2020-09-26, 23:54
Medlem
100ccs avatar
Dan Ekborg, Fy fan i helvete vilken dryg och vidrig människa
Citera
2020-09-27, 09:04
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monkeyspank
Det fanns vissa lata idioter i det distriktet som prioriterade att göra privata ärenden på arbetstid framför bra jobb.
Några av dessa hade gjort jobbet från början och fuskat så inihelvete. När de sedan fick backjobb kände de sig kränkta, tyckte kunden var en jobbig jävel och fuskfixade lite till.

När jag kom som inlånad från ett annat seriösare distrikt skämdes jag å firmans vägnar. Tog in en pålitlig polare, rev ut allt gammalt fusk, gjorde om det från början.
Det tog en hel dag, men efteråt fick vi om inte direkt skäll men förebråelse av deras distriktchef som ansåg att vi slösat för mycket tid och materiel på en enda kund.

I dagens läge ser jag med skadeglädje hur det företaget tappat och sjunkit så mycket att folk knappt ens längre vet vilka de är.

Ja när det finns bättre aktörer på marknaden så gräver man sin egna grav på det sättet
Citera
2020-09-27, 10:27
Medlem
rickard sjöberg, lika trevlig privat som han verkar på tv. Attityden verkar vara lite att det inte finns några problem.
Citera
2020-09-27, 14:16
Medlem
Merdives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 100cc

Tycks vara ett familjedrag...
Citera
2020-09-27, 15:31
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 100cc

Citat:
Ursprungligen postat av Merdive
Tycks vara ett familjedrag...
Hur var deras far, Lars Ekborg?
Citera
2020-09-27, 18:19
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MobbadeJessica
Hur var deras far, Lars Ekborg?

Undrar jag också, problemet är nog att det inte fanns nåt internet på 1960-talet och att dåtidens kändisar var fredade från skvaller.

Lars Ekborg dog ung och jag antar att han som intensivt arbetande skådespelare tog till sponken efter kvällens föreställningar. Så humöret växlade säkert en del.
Citera
2020-09-27, 18:29
Medlem
Foxan1977s avatar
Jobbade både restaurangen och i garderoben när Kristina från Duvemåla gick i Malmö.
Serverade Björn och Benny några gånger. Väldigt trevliga och glada båda två.
Pinsamt nog visste jag först inte vilka det var Får man skylla på att jag nyss fyllt 18?
Citera
2020-09-27, 18:40
Medlem
Opportunitiess avatar
Tareq Taylor verkar va en förbenat genuin och trevlig människa, ingen som råkat på honom som kan ge ett uttalande?
Citera
2020-09-27, 19:11
Medlem
Kloges avatar
Träffade Bosse Bildoktorn för någon sommar sedan på en bensinmack. Han hade på sig en overall där det stod Bosse Bildoktorn på ryggen. Han sa att han hade varit på en bilträff.
Trevlig typ
Citera
2020-09-27, 19:30
Medlem
brutefishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yoyoyou
Jobbade i många år för Aftonbladets TV-tidning och har intervjuat så många män som är svin, tex. Martin Timell och Ernst. Men den värsta var Ingmar Oldsberg. Han begärde lunch på Tennstopet, kommer dit och är redan påverkad (no surprise, alla visste att han är alkis), beställer in typ allt på menyn samt två sexor och två öl och ville beställa det samma åt mig, fast jag tackade nej pga. att jag jobbade. Under hela intervjun lutar han sig fram och stryker mig på armen, försöker ta min hand och säger vilken vacker liten flicka jag är. Att jag måste ju minnas honom från tv när jag var liten. Att han kan "läsa upp citat för mig från din barndom" om jag bara stannar och dricker med honom. Fy fan. Men ingen utanför "medievärlden" vet ju detta så han är ju bara en mysfarbror.
jag tror de flesta med lite koll vet att han var/är ett praktfyllo av rang och därmed sjukt stöddig.
men det var ingen direkt skräll, däremot att myspys-ernst visade dåliga sidor, det måste du berätta om!

Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Kändis och kändis, men Peter Apelgren är en genuin figur.
Såg han i Göteborg förra sommaren på en uteservering och jag gick fram lite försynt och berättade att jag var ett stort fan av Rally i P3. Då blev han väldigt glad och frågade om jag ville slå mig ner. Det gjorde jag och vi drack x antal öl och han kunde dra skämt så att jag skrattade så mycket att jag nästan sket på mig.
ha, fan va skön inställning, slå dig ner så super vi ihop.

Citat:
Ursprungligen postat av EssGunillAs
Jag såg henne med endast en liten handduk runt midjan....detta var nog ca 16-17 år tillbaka. Hon blev överraskad och visste inte att jag var där men inte alls blyg.
så....topless?
Citera
2020-09-27, 19:42
Medlem
Siw Carlsson, "tanten" i Stefan & Krister, har jag haft förmånen att träffa ett par gånger.
Jordnära och supertrevlig!
Citera
2020-10-02, 19:57
Medlem
Monkeyspanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kloge
Träffade Bosse Bildoktorn för någon sommar sedan på en bensinmack. Han hade på sig en overall där det stod Bosse Bildoktorn på ryggen. Han sa att han hade varit på en bilträff.
Trevlig typ

Håller med till 100%! Har också haft äran att träffa denne klurige gubbe och han verkade verkligen trevlig. Tog sig tid att lyssna på folk och svarade på begripligt sätt.
All heder åt Bosse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in