2019-09-24, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LSdalmiak
Henrik "Henke" Larsson

- Trevlig och tillmötesgående. Som gjorde det lilla extra att hälsa på alla och så. Kanske inte världens mest pratglada med det behöver man inte vara heller enligt mig.

Henrik Stenson

- Otroligt trevlig och lättsam. Bjuder på sig själv och tar sig tid för sina fans.

Anders Ekborg

- Riktigt jävla praktsvin. Jag och min dåvarande flickvän besökte en "svensk" bar i Spanien där han dök upp med någon polare. Han raggar som helvete på mitt ex (som var 25 år vid tillfället och Ekborg var 48 och dessutom gift är jag rätt säker på). Min tjej går sen iväg och jag hamnar bredvid honom. Han vet då inte att jag är hennes pojkvän och är lite allmänt smådryg mot mig bara. Sen kommenterar min tjej till mig nåt i stil med "hon är riktigt tajt" så säger jag att det är min flickvän. Då surnar han till och blir svindryg mot mig.

Efteråt berättar min tjej att han kommit med både det ena och andra olämpliga kommentarer till henne och då var och är inte hon någon mesig eller über politiskt korrekt kvinna direkt.

Riktigt. jävla. as.

Har också hört från flera håll att Anders är svår på unga tjejer. För att klargöra, inte olagligt unga men väldigt mycket yngre än honom själv. Samt dryg och otrevlig.

Oldsberg har jag aldrig stött på nykter men full är han en otrevlig jävel, tyvärr. En del ska inte dricka alkohol.
Citera
2019-09-24, 23:17
Medlem
LSdalmiaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Har också hört från flera håll att Anders är svår på unga tjejer. För att klargöra, inte olagligt unga men väldigt mycket yngre än honom själv. Samt dryg och otrevlig.

Oldsberg har jag aldrig stött på nykter men full är han en otrevlig jävel, tyvärr. En del ska inte dricka alkohol.

Jag har träffat på otroligt mycket olika människor genom mina serviceyrken. Men Anders Ekborg kan va bland dom mest dryga och otrevliga människor jag stött på. Han är på en egen nivå, speciellt ju mer alkohol han fick i sig.

När hela metoo grejen drog igång var jag bombsäker på att han skulle bli outad...
Citera
2019-10-12, 04:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tammislindis
Jag jobbade på hotell under många år och träffade allt från C till A kändisar
De mest otrevliga och trodde de va nåt vid incheck och så aldrig sitt namn för de skulle vi liksom veta :
Pernilla Wahlgren, Jill Jonsson , Måns Zelmerlöv , Alla paradise Hotel deltagare, Erik Saade , Olle Jönsson , Erik EMD, Casper Janebrink , Jessica Andersson ,Farao Groth, Johanna Toftby mfl
Ska inte tala om alla som släpade med sig tjejer och killar upp på rummen 😣

De mest trevligaste jag någonsin träffat
Brolle , Carola , Martin Stenmark, Magdalena Graaf , Lars Kristers , Arvingarna förutom Casper , Anders &Johanna Bagge ,

Finaste av dom alla och min favorit BJÖRN KJELLMAN otroligt tacksam och lite blyg men så fin person

Vet inget om Anders, men Laila Bagge är kanske den trevligaste, inte bara kändisen, personen jag träffat i hela mitt liv.

Magnus Uggla var lite smådryg, inte jätteotrevlig men självupptagen.
Senast redigerad av novaextremex 2019-10-12 kl. 04:03.
Citera
2019-10-12, 04:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wawawa
Postade i denna tråden för många år sen tror jag bestämt. men hör kommer en uppdatering

Extremt Otrevliga och arroganta:
Martin Timell
Noomi Rapace
Amanda Schulman
Calle Schulman
Marie serneholt
Robert Gustavsson
Timbuktu
Dominika
Malou von siwers

Förvånansvärt trevliga (utifrån mina egna förutfattade meningar eller utifrån hur ödmjuka de är trots stor status):
Katrin Z
Petter
Robyn
Reinfeldt
Tilde de Paula
Typ alla komiker utom Robert G
Zara Larsson
Björn Gustavsson (den yngre)
Toms Russiak
Klas Åhlund
Victoria

Intressant. Calle Schulman verkade jättestressad innan jag approchade honom men var sjukt jävla trevlig och tog sig tid. Dock var detta kanske 7-8 år sen.
Citera
2019-10-12, 07:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tammislindis
Jag jobbade på hotell under många år och träffade allt från C till A kändisar
De mest otrevliga och trodde de va nåt vid incheck och så aldrig sitt namn för de skulle vi liksom veta :
Pernilla Wahlgren, Jill Jonsson , Måns Zelmerlöv , Alla paradise Hotel deltagare, Erik Saade , Olle Jönsson , Erik EMD, Casper Janebrink , Jessica Andersson ,Farao Groth, Johanna Toftby mfl
Ska inte tala om alla som släpade med sig tjejer och killar upp på rummen 😣

De mest trevligaste jag någonsin träffat
Brolle , Carola , Martin Stenmark, Magdalena Graaf , Lars Kristers , Arvingarna förutom Casper , Anders &Johanna Bagge ,

