2018-06-22, 22:13
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DRD4
Han TRIVAGO radionissen, han är riktigt vidrig in person.
Martin Björk heter han.
Citera
2018-06-23, 00:54
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeBronThurman
En kompis inom musikbranschen berättade för många år sedan om hur otroligt trevlig hon är.
Hon är ju bl.a. jättestor i Japan som är kända för sin kultur av "hög vänlighetsnivå"
När hon (för många år sedan) var hemma i Sverige en sväng, så fick jag förmånen att träffa henne efter ett möte hos kompisen.
Kan bekräfta att hon är vacker både på in- och utsidan, d.v.s. en intelligent tjej med skön humor.

Brukar inte bli "starstruck" trots att jag genom åren stött på både ELO, Stones, Springsteen m.fl. men Meja gav ett otroligt starkt personligt o naturligt intryck. På utsidan var hon t.o.m. ännu vackrare på den tiden, men jag brukar alltid värdera insida mer än yta.
Japp, visst är hon det. Rakt igenom vänlig person verkar det som. Dessutom jävligt snygga bröst!

Lite så känner jag också, inte ofta man faller för kändisar, men hon var verkligen något alldeles extra. Nästan på samma nivå som Pripps.
Satt och fikade med henne ett riktigt bra tag och tiden gick alldeles för jävla fort.
Citera
2018-06-25, 14:45
Medlem
"St*cky B*mb" (trummisen i Wilmer X)... Visserligen ingen direkt kändis längre men verkar tro det. Överlägsen, dryg som fan och klär sig som en 20-åring vilket han verkar tro att han är. Ingen sympatisk människa direkt.
Citera
2018-06-25, 14:51
Medlem
DiegoRostas avatar
Otrevlig Victor Nilsson Lindelöf.
Citera
2018-06-26, 09:23
Medlem
Novus4212s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DiegoRosta
Otrevlig Victor Nilsson Lindelöf.

Kan du utveckla?
Citera
2018-06-26, 12:00
Mest otrevliga jag haft kontakt med är Camilla läckberg. Flög på samma flyg som henne till Mice för ett par år sedan. Vidrigt beteende mot flygvördinnor och den som hadd ptur att sitta intill henne
Citera
2018-06-26, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pelota
Mest otrevliga jag haft kontakt med är Camilla läckberg. Flög på samma flyg som henne till Mice för ett par år sedan. Vidrigt beteende mot flygvördinnor och den som hadd ptur att sitta intill henne

Berätta mer! Jag vill ha detaljer...
Citera
2018-06-26, 13:13
Medlem
mjukmjukares avatar
Ove Thörnqvist är en riktigt dryg jävel.
Han tror att han är Tom Jones men förtjänar att bli mer kungligt betjänad än t.ex. Tom Jones.
Av alla. Kleti och pleti. Alla.
För han är Ove Thörnqvist.

Citera
2018-06-26, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritzy
Morgan i Ullared ska visst vara extremt creepy. Berättar ting som att han ska hem å dra en tralla för tjejerna på jobbet.

HAHAHAHAHHAH Jävla superepiskt!
Citera
2018-07-29, 01:04
Medlem
sassafrass avatar
Råkade på Christine Meltzer på Mallorca härom året, småsnackade med henne då vi upptäckte att vi båda var svenskar så som man gör. Hon var avslappnad och trevlig, hade ingen aning om vem hon var vid tillfället (min fru stod bredvid och fick ett cringe-breakdown när hon såg oss - jag visste inte vem jag pratade med).
Citera
2018-07-29, 16:15
Medlem
Carl Bildt tror man skall vara social.
Var på Apoteket där han köpte 10
deo (!) och fast flera hejade på honom
ignorerade han helt. Som om han
hade hörlurar på sig...
Citera
2018-07-29, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalvstek
Carl Bildt tror man skall vara social.
Var på Apoteket där han köpte 10
deo (!) och fast flera hejade på honom
ignorerade han helt. Som om han
hade hörlurar på sig...

Men vad förväntar du dig av en moderat skitstövel?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in