2008-07-15, 19:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av blommaah
Får jag påminna dig om samma sak?

Därav möjligheten att sprida bögsjukdomen AIDS till vanliga människor?
Citera
2008-07-15, 19:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Balle Anka
Jag vill ju vara ärlig med vad jag gjort, annars blir det ju svårt att göra någon bedömning av huruvida det finns något hopp för mig... eller hur?

Kan jag fortfarande vända om?

Ja du har alltid en chans att försona dig med gud, men det kräver en hel del uppoffringar.
Citera
Medlem
TinkerBell86s avatar
Så jävla kul att alla homofober nämner just "bögar" som exempel, för att de är troligen män och tycker just det är äckligt. Whatever...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HåkanStrömberg
Därav möjligheten att sprida bögsjukdomen AIDS till vanliga människor?

vet du va skillnaden på en homo -och bisexuell är?

Bisexuell är attraherad av båda könen.
Homosexuell är attraherad av samma kön
Citera
2008-07-15, 19:09
Medlem
Balle Ankas avatar
Citat:
Ja du har alltid en chans att försona dig med gud, men det kräver en hel del uppoffringar.

Vad för typ av uppoffringar?
Citera
2008-07-15, 19:11
Medlem
puberts avatar
Citat:
Eftersom de bara tycker synd om sig själva och för vad de vill ha, de är självupptagna. Vi som inte är bögar tar skada av det för allt dåligt inflytande och deras attacker.
Det är uppenbart att bögar är ondskan själv eftersom gud försöker utrota dessa demoner med AIDS.

Menar du på fullaste allvar att det inte finns heterosexuella människor som tycker synd om sig själva? Alla tycker synd om sig själva, det är inget unikt för bögar. Tycker folk inte synd om sig själva för att deras sexualitet blir hånad så är det deras politik, eller så är det deras religion, eller så är det deras utseende.

Om gud skapade AIDS för att utrota bögar, varför finns då AIDS även bland heterosexuella människor. Om försökte utrota bögarna borde han väll göra det på ett sätt som inte drabbar heterosexuella?
Senast redigerad av pubert 2008-07-15 kl. 19:13.
Citera
2008-07-15, 19:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av blommaah
vet du va skillnaden på en homo -och bisexuell är?

Bisexuell är attraherad av båda könen.
Homosexuell är attraherad av samma kön

JO! Det vet jag, men hur jädra trög kan man vara för att inte förstå det jag säger, bögar har aids, bögar har sex med bisexuella, bisexuella har sex med motsatt kön, människor har aids!
agas borde du!
gud välsigne dig
Citera
2008-07-15, 19:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TinkerBell86
Så jävla kul att alla homofober nämner just "bögar" som exempel, för att de är troligen män och tycker just det är äckligt. Whatever...

En ignorant kvinna, typiskt.
Citera
2008-07-15, 19:20
Medlem
TinkerBell86s avatar
Citat:
JO! Det vet jag, men hur jädra trög kan man vara för att inte förstå det jag säger, bögar har aids, bögar har sex med bisexuella, bisexuella har sex med motsatt kön, människor har aids!
agas borde du!
gud välsigne dig

Tror nog mera att det är mera Aids i afrika än vad Homosexuella har. Så jävla dumma en del folk är.
Citera
2008-07-15, 19:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Balle Anka
Vad för typ av uppoffringar?

Allt du har gjort som är emot bibeln måste upphöra direkt, du får helt enkelt leva med existensminimum. Du måste be ett antal gånger per dag, gå till kyrkan helst några fler dagar än bara söndag, finna sann kärlek och reproducera dig (märk inte orden här, jag är medveten om att bögar inte har förmåga att reproducera sig som de monster de är) på rätt sätt enligt guds vilja.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TinkerBell86
Tror nog mera att det är mera Aids i afrika än vad Homosexuella har. Så jävla dumma en del folk är.

Du är blind. Du ser inte skadan de orsakar!
Citera
Medlem
Citat:
agas borde du!
gud välsigne dig

Hahahaha

Men om heterosexuella har det, hur kan du då kalla det för bögsjukdom?
Hur vet du att det inte drabbade en heterosexuell först?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in