2014-12-14, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Lite väl många hål här, tycker jag.
Det var en släkting som berättade det för min mamma som i sin tur inte frågade vart det var för någonstans.
Citera
2014-12-14, 22:10
Medlem
flaess avatar
Jag har inte träffat så många kändisar, men alla jag har träffat har varit trevliga.

- Mikael Åkerfeldt från Opeth träffade jag i en skivaffär vid ett tillfälle. Väldigt trevlig, skön och jordnära kille.
- Patrik Nilsson. Känd bandyspelare som är uppvuxen i min hemkommun.
- Peter Jezewski. känd från The Boppers. Träffade honom på en restaurang som han ägde för 15 år sedan utanför Bålsta.
- Jenny och Sara Haglund. Kända akrobater som även dem är uppvuxna i min hemkommun.
- Larz Kristerz. Jag är ingen dansbandsfantast, men jag träffade bandet på Ön utanför Hedesunda.
- Johan "Honken" Holmqvist. Känd hockeymålvakt som även han är uppvuxen i min hemkommun.
- Jessica Ohlson från Sverigedemokraterna.
- LG Petrov från Entombed träffade jag på Getaway Rock Festival. Trevlig men dyngrak vid det tillfället.
- Pavel Gamov från Sverigedemokraterna.
Citera
2014-12-14, 22:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GreenEyesCuddles
Det var en släkting som berättade det för min mamma som i sin tur inte frågade vart det var för någonstans.
Hon kanske kan ta reda på det. Intressant faktiskt.
Citera
2014-12-14, 22:56
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flaes
J
- Patrik Nilsson. Känd bandyspelare som är uppvuxen i min hemkommun.

Hur är han då? Dryg?
Citera
2014-12-14, 23:27
Medlem
Thomas Ravelli, köpte snus åt mig och polaren för X antal år sedan vi var väll kanske 12 bast och stog utanför konsum när han kom gående och erbjöd sin hjälp.
Trevlig herre med en kanske inte allt för korrekt moralkompass.

Oldsberg började käfta full som han var på stan en gång, då kommer polaren till mig ännu mer influerad av alkoholen, och av någon märklig anledning bestämmer han sig för o ge gamle Oldsberg en omgång, puttar in han i bakomliggande vägg, där han sedemera däckar och vi lägger benen på ryggen, han är f.ö en riktigt otrevlig alkis, träffat på han några gånger.

Kent Ekeroth är mycket trevligare än media framställer honom, träffade på han i indonesien på nyårsafton 13-14 och slutade upp med att fira in det nya året tillsammans.
Citera
2014-12-14, 23:29
Medlem
flaess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Hur är han då? Dryg?
Grymt trevlig Jag skrev i ingressen att jag enbart har träffat trevliga kändisar.
Citera
2014-12-17, 20:09
Medlem
"J-O Waldner är ett fyllesvin som hela tiden sa -Känner du inte igen mej när han raglade fram och stötte på tjejerna på Café Opera."

J-O ska enligt uppgift vara missbrukare på de tre s:en - sprit, sex och spel.
Huruvida han är missbrukare på något annat låter jag vara osagt.
Senast redigerad av MrsGossip 2014-12-17 kl. 20:10. Anledning: Det syns inte att det är citat - jag är ny på detta
Citera
2014-12-17, 20:13
Medlem
Det skulle synas tydligt i inlägget ovan att det första är ett citat. Jag gjorde förmodligen fel. Ber om ursäkt - är ny på detta
Citera
2014-12-17, 20:27
Medlem
Mextremes avatar
Jill Johnson verkar ju genuint genomtrevlig och go.
Hon är ett par år yngre än jag och när hon var någonstans 14-15 turnerade hon runt med ett slags ambulerande talangjakt.
Jag hade något slags sommar-påhugg extraknäck och var något slags roddare/ordningsvakt på tillställningarna. Då var hon i alla fall en riktig liten stöddig skitunge som man ständigt hade lust att örfila upp tills hon blev som folk. Hennes morsa hade väl tutat i henne att hon var Whitney Houston.
Det var inget som var gott nog åt henne och hon bitchade med alla något för jävligt.
Hon var helt vedervärdig, som en sådan där amerikansk talangjakts-lolla med en über-curlande morsa.

Antingen har hon vuxit upp ordentligt. Någon kanske gav henne de där örfilarna, fysiskt eller mentalt, eller också spelar hon utmärkt teater.
Citera
2014-12-18, 10:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av yozimmer
Thomas Ravelli, köpte snus åt mig och polaren för X antal år sedan vi var väll kanske 12 bast och stog utanför konsum när han kom gående och erbjöd sin hjälp.
Trevlig herre med en kanske inte allt för korrekt moralkompass.

Oldsberg började käfta full som han var på stan en gång, då kommer polaren till mig ännu mer influerad av alkoholen, och av någon märklig anledning bestämmer han sig för o ge gamle Oldsberg en omgång, puttar in han i bakomliggande vägg, där han sedemera däckar och vi lägger benen på ryggen, han är f.ö en riktigt otrevlig alkis, träffat på han några gånger.

Kent Ekeroth är mycket trevligare än media framställer honom, träffade på han i indonesien på nyårsafton 13-14 och slutade upp med att fira in det nya året tillsammans.

Vilken jävla kompis du har! Har träffat Oldsberg flera gånger som okänd för honom och det finns fan inget ont i honom!
Citera
2014-12-18, 10:15
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mextreme
Jill Johnson verkar ju genuint genomtrevlig och go.
Hon är ett par år yngre än jag och när hon var någonstans 14-15 turnerade hon runt med ett slags ambulerande talangjakt.
Jag hade något slags sommar-påhugg extraknäck och var något slags roddare/ordningsvakt på tillställningarna. Då var hon i alla fall en riktig liten stöddig skitunge som man ständigt hade lust att örfila upp tills hon blev som folk. Hennes morsa hade väl tutat i henne att hon var Whitney Houston.
Det var inget som var gott nog åt henne och hon bitchade med alla något för jävligt.
Hon var helt vedervärdig, som en sådan där amerikansk talangjakts-lolla med en über-curlande morsa.

Antingen har hon vuxit upp ordentligt. Någon kanske gav henne de där örfilarna, fysiskt eller mentalt, eller också spelar hon utmärkt teater.

Hon var jättetrevlig när jag träffade henne stod och skrev autografer åt alla som ville ha i sommarnatten kallt och mycket mygg var det och hon stod i kjol men skrev ändå,värmde henne med en kram,det var trevligt
Citera
2015-01-02, 21:57
Medlem
GosseN90s avatar
Andreas Carlsson - sympatisk och trevlig. Down to earth.

Måns Zelmerlöw - Grinig och otrevlig när jag träffade på honom på ett lunchställe, läste senare i en intervju på expressen att han tydligen var trött och grinig innan lunch så att man ska passa sig för honom då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in