryck på mig. 
Det var några iaf. Finns ett antal fler.