2015-01-02, 22:14
Medlem
kanelipullas avatar
Träffade Lasse Åberg för nåt år sen på Arlanda.. och herreguud vilken ful personlighet han hade.
Citera
2015-01-02, 22:25
Medlem
GosseN90s avatar
Lasse Åberg har jag träffat på många gånger och han är trevlig. Han är lite skygg av sig då man träffar på honom snabbt men annars är han sympatisk och ställer frågor bl.a.
Citera
2015-01-02, 22:32
Medlem
rumpgass avatar
Snubblade på Per Gessle för ett antal år sedan på en privat fest och han var en rolig fan med mycket humor. Dock så är den värsta sk kändisen jag träffat några gånger allas vår egen Calle Bildt, en riktigt otrevlig jävel när whiskyn gjort sitt, han satt mest hela tiden och fyllegnällde på sin breda Halländska över alla blattejävlar som invaderade landet. (detta var i början på hans karriär)
Den trevligaste var faktiskt Palme som jag träffade utanför Harpsund när farsan min gjorde ett jobb där..
I övrigt så har jag hört att prinsessan Maddes fisar luktar parfym, kan det stämma..
Citera
2015-01-03, 23:47
Medlem
swedishrockers avatar
Mikkey dee: Schysst person

Rick Parfitt: Supertrevlig och schysst

Francis Rossi: Retlig som attan men trevlig i grunden.

Alan Lancaster: Trevlig typ.

Eva Funck: Rätt så trevlig
Citera
2015-01-03, 23:57
Medlem
Aboristens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rumpgas
Snubblade på Per Gessle för ett antal år sedan på en privat fest och han var en rolig fan med mycket humor. Dock så är den värsta sk kändisen jag träffat några gånger allas vår egen Calle Bildt, en riktigt otrevlig jävel när whiskyn gjort sitt, han satt mest hela tiden och fyllegnällde på sin breda Halländska över alla blattejävlar som invaderade landet. (detta var i början på hans karriär)
Den trevligaste var faktiskt Palme som jag träffade utanför Harpsund när farsan min gjorde ett jobb där..
I övrigt så har jag hört att prinsessan Maddes fisar luktar parfym, kan det stämma..

När var det ungefär du hörde Bildt fyllagnälla på blattejävlar?

Känns verkligen "in character" för honom!
Citera
2015-01-06, 17:26
Medlem
Sanna Nielsen - Glad, mån om sina fans. Jag brevväxlar med henne och hon svarar alltid.

Sonja Aldén - Trevlig.

Markoolio - Glad, social.

Darin - Trevlig, social.

Ann-Sofie Rase - Bra rådgivare.

Shirley Clamp - Jag träffade henne på skivsignering en gång. Hon var trevlig mot de flesta, men allmänt dryg mot mig. När jag skrev pm till henne om detta uppmanade hon mig att inte kontakta henne igen. Särbehandling på högsta nivå.

Elin Lanto - Inte angelägen om att behålla sina fans. Ställer inte upp på att signera skivor och svarar inte på fanmail. Skickade en invit till hennes Facebook nyligen, hon nekade och undrade vem jag var.

Amy Diamond - Inte heller särskilt snäll mot fansen. Svarar inte på fanbrev. Hennes agent är en diva som tror Amy är den största artisten.

Molly Sandén - Särbehandlar sina fans.

Petter - Jag hade mejlkontakt med P för några år sedan. Mycket trevlig. Svarar på saker man undrar.

Lisa Ann - Trevlig så länge du inte är en osäker person.

Pia Johansson - Ömsint.

Stockholm Syndrome (tidigare Love Generation) - Supertrevliga, men också ignoranta. Det är antingen eller.

Jakob Samuelsson (sångare i Poodles) - Inte direkt otrevlig, men vägrade skriva autograf.

Sebastian - Ganska trevlig, men MYCKET tystlåten.

Agnes - På skivsigneringar är hon trevlig, men svarar inte på fanbrev.

