2020-10-06, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Kändis och kändis, men Peter Apelgren är en genuin figur.
Såg han i Göteborg förra sommaren på en uteservering och jag gick fram lite försynt och berättade att jag var ett stort fan av Rally i P3. Då blev han väldigt glad och frågade om jag ville slå mig ner. Det gjorde jag och vi drack x antal öl och han kunde dra skämt så att jag skrattade så mycket att jag nästan sket på mig.

Apelgren är såpass känd (speciellt här i Gbg) att det torde hända ofta att folk kommer fram till honom på krogen, och jag tror knappast att han skulle orka hålla låda på det sättet varje gång. Så du gjorde förmodligen ett trevligt intryck själv.
Citera
2020-10-07, 08:13
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av django_0818
Apelgren är såpass känd (speciellt här i Gbg) att det torde hända ofta att folk kommer fram till honom på krogen, och jag tror knappast att han skulle orka hålla låda på det sättet varje gång. Så du gjorde förmodligen ett trevligt intryck själv.
Det kanske var så?

Har alltid tyckt han är så jäkla klockren. Vass, rolig och så är han ju Göteborgare.

En djefla karl helt enkelt!
Citera
2020-10-09, 19:06
Medlem
Jag skulle vilja slå ett slag för Anders Wijkman, om man nu kan kalla honom för offentlig. Försöker agera översittare och blir vansinnig om någon försöker vara likadan tillbaka. Allmänt oskön individ.
Citera
2020-10-21, 15:09
Medlem
Walla-walla-winchas avatar
Mycket trevliga,
Bosse Bildoktorn och Roland Cedermarck. Pratat med dem på festival.
Citera
2020-10-22, 02:53
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Walla-walla-wincha
Mycket trevliga,

Nå men, vad hade Bosse att säga då ?
Citera
2020-10-22, 02:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av django_0818

man är trevlig i radio och tv för man får ett stort arvode av skattebetalarna medan dig som dessa rövhål träffar på ute på stan av olika anledningar har de ingen anledning att vara trevliga mot. Du attesterar inte deras faktura och du betalar dem inte direkt för deras tid och trevlighet, så dig behandlar de som skit.
Citera
2020-10-22, 02:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kmgbvugvn
Jag skulle vilja slå ett slag för Anders Wijkman, om man nu kan kalla honom för offentlig. Försöker agera översittare och blir vansinnig om någon försöker vara likadan tillbaka. Allmänt oskön individ.

han är inte med i media för att han ör smart, intelligent eller har någon talang utan för att han sugit av någon eller blivit påsatt av någon högre upp i utbyte mot att synas. det är sp "jobben" eller "uppdragen" förmedlas. tycker bra att du kör samma !"stil" tillbaka. att man inte ör eb beta cuck som han tror folk är.
Citera
2020-10-22, 03:28
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raven2.0
Stött på honom ett par ggr av en slump. Bitter, dryg & pretentiös narcissist. Allt jag ogillar hos en person. Sa åt honom att fimpa ciggen på en uteservering som han demonstrativt tände. Tror han är komplett sönderknarkad tyvärr...

Haha tack för info...han kan dock vara trevlig och inställsam men bara mot de han känner och som kan låna honom stålar om det kniper
Citera
2021-01-07, 19:05
Medlem
Majsargotts avatar
Hittade den här tråden inatt när jag hade svårt att somna.
Träffat är väl att ta i, men när jag var 4 år mötte jag och min familj Paul McCartney på en gata i London. Naturligtvis så hade ju inte jag en aning om vem han var, men mina föräldrar har berättat att de stelnade till och tittade extra mycket. Tydligen så hade han svarat med ett leende och nickat, typ hälsat på oss iallafall :-)

Långt senare så träffade vi R.E.M. på deras signering. Det lilla intryck jag fick var att Michael Stipe var smådryg, sa inte hej ens. Peter Buck hade solglasögon inomhus (rätt fånigt) men Mike Mills verkade riktigt trevlig. Han log och hälsade glatt och sa något i stil med "Har ni alltid så här underbart väder?"
Det spöregnade ute så alla vi som stod i kön var mer eller mindre genomblöta :-D
Citera
2021-01-08, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Walla-walla-wincha
Mycket trevliga,

Roland Cedermark är otroligt trevlig!!!
Citera
2021-01-08, 16:18
Medlem
happyjoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Matzolle
Roland Cedermark är otroligt trevlig!!!

Han är otroligt död också.
Citera
2021-01-08, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av happyjoy
Han är otroligt död också.

Va!! När fan dog han? 😢

Edit: Julafton alltså, det missade jag. 82 år, så det kanske var dags för honom att dra sig mot pärleporten ändå.
Senast redigerad av Matzolle 2021-01-08 kl. 18:38.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in