2013-07-13, 01:22
Bannlyst
Såg RF:s Youtube-klipp för ett par dagar sedan...
Så jävla moget att försöka lura folk med hus med tvångsinlösen samt att kritisera McDonalds för att
dom satsar på att anställa ungdommar...... Men ni vill väl aldrig jobba och göra rätt för et har jag förstått!
2013-07-13, 09:05
Medlem
ravnats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalasbyxmannen
Såg RF:s Youtube-klipp för ett par dagar sedan...
Så jävla moget att försöka lura folk med hus med tvångsinlösen samt att kritisera McDonalds för att
dom satsar på att anställa ungdommar...... Men ni vill väl aldrig jobba och göra rätt för et har jag förstått!

Min bästa herre, du råkar inte ha lust att länka?
2013-07-15, 23:16
Medlem
nerdys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Murvelo
Eh, siffrorna har du kopierat från Revfronts artikel. Finns ingen anledning att lita på en anonym webbplats utan ansvarig utgivare som man vet konstant ljuger och hittar på skrönor om sina meningsmotståndare. Lägg upp de påstådda domarna med en länk om du nu faktiskt har läst dessa.

Sedan svarade du inte på mina andra argument här:
https://www.flashback.org/sp44245709

Om inte du pallar kolla upp källhänvisning är det ditt problem. Det finns källor som hänvisar. Du kan inte avfärda dem förrens du kollat upp dem. Idiot
2013-07-18, 11:02
Medlem
AgentJoyBoys avatar
Verkar som RF fått ekonomiska problem.

När man besöker deras hemsida revfront.org så får man följande meddelande:

Disabled
This website has been disabled!
The reason may include failure to pay for the service or usage beyond the agreed limits.
2013-07-18, 11:16
Medlem
Murvelos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nerdy
Om inte du pallar kolla upp källhänvisning är det ditt problem. Det finns källor som hänvisar. Du kan inte avfärda dem förrens du kollat upp dem. Idiot
Så du har inte läst de påstådda källorna utan tror på vad en anonym webbplats utan ansvarig utgivare häver ur sig. Borde du inte då också lita på allt vad Avpixlat skriver de få gånger man inte har en direktlänk som källa? Sedan såg jag ingen källa på att personerna skulle vara medlemmar i SvP.

Du kan fortfarande inte svara på mina andra argument här?
2013-07-18, 11:19
Bannlyst
RF skiljer sig dock lite mot AFA, AFA verkar enbart rikta in sig på rasism och glömma bort det andra och RF verkar ta hand om ekonomiska brottslingar vilket är lite roligt.
2013-07-18, 11:21
Medlem
Murvelos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AgentJoyBoy
Verkar som RF fått ekonomiska problem.

När man besöker deras hemsida revfront.org så får man följande meddelande:

Disabled
This website has been disabled!
The reason may include failure to pay for the service or usage beyond the agreed limits.
Eftersom webbplatser är billiga att driva borde till och med RF klara kostnaderna. Sedan kan man säkert som Expo få pengar om det behövs av de krafter som RF är "nyttiga idioter" åt.

Nej, rör sig nog snarast om sedvanlig vänsterinkompetens där man glömt att betala räkningen. För mycket narkotika igen?
2013-07-19, 16:25
Medlem
xMADBALLxs avatar
Citat:
Eftersom webbplatser är billiga att driva borde till och med RF klara kostnaderna. Sedan kan man säkert som Expo få pengar om det behövs av de krafter som RF är "nyttiga idioter" åt.

Nej, rör sig nog snarast om sedvanlig vänsterinkompetens där man glömt att betala räkningen. För mycket narkotika igen?

Jamen så är det naturligtvis din pissluffare. Zog hade lite bank strul men misströsta inte alla vänster aktivister lönen är på gång
2013-07-20, 02:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ravnat
Min bästa herre, du råkar inte ha lust att länka?

Gör som jag, sök på RF bara på Youtube.....
2013-07-20, 02:20
Bannlyst
Citat:
Så du har inte läst de påstådda källorna utan tror på vad en anonym webbplats utan ansvarig utgivare häver ur sig. Borde du inte då också lita på allt vad Avpixlat skriver de få gånger man inte har en direktlänk som källa? Sedan såg jag ingen källa på att personerna skulle vara medlemmar i SvP.

Du kan fortfarande inte svara på mina andra argument här?

Hahaha trodde du på allvar att Fb mest korkade idiot skulle kunna svara på en enkel fråga!
Han har ju inte lyckats med det på ca 350 sidor här...
2013-07-20, 07:24
Medlem
NiggerCoons avatar
Jag kollade på youtube efter revolutionära fronten, hittade bara totalt vrickat skit http://www.youtube.com/watch?v=AO6L0hXdFGg "musiken" gör ju fan ont i öronen.
2013-07-21, 22:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NiggerCoon
Jag kollade på youtube efter revolutionära fronten, hittade bara totalt vrickat skit http://www.youtube.com/watch?v=AO6L0hXdFGg "musiken" gör ju fan ont i öronen.

Haha men dom hade lyckats få ihop nästan 60 pers i ena tåget....

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in