Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Lider du av något syndrom eller nåt? Du är fruktansvärt pinsam. Och ett bra exempel på hur det inte fungerar inom den autonoma vänstern. Jag är också övertygad om att du inte finns så där fruktansvärt många inom AFA, RF som ser dig som nån form av auktoritet. Men, det ska sägas, jag känner igen din typ, lätt hormonstinn nittonåring som ser upp till de tuffa grabbarna. Själva är de oftast nobodys, och de inom AFA eller RF som de eventuellt känner skrattar bakom deras rygg.
Den bild du ger av RF, AFA och den "miljön" är kort sagt felaktig. Självklart skulle jag kunna säga till en RF:are eller AFA:it att det är fegt att maskera sig och att RF och AFA suger, och jag skulle inte vara ett dugg rädd över konsekvenserna. AFA och RF är till största del friska människor som uppträder kamratligt mot andra inom vänstern, även om det finns meningsskiljaktigheter.
Är det någon som spelar ball på internet är det du. Och jag hoppas att du inte har den attityden utanför, för då skulle du snabbt frysas ut.
(Att det är fegt att maskera sig är visserligen inte min åsikt, men det hör i sammanhanget inte hit.)
Den bild du ger av RF, AFA och den "miljön" är kort sagt felaktig. Självklart skulle jag kunna säga till en RF:are eller AFA:it att det är fegt att maskera sig och att RF och AFA suger, och jag skulle inte vara ett dugg rädd över konsekvenserna. AFA och RF är till största del friska människor som uppträder kamratligt mot andra inom vänstern, även om det finns meningsskiljaktigheter.
Är det någon som spelar ball på internet är det du. Och jag hoppas att du inte har den attityden utanför, för då skulle du snabbt frysas ut.
(Att det är fegt att maskera sig är visserligen inte min åsikt, men det hör i sammanhanget inte hit.)
"Jag är också övertygad om att du inte finns så där fruktansvärt många inom AFA, RF som ser dig som nån form av auktoritet"
Nej, det gör dom nog inte då jag inte "är med" längre. Så jag för inte på något sätt deras talan, utan bara min egen. Så om någon vill något så är det bara att komma.
Så snacka inte om att jag ger någon bild av några när jag inte ens tillhör någon organisation idag, jag för helt enkelt fram mina egna åsikter om saker och ting.
Ja, vissa uppträder kamratligt och tror att alla är vänner bara för att man råkar vara åt vänster, ser du inte det sjuka i det så är du fan dum i huvudet du med. Det är ingen jävla kompisklubb eller ens en rörelse, så bort med ditt jävla gulligull.
Jag spelar ball? Må så vara, jag kan åtminstånde backa upp mitt snack och behöver inte gömma mig bakom något fjantig pseudonym på internet som 99% av er träskmongon gör.
Nog från mig, jag är inte svår att hitta om ni vill något mer.
edit: Jag är över 20. Ville du säga nåt mer om ålder? Oavsett min ålder, din ålder, din storlek, dina polare, whatever - så äter jag upp dig alla dagar i veckan. Välkommen.
Senast redigerad av drrty 2008-07-22 kl. 18:31.
Senast redigerad av drrty 2008-07-22 kl. 18:31.