Citat:
Ursprungligen postat av
yoyoyou
Jobbade i många år för Aftonbladets TV-tidning och har intervjuat så många män som är svin, tex. Martin Timell och Ernst. Men den värsta var Ingmar Oldsberg. Han begärde lunch på Tennstopet, kommer dit och är redan påverkad (no surprise, alla visste att han är alkis), beställer in typ allt på menyn samt två sexor och två öl och ville beställa det samma åt mig, fast jag tackade nej pga. att jag jobbade. Under hela intervjun lutar han sig fram och stryker mig på armen, försöker ta min hand och säger vilken vacker liten flicka jag är. Att jag måste ju minnas honom från tv när jag var liten. Att han kan "läsa upp citat för mig från din barndom" om jag bara stannar och dricker med honom. Fy fan. Men ingen utanför "medievärlden" vet ju detta så han är ju bara en mysfarbror.
jag tror de flesta med lite koll vet att han var/är ett praktfyllo av rang och därmed sjukt stöddig.
men det var ingen direkt skräll, däremot att myspys-ernst visade dåliga sidor, det måste du berätta om!
Citat:
Ursprungligen postat av
Carl Serung
Kändis och kändis, men Peter Apelgren är en genuin figur.
Såg han i Göteborg förra sommaren på en uteservering och jag gick fram lite försynt och berättade att jag var ett stort fan av Rally i P3. Då blev han väldigt glad och frågade om jag ville slå mig ner. Det gjorde jag och vi drack x antal öl och han kunde dra skämt så att jag skrattade så mycket att jag nästan sket på mig.

ha, fan va skön inställning, slå dig ner så super vi ihop.
Citat:
Ursprungligen postat av
EssGunillAs
Jag såg henne med endast en liten handduk runt midjan....detta var nog ca 16-17 år tillbaka. Hon blev överraskad och visste inte att jag var där men inte alls blyg.
så....topless?