Finaste av dom alla och min favorit BJÖRN KJELLMAN otroligt tacksam och lite blyg men så fin person

Jag har träffat Jill Jonsson ett flertal gånger och hon är väldigt trevlig. Tar sig tid att prata och är inget märkvärdig
Citera
2019-11-28, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Jag har träffat Jill Jonsson ett flertal gånger och hon är väldigt trevlig. Tar sig tid att prata och ärt märkvärdig
P

Alexandra Pascalidou. Hade olyckan att sitta bredvid henne i ett flygplan till Paris. Hon älskar sin röst och skryter över hur många språk hon behärskar. Min mamma är från Frankrike och kan därmed hyfsat bra franska. Då hon nämnde franskan kom jag med några fraser på franska och hon kom med ett ilsket svar att hon vill inte prata franska just nu. Hon verkar vara nedlåtande speciellt mot kvinnor och plattar gärna kvinnliga karbin personal. Ju yngre och snyggare tjej desto elakare blir hon. Ytlig och väldigt mån om uppmärksamhet. Sedan såg jag att hon är ganska rynkig i ansiktet och händerna (skurhänder) som en gammal tant. Däremot väl lackade och slipade naglar.
Citera
2019-11-28, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rubenberg
P

Alexandra Pascalidou. Hade olyckan att sitta bredvid henne i ett flygplan till Paris. Hon älskar sin röst och skryter över hur många språk hon behärskar. Min mamma är från Frankrike och kan därmed hyfsat bra franska. Då hon nämnde franskan kom jag med några fraser på franska och hon kom med ett ilsket svar att hon vill inte prata franska just nu. Hon verkar vara nedlåtande speciellt mot kvinnor och plattar gärna kvinnliga karbin personal. Ju yngre och snyggare tjej desto elakare blir hon. Ytlig och väldigt mån om uppmärksamhet. Sedan såg jag att hon är ganska rynkig i ansiktet och händerna (skurhänder) som en gammal tant. Däremot väl lackade och slipade naglar.

Såg henne på Arlanda för många år sedan. Kan intyga att Alexandra Pascalidou är otroligt rynkig.
Citera
2019-12-18, 06:57
Medlem
Cloecuds avatar
En kändis som verkar trevlig, iallafall om man skall döma efter de få minuter som jag pratade med honom är Conan O´Brien!

Jag och min man råkade på honom under en resa till Irland och när han såg att vi kände igen honom så kom han fram och bad om VÅRA autografer! När vi berättade att vi var svenskar så drog han ett skämt om vikingar som reser runt för att kidnappa irländare samtidigt som han låtsasropade "Security!!" i en låtsad mikrofonmygga.

Ett otippat och trevligt möte!!
Citera
2020-01-05, 17:29
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rubenberg
P

Min kompis som oxå är grek har känt henne hela livet ..
Hon är den falskaste han mött och ljuger om hennes titlar / utbildningar åsikter , allt
Citera
2020-01-05, 19:31
Medlem
Åkte i samma tågvagn som Magnus Härenstam för kanske sju-åtta år sen. Var mycket vänlig och artig mot personalen. Peter Wahlbeck har jag träffat, kul och skruvad kille, som gärna snackar.
Citera
2020-01-10, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av novaextremex
Intressant. Calle Schulman verkade jättestressad innan jag approchade honom men var sjukt jävla trevlig och tog sig tid. Dock var detta kanske 7-8 år sen.

Timbuktu då han bodde vid Nytorgstrakterna (den ni, den gode vänsteristen).

Han har översittartendenser och otrolig hang ups över sin hudfärg och sin 165 cm längd.
Han vill nog göra sin reproduktionsplikt men då skall barnet vara ljusare än han själv.
Alltså en blond dalkulla eller liknande som skall föda hans barn...…….
Synd.
Citera
2020-01-22, 21:23
Medlem
orolfstolles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Min kompis som oxå är grek har känt henne hela livet ..
Hon är den falskaste han mött och ljuger om hennes titlar / utbildningar åsikter , allt

Även om sin nationalitet verkar det som eftersom hon lär vara rumääääään...

Oavsett det är hon ett riktigt vidrigt äckel, och som din kompis säger, notorisk lögnare på gränsen till mytoman.
Troligen den otrevligaste människa jag någonsin haft oturen att dela halvklot med.

Jonas Gardell, obeskrivligt vidrig.

Harry Sch(w)ein. Körde taxi, spriller ny bil och den jäveln fjuttade på en cigarill utan att fråga om det var ok. Alla vet att den lukten ALDRIG går ur en bil. Jag blev lack och sa till honom att det var ett jävla sätt och att han skulle slänga ut den jävla cigarillen och fick till svar: "Jagg er Haaru Schaaiin, jagg harr en schpetzial-aftall med Daxi Gourirr ogg jagg råjgarr i hvilgenn bill jagg vill!"... Hände lite då och då och jag var inte ensam om att vägra köra honom.
Senast redigerad av orolfstolle 2020-01-22 kl. 22:21.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in