2014-02-28, 13:28
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuscleShark
Har inte träffat särskilt många "riktiga" kändisar, men träffade Markoolio en gång på många år sen, och han verkade vara en riktigt skön person. Han hälsade och kom fram och pratade med oss.
Riktigt trevlig!
Du måste han träffat honom på en bra dag då.
Jag har andra erfarenheter av honom och det vid två olika tillfällen
Han verkar gilla att släppa synnerligen ljudliga brakfjärtar ifrån sig i offentliga sammanhang:

Den första gången var på Globen, vid en landskamp Tre Kronor-Finland och den andra gången var på det sena kvällsflyget Umeå-Stockholm.
Detta fjärtande upprepades flera gånger, vid varje tillfälle.
Jag tycker sådant är motbjudande, men han skrattade själv salivsprutande och hysteriskt så att både tandköttet och hörntänderna blottades.

Detta verkar vara mer än slumpmässiga iakttagelser från min sida, utan frammer ett vanligt beteende hos honom.
Senast redigerad av Rimbert 2014-02-28 kl. 14:08.
Citera
2014-02-28, 21:46
Medlem
Jagf har träffat en hel del kändisar iom jag har kört taxi i ett par år i Jkpg. Bla när mellon var här och ett par år framåt, Petter var nog den trevligaste "kändis" jag träffat! han skickar fortfarande skivor /biljetter när han är i närheten. Lasse Åberg är ett riktigt tråkigt stolpskott med tyvärr. Däremot är RIo Ferdinand en riktig bra idrottare som vet om det med: Det lag han spelade i för en 10 år sen var i JKPg för en träningsmatch mot nåt lag och ALLA i laget skrev utan knot autografer och ställde upp på bilder med alla barn/handikappade som önskade! Nu i9ngår det i deras jobb men försök få tex Jonas Gardell att göra det...
Citera
2014-02-28, 22:29
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Han verkar gilla att släppa synnerligen ljudliga brakfjärtar ifrån sig i offentliga sammanhang:

Den första gången var på Globen, vid en landskamp Tre Kronor-Finland och den andra gången var på det sena kvällsflyget Umeå-Stockholm.
Jag tycker sådant är motbjudande, men han skrattade själv salivsprutande och hysteriskt så att både tandköttet och hörntänderna blottades.

Detta verkar vara mer än slumpmässiga iakttagelser från min sida, utan frammer ett vanligt beteende hos honom.

Markoolio och Ola Håkansson..
Citera
2014-02-28, 23:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SirSaWa
Markoolio och Ola Håkansson..
Är de trevliga, otrevliga eller rentav obehagliga?
Citera
2014-03-01, 23:28
Medlem
Per Elofsson - Väldigt trevlig. Helyllesnubbe. Verkar kunna prata med alla om allt.

Lisa Miskovsky - Stabil, väldigt trevlig o korrekt. Pratglad, ger intrycket av att vara ganska skärpt.

Peter Forsberg - Väldigt genuin, supertrevlig. Tar sig tid med alla.

E-type - Ingen egen erfarenhet, men det jag har sett på nära håll är att han är supertrevlig. Cool snubbe, bjuder på drinkar hit och dit.

Uffe Larsson (R.I.P) Komikern, var osannolikt trevlig mot allt och alla på alla sätt.

Hanna Ljungberg - Supertrevlig. Ödmjuk. Väldigt rolig. Och, nej, INTE lesbisk trots att hon lirade fotboll.

Babsan - Nej tack. Måste ha haft med hen att göra på fel dag. Stroppig, dryg.

Maud Olofsson - Spydig, dryg, har sett henne få spel på småsaker, allmänt bitchig det jag har sett.
Citera
2014-03-02, 20:19
Medlem
Ollonets avatar
Citat:

Du verkar känslig som en liten pimpinett herrgårdsfröken.
Citera
2014-04-03, 13:32
Medlem
Träffade Jakob Eklund på X2000 för ett tag sen. Väldigt trevlig både mot mig och tågpersonalen och ställde gladeligen upp på bild.

Sen en outsider. Jag vet, många har nog motsatt uppfattning, men Gunilla Persson var riktigt trevlig mot mig.
Senast redigerad av Hampan1994 2014-04-03 kl. 13:36.
Citera
2014-04-03, 13:40
Medlem
Citat:

Markoolio är underbar. Var 3 år sen jag träffade han på X2000 på väg till skolan jag pendlade till, då var jag 16 år och saknade inkomst. När jag köpte maten i bistron märkte jag att det felades 18 kr. Han stod bakom mig i kön och tro f*n att inte han gav mig en tjuga så jag kunde köpa dricka till min mat! Så jag har toppenbra erfarenhet av honom. Ställde dessutom upp på bild och var allmänt glad
Citera
2014-04-03, 17:16
Medlem
Engelskas avatar
Michael Cera ska vara rätt känd för att vara lika töntig och blyg som de rollfigurerna han brukar spela i filmerna. Han är säkerligen trevlig.
Citera
2014-04-03, 17:25
Medlem
Veniconess avatar
Magnus Uggla är en dryg och överlägsen jävel. Förstår inte hur det kan finnas de som tycker om Magnus Uggla. Alla sina framgångar har han ju haft med andra artisters låtar: "Jag och min far" och "Allting som ni gör kan jag göra bättre", ett helt album med värdelösa covers på redan värdelösa gamla låtar.

Rik och bortskämd är han och har aldrig gjort ett vettigt handtag i hela sitt liv. Men åsikter har han om allt möjligt. Som den gången han klagade över att han fick för litet betalt genom Spotify. Vilken jävla sak att säga!

Tidigt i karriären gjorde han kanske en och annan bra låt, men allt efter "Den döende dandyn" från 1986 är bara skit.
Citera
2014-04-03, 17:34
Medlem
Veniconess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Venicones
Magnus Uggla är en dryg och överlägsen jävel. Förstår inte hur det kan finnas de som tycker om Magnus Uggla. Alla sina framgångar har han ju haft med andra artisters låtar: "Jag och min far" och "Allting som ni gör kan jag göra bättre", ett helt album med värdelösa covers på redan värdelösa gamla låtar.

Rik och bortskämd är han och har aldrig gjort ett vettigt handtag i hela sitt liv. Men åsikter har han om allt möjligt. Som den gången han klagade över att han fick för litet betalt genom Spotify. Vilken jävla sak att säga!

Tidigt i karriären gjorde han kanske en och annan bra låt, men allt efter "Den döende dandyn" från 1986 är bara skit.

För övrigt, jag har personlig erfarenhet av Ugglan. Träffade honom på en fest i samband med stadskampen i Hässleholm där han uppträdde för många år sedan, tror det var år 2000. Jag var själv ganska tankad vid det tillfället och tog tillfället i akt att kritisera hans "musikaliska" åstadkommanden. Jag minns att jag sa till honom att han inte gjort något som gått att lyssna på sedan "Den döende dandyn". Helvete vad förbannad han blev. Han bad mig dra åt helvete och påstod att han skulle kunna fixa fram folk som skulle spöa skiten ur mig. Vilket förmodligen bara var tomt snack från en liten man.
Citera
2014-04-03, 19:01
Medlem
Personligen bara väntar jag på den dagen man kan läsa på löpsedlarna att Magnus Uggla gett sig på fel person och åkt på ett rejält kok stryk...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in