Magnus Lindberg - Mänsklig.

Om jag kommer på nån efteråt så skriver jag ett nytt inlägg. Samtliga ovannämnda har jag träffat och/eller skrivit till så jag vet hurdana de är.
Senast redigerad av nejkono 2015-01-06 kl. 17:52.
Citera
2015-01-06, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nejkono
Sanna Nielsen - Glad, mån om sina fans. Jag brevväxlar med henne och hon svarar alltid.

Sonja Aldén - Trevlig.

Markoolio - Glad, social.

Darin - Trevlig, social.

Ann-Sofie Rase - Bra rådgivare.

Shirley Clamp - Jag träffade henne på skivsignering en gång. Hon var trevlig mot de flesta, men allmänt dryg mot mig. När jag skrev pm till henne om detta uppmanade hon mig att inte kontakta henne igen. Särbehandling på högsta nivå.

Elin Lanto - Inte angelägen om att behålla sina fans. Ställer inte upp på att signera skivor och svarar inte på fanmail. Skickade en invit till hennes Facebook nyligen, hon nekade och undrade vem jag var.

Amy Diamond - Inte heller särskilt snäll mot fansen. Svarar inte på fanbrev. Hennes agent är en diva som tror Amy är den största artisten.

Molly Sandén - Särbehandlar sina fans.

Petter - Jag hade mejlkontakt med P för några år sedan. Mycket trevlig. Svarar på saker man undrar.

Lisa Ann - Trevlig så länge du inte är en osäker person.

Pia Johansson - Ömsint.

Stockholm Syndrome (tidigare Love Generation) - Supertrevliga, men också ignoranta. Det är antingen eller.

Jakob Samuelsson (sångare i Poodles) - Inte direkt otrevlig, men vägrade skriva autograf.

Sebastian - Ganska trevlig, men MYCKET tystlåten.

Agnes - På skivsigneringar är hon trevlig, men svarar inte på fanbrev.

Magnus Lindberg - Mänsklig.

Om jag kommer på nån efteråt så skriver jag ett nytt inlägg. Samtliga ovannämnda har jag träffat och/eller skrivit till så jag vet hurdana de är.

Nej, du vet inte hur de är.
Inte efter så kort och enstaka kontakt.
Citera
2015-01-06, 19:47
Medlem
freeriderXIIs avatar
Är det någon här som sitter inne med den häftiga åldern för att ha träffat riktigt gamla kändisar?
(alltså att de föddes och levde för länge sedan inte deras aktuella ålder vid mötet)

Typ Hitler (dog enligt de flesta 1945), Jussi Björling (1960) eller Mussolini. (1945).
Senast redigerad av freeriderXII 2015-01-06 kl. 19:52.
Citera
2015-01-06, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Discolampan
Nej, du vet inte hur de är.
Inte efter så kort och enstaka kontakt.

Vet jag inte hur de är mot fansen? Jag har ju själv träffat dom? Vissa har jag haft kontakt med i flera år, som Sanna Nielsen, Petter och Molly.
Citera
2015-01-06, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GosseN90
Lasse Åberg har jag träffat på många gånger och han är trevlig. Han är lite skygg av sig då man träffar på honom snabbt men annars är han sympatisk och ställer frågor bl.a.
Instämmer. Har träffat honom några gånger på bokmässan när han inte suttit och signerat, och när man väl kommer innanför skalet så är han väldigt trevlig.
Citera
2015-01-06, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nejkono
Vet jag inte hur de är mot fansen? Jag har ju själv träffat dom? Vissa har jag haft kontakt med i flera år, som Sanna Nielsen, Petter och Molly.

Jag antar att du är typ 17 år men är du betydligt äldre så är du stalker så som du resonerar.
Citera
2015-01-06, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wombat1000
Instämmer. Har träffat honom några gånger på bokmässan när han inte suttit och signerat, och när man väl kommer innanför skalet så är han väldigt trevlig.

Varför skall du innanför hans privata sfär?
Herregud...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in