Citat:
Ursprungligen postat av
nejkono
Sanna Nielsen - Glad, mån om sina fans. Jag brevväxlar med henne och hon svarar alltid.
Sonja Aldén - Trevlig.
Markoolio - Glad, social.
Darin - Trevlig, social.
Ann-Sofie Rase - Bra rådgivare.
Shirley Clamp - Jag träffade henne på skivsignering en gång. Hon var trevlig mot de flesta, men allmänt dryg mot mig. När jag skrev pm till henne om detta uppmanade hon mig att inte kontakta henne igen. Särbehandling på högsta nivå.
Elin Lanto - Inte angelägen om att behålla sina fans. Ställer inte upp på att signera skivor och svarar inte på fanmail. Skickade en invit till hennes Facebook nyligen, hon nekade och undrade vem jag var.
Amy Diamond - Inte heller särskilt snäll mot fansen. Svarar inte på fanbrev. Hennes agent är en diva som tror Amy är den största artisten.
Molly Sandén - Särbehandlar sina fans.
Petter - Jag hade mejlkontakt med P för några år sedan. Mycket trevlig. Svarar på saker man undrar.
Lisa Ann - Trevlig så länge du inte är en osäker person.
Pia Johansson - Ömsint.
Stockholm Syndrome (tidigare Love Generation) - Supertrevliga, men också ignoranta. Det är antingen eller.
Jakob Samuelsson (sångare i Poodles) - Inte direkt otrevlig, men vägrade skriva autograf.
Sebastian - Ganska trevlig, men MYCKET tystlåten.
Agnes - På skivsigneringar är hon trevlig, men svarar inte på fanbrev.
Magnus Lindberg - Mänsklig.
Om jag kommer på nån efteråt så skriver jag ett nytt inlägg. Samtliga ovannämnda har jag träffat och/eller skrivit till så jag vet hurdana de är.
Nej, du vet inte hur de är.
Inte efter så kort och enstaka kontakt.