2020-09-23, 17:08
Medlem
falconer8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EssGunillAs
Carola är trevlig men lite vimsig. Kräver en hel del när hon bor på hotell. En gång såg jag henne nästan naken när hon skulle byta om, verkar inte alls blyg 😄

Vad är nästan naken? I BH & trosor? Topless?
Att hon är oblyg kanske har med hennes religiösa bakgrund att göra? Eva var ju naken i bibeln.

Och ja jag är nyfiken på hur Carola ser ut naken
Senast redigerad av falconer8 2020-09-23 kl. 17:44.
Citera
2020-09-24, 01:48
Medlem
Jobbade i många år för Aftonbladets TV-tidning och har intervjuat så många män som är svin, tex. Martin Timell och Ernst. Men den värsta var Ingmar Oldsberg. Han begärde lunch på Tennstopet, kommer dit och är redan påverkad (no surprise, alla visste att han är alkis), beställer in typ allt på menyn samt två sexor och två öl och ville beställa det samma åt mig, fast jag tackade nej pga. att jag jobbade. Under hela intervjun lutar han sig fram och stryker mig på armen, försöker ta min hand och säger vilken vacker liten flicka jag är. Att jag måste ju minnas honom från tv när jag var liten. Att han kan "läsa upp citat för mig från din barndom" om jag bara stannar och dricker med honom. Fy fan. Men ingen utanför "medievärlden" vet ju detta så han är ju bara en mysfarbror.
Citera
2020-09-25, 07:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mangelina
Efter en snabb googling kan jag meddela att han fick cancer 2009. Han betedde sig på Guterock kring 1990, så den kan han inte skylla på

Ok kom bara ihåg att han haft cancer inte när 😊
Citera
2020-09-25, 13:00
Medlem
tuggishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yoyoyou
Jobbade i många år för Aftonbladets TV-tidning och har intervjuat så många män som är svin, tex. Martin Timell och Ernst. Men den värsta var Ingmar Oldsberg. Han begärde lunch på Tennstopet, kommer dit och är redan påverkad (no surprise, alla visste att han är alkis), beställer in typ allt på menyn samt två sexor och två öl och ville beställa det samma åt mig, fast jag tackade nej pga. att jag jobbade. Under hela intervjun lutar han sig fram och stryker mig på armen, försöker ta min hand och säger vilken vacker liten flicka jag är. Att jag måste ju minnas honom från tv när jag var liten. Att han kan "läsa upp citat för mig från din barndom" om jag bara stannar och dricker med honom. Fy fan. Men ingen utanför "medievärlden" vet ju detta så han är ju bara en mysfarbror.

Oj vilken obehaglig upplevelse! Ingvar mys-gubben

Läsa upp citat från din barndom, fyfan vad pervigt 😄
Citera
2020-09-25, 13:24
Medlem
Carl Serungs avatar
Kändis och kändis, men Peter Apelgren är en genuin figur.
Såg han i Göteborg förra sommaren på en uteservering och jag gick fram lite försynt och berättade att jag var ett stort fan av Rally i P3. Då blev han väldigt glad och frågade om jag ville slå mig ner. Det gjorde jag och vi drack x antal öl och han kunde dra skämt så att jag skrattade så mycket att jag nästan sket på mig.
Citera
2020-09-25, 13:44
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yoyoyou

Vad har Ernst gjort ?

Har du träffat Ingvar Stenmark också?
Citera
2020-09-25, 13:49
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peppe-Luns
När var detta? På vilket sätt var hon otrevlig?

Meg Westergren måste ju vara närmare 90 år gammal vid det här laget, och har varit gift med sin gubbe i flera årtionden, tror knappast att hon raggar upp araber och tar hem dom i en taxi då.

Kanske var på 50-talet det skedde
Citera
2020-09-25, 16:57
Medlem
Monkeyspanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peppe-Luns
När var detta? På vilket sätt var hon otrevlig?

Meg Westergren måste ju vara närmare 90 år gammal vid det här laget, och har varit gift med sin gubbe i flera årtionden, tror knappast att hon raggar upp araber och tar hem dom i en taxi då.

Hon var full, kaxig och allmänt dryg. Klagade på att jag inte hade taxiuniform bla men Solna Taxi hade inte det avtalet så vi slapp uniform. Försökte förklara det, men hon skrek bara ännu högre.
Det var någon gång hösten -82 till sen vår -84 skulle jag tro. Det var iaf snödrivor kvar för jag fantiserade om att kicka ut henne i en driva.
Citera
2020-09-25, 20:56
Medlem
Monkeyspanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bret-Hart
Varför gjorde ni fuskjobb?

Det fanns vissa lata idioter i det distriktet som prioriterade att göra privata ärenden på arbetstid framför bra jobb.
Några av dessa hade gjort jobbet från början och fuskat så inihelvete. När de sedan fick backjobb kände de sig kränkta, tyckte kunden var en jobbig jävel och fuskfixade lite till.

När jag kom som inlånad från ett annat seriösare distrikt skämdes jag å firmans vägnar. Tog in en pålitlig polare, rev ut allt gammalt fusk, gjorde om det från början.
Det tog en hel dag, men efteråt fick vi om inte direkt skäll men förebråelse av deras distriktchef som ansåg att vi slösat för mycket tid och materiel på en enda kund.

I dagens läge ser jag med skadeglädje hur det företaget tappat och sjunkit så mycket att folk knappt ens längre vet vilka de är.
Citera
2020-09-25, 23:25
Medlem
EssGunillAss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av falconer8
Vad är nästan naken? I BH & trosor? Topless?
Att hon är oblyg kanske har med hennes religiösa bakgrund att göra? Eva var ju naken i bibeln.

Och ja jag är nyfiken på hur Carola ser ut naken

Jag såg henne med endast en liten handduk runt midjan....detta var nog ca 16-17 år tillbaka. Hon blev överraskad och visste inte att jag var där men inte alls blyg.
Citera
2020-09-26, 21:27
Medlem
NoMoreTears77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuggish
Någon som träffat Torsten Flinck?

Vet inte om han skulle vara väldigt dryg eller bara skön. Eller svängig liksom.

Har varit på samma 50-års kalas som Thorsten Flinck. Trodde knappt mina ögon och öron. Fruktansvärt otrevlig och klagande på alltifrån mat till vilka som var där. Icke-social. Satt och kedjerökte. Detta var många år sedan.
Citera
2020-09-26, 21:58
Medlem
tuggishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoMoreTears77
Har varit på samma 50-års kalas som Thorsten Flinck. Trodde knappt mina ögon och öron. Fruktansvärt otrevlig och klagande på alltifrån mat till vilka som var där. Icke-social. Satt och kedjerökte. Detta var många år sedan.

Hehe så där skönt osympatisk som jag tänker mig!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in