2010-01-06, 09:40
Medlem
utters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Henrik Berggren från Broder Daniel anses vara en blygsam och och trevlig person.

Han har onekligen en del att var blygsam över.
Citera
2010-01-09, 17:58
Medlem
fags avatar
Vem är den mest självgode kändisen?

Nå, vad trors i denna fråga?

Vilken/-a kändis/-ar är den mest självgode jäkeln och (kanske t.o.m) oftast googlar sitt egna namn?
Om man skulle klassa den där jävla Kissie eller Blondinbella som kändisar (som man kanske, tyvärr, bör göra nu för tiden?) så borde de vinna med mil. Men om vi tänker lite utanför bloggvärlden, och kanske rör oss mot... låt säga, Britney Spears? Hon har väl ungefär samma tankebanor som dessa skrivande flickor och bör kanske och slänga in en googling på sig själv lite då och då?

Detta är givetvis jävligt svårt att veta...

Men jag kanske bara ska fråga såhär då:
Vem är den mest självgode jävel till kändis?

Egenkär, självupptagna, egoistiska... Kalla det vad ni vill. En kändis, som ni kanske träffat ute, som berättar om hur ytterst duktig och framgångsrik denna är - har ni några såna historier? Share it!

Paris Hilton kanske är i hetluften här...
Citera
2010-01-09, 18:01
Medlem
alamiras avatar
svar

Björn Ranelid
Citera
2010-01-09, 18:02
Medlem
SexMurderArts avatar
Tito Beltran är en psykopat som blir flyförbannad om man inte ser hans fruktansvärda övergrepp från hans synvinkel.

Det är en riktigt farlig människa och då menar jag inte att han skulle haft en chans mot ex mig. Men han väljer sina offer utifrån omständigheterna och är rätt bra på manipulera folk. Som jag bygger på att det ändå inte är fler som anmält honom tidigare.
Senast redigerad av SexMurderArt 2010-01-09 kl. 18:13.
Citera
2010-01-09, 18:04
Medlem
fags avatar
Hm. Ja, kanske det. Men ni för gärna säga varför ni tror detta?

Har hört en del att Jan Guillou är en jävel på att vara dryg. Ställer verkligen krav på allt som händer runt omkring honom.
Kan tänka mig att han är en sån som ropar på kyparen för att denne ska fylla på vatten i hans halvfulla vattenglas, just 'cuz.
Citera
2010-01-09, 18:07
Medlem
Dr_Dollars avatar
https://www.flashback.org/showthread.php?t=714099

Självgode/otrevligaste?
Citera
2010-01-09, 18:07
Medlem
Ratads avatar
Carl Bildt.
Citera
2010-01-09, 18:08
Medlem
H.N.Fs avatar
Bert Karlsson!
Citera
2010-01-09, 18:10
Medlem
fags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Dollar
https://www.flashback.org/showthread.php?t=714099

Självgode/otrevligaste?
Ja, det där kanske stämmer. Jag läste inte "otrevliga" bara obehagliga. Och det tolkade jag som folk som ger en rysningar och gör att man bara vill gå därifrån.

Självgod ser jag på ett annat sätt. Nåväl. Vi får se vad som händer!
Citera
2010-01-09, 18:12
Bannlyst
Om man nu vill kalla det en kändis, Anna Anka.
Citera
2010-01-12, 22:12
Medlem
Joseph Goebbles !

lär ha varit en av historiens trevl prickar, när han va privat.
Senast redigerad av deakpeasley 2010-01-12 kl. 22:31.
Citera
2010-01-28, 22:17
Medlem
Smultronstallets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av warpman
Kom igen nu. Inte f-n är han intelligent. Jag är helt övertygad om att grabben skulle ha uppenbara problem med vilket barnkorsord som helst.
Skaplig bollspelare är han, men definitivt inte smart. Tror också att svensk landslagsfotboll tjänar mycket på att hålla superdivor som Z utanför laget. Tillför mest dålig stämning. Han verkar inte bjuda till det minsta i landslagströjan och det är väl ett tydligt bevis på att han bara gör rätt för sig när han får betalt.

Jupp, höga betyg i skolan, till skillnad mot exempelvis Brolin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in