2018-11-25, 04:25
Medlem
Wawawas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnyggve
Nu är ju du bara en person, men har känt på mig detta...tror Alex är trevligare!

Ja betydligt trevligare. Och Hannah Widell också faktiskt.
Citera
2018-11-25, 04:48
Medlem
Schnyggves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wawawa
Ja betydligt trevligare. Och Hannah Widell också faktiskt.

Det kan jag faktiskt tänka mig.
Citera
2018-11-25, 07:44
Medlem
happyjoys avatar
Nån nämnde att Jarl Borssén skulle varit en trevlig typ. Jag har info från en fd kollega som jobbat som portier på ett hotell i Jönköping. De var tvungna att portförbjuda Jarl eftersom han var extremt otrevlig och hotfull mot personalen.
Citera
2018-11-25, 19:02
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av happyjoy
Nån nämnde att Jarl Borssén skulle varit en trevlig typ. Jag har info från en fd kollega som jobbat som portier på ett hotell i Jönköping. De var tvungna att portförbjuda Jarl eftersom han var extremt otrevlig och hotfull mot personalen.
Ja, jag har träffat Jarl Borssén en gång och då verkade han synnerligen trevlig. Fast han var defintivt inte nykter den gången. Man fick helt enkelt ta honom på rätt sätt.
En annan trevlig kändis är Per Ragnar. Vi delade en sovkupé till Umeå en gång.
Vi hade väldigt trevligt genom hela resan.
Senast redigerad av Rimbert 2018-11-25 kl. 19:05.
Citera
2018-11-25, 19:18
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av happyjoy
En väldigt otrevlig kändis verkar vara Ulf Elfving.
Har hört en del om denne man.
Något av det värsta är att han en gång slog ihjäl en tax...
Citera
2018-11-25, 19:45
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Ja, jag har träffat Jarl Borssén en gång och då verkade han synnerligen trevlig. Fast han var defintivt inte nykter den gången. Man fick helt enkelt ta honom på rätt sätt.
En annan trevlig kändis är Per Ragnar. Vi delade en sovkupé till Umeå en gång.
Vi hade väldigt trevligt genom hela resan.

Innan internetskvallrets tid, trodde folk att alla komiker var trevliga och roliga privat.

Per Ragnar är väl snarare tvärtom, någon man förväntar sig vara tungsint och svår.
Citera
2018-11-25, 19:47
Medlem
TheJackets avatar
Peter Apelgren & Anna Mannheimer bor i närheten. Pratat med Peter några gånger, mycket trevlig!

Glenn Hysén är mycket trevlig han med, men han har väl typ alla i Göteborg pratat med minst en gång haha

Farsan satt och drack öl i några timmar med Benny Andersson på en flygplats. Han var visst väldigt trevlig.
Citera
2018-11-25, 19:59
Medlem
Lars Wallin (designer) är väldigt trevlig. En kompis satt och pratade en kväll med honom på krogen, helt ovetandes om vem det var.

Han frågade mig sedan ”vet du vem Lars Wallin är?, han är tydligen känd” Väligt trevlig och lättpratad enligt min vänn 😊
Citera
2018-11-26, 00:17
Medlem
Tydligen ska Leif ”Loket” Olsson vara svår privat. Inte minst om Leif tvingas göra något mot sin vilja. Finns ett antal berättelser om hur Olsson betett sig genom åren. Det ska tydligen bli värre när Leif dricker.
Citera
2018-11-26, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AfroCondomFactory
Komikern Peter Wahlbeck verkar vara en väldigt obehaglig person, helt ohämmat cynisk och svinaktig.
Ja, obehaglig var ordet. Tål honom inte...
Citera
2018-11-26, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tobbe321
Tydligen ska Leif ”Loket” Olsson vara svår privat. Inte minst om Leif tvingas göra något mot sin vilja. Finns ett antal berättelser om hur Olsson betett sig genom åren. Det ska tydligen bli värre när Leif dricker.

Speciellt om den han dricker med är under 18 (eller 12)
Citera
2018-11-26, 01:11
Medlem
SnakePlissskens avatar
Little Stevens var en trevlig typ. Träffade honom när han stod ensam (ja faktiskt!) och hängde på Daily News i Kungsträdgården nån gång runt 1986-88 tror jag, hade ingen aning om vem han var men han såg så kul ut i bandana och färggrann skjorta så jag började prata med honom, tror vi pratade en kvart eller så och jag fattade inte vem han var förrän långt efteråt :-)
Mycket trevlig herre i alla fall!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in