Homosexualitet beror på att man har naturligt mindre nivåer av sitt könshormon i kroppen.
Det har man bl.a.. bevisat av magnetröntgen.
Mycket beroende på att mamman inte har tillräckliga nivåer av könshormon att överlämna till barnet.
Vilket resulterar i att män tänker som kvinnor och kvinnor tänker som män, det är den naturliga förklaringen till (en del för det är ett mode i att vara homo) att homosexuella känner sig som att dem är i fel kropp.
För varje kille en mor får så ökar "risken" för homosexualitet med 30%, givetvis är det 1000 andra saker som spelar in vart vågen hamnar.
Finns barn som föds med båda könsorganen, då sker en tidig operation där man tar bort den minst utvecklade organet...
Är det en synd att få missfall också (det är det i USA om dom kristna får bestämma, fängelse...), det är inget annat naturligt än att naturen stöter bort ett outvecklat/missbildat barn som inte skulle klara sig annars, jag tycker fan synd om er... att ni inte förstår, psyket nästa!
Så... det kan alltså vara syndigt för en kvinna att födda homosexuella barn?
Varför inte utrota dom 450 djurarter som man känner till som har homosexuellt beteende.
Är han en hon eller?
Homosexuella djur
Religion, tror ni på dessa sagor än??
Alla heliga/religiösa skrifter/böcker har ändrat sina meningar eller blåneckar så fort det kommer en vetenskapligt bevis på motsattsen...
Think outside the box
Själv slängde jag mina bojjor när jag var 12 år, uppväxt kristen.
Är glad att jag kan andas frisk luft idag, är jävligt glad att jag kan tänka fritt och inte är inlåst i något jävla sagoland a lá underland...
Jag är inte homo, utan hetero.
Däremot gillar jag bögar, eftersom konkurrensen minskar :P
Om man säger att man är hetero till en bög så respekterar han det eftersom han vet att jag inte tänder på killar, men hetro kvinnor däremot kan vara som iglar.