2018-12-17, 03:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zurfarn
Va? Är du helt jävla från dina sinnen. Har inte kollar din posthistorik, har inte hunnit.

Vafan menar du? "Påverkansoperation" ? "Ett skådespel"

Vad fan vill du komma till?

Edit: såg nu att du är en sån där jude-gubbe. Inte att du är det men du kan inte släppa det. Du är ett skämt.

Jaja, ni får vara här också. Tröttsamma. Du är ett skämt. På vilket sätt har muslimen och uzbeken Akilov bekänt sig till den ortodoxiska judendomen? Va?

Du får börja din forskning om detta ämne här:
https://153news.net/search_result.ph...deos&cbsearch=

Det mesta om denna fake attack har tagits bort från internet, det pågår på senare tid väldigt mycket censur rensningar via Google och Youtube.
Citera
2018-12-17, 03:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Pratade du med henne nyligen?

Nej det var ca fyra år sen, innan hennes nuvarande kontroverser. Men ränderna går väl inte ur så lätt.
Citera
2018-12-17, 03:24
Medlem
Nu har denna Katerina tagit på sig rollen som någon slags ledare för de svenska mynttorgs demonstrationerna.
Detta gör denna rörelse till en kontrollerad opposition som inte kommer ta upp dom verkliga orsakerna till situationen i Europa och Sverige.
Låt er inte luras gott folk. Hon är där för att med kluven tunga vilseleda er från sanningen och fortsätta arbetet med att destabilisera Sverige och få vårt Svenska folk att leva ett liv som går stick i stäv med vad som egentligen är ett värdigt liv i vår Guds ögon.
Citera
2018-12-17, 10:39
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av impasto
Nej det var ca fyra år sen, innan hennes nuvarande kontroverser. Men ränderna går väl inte ur så lätt.

Hur kom du fram till att hon är pervers?
Citera
2018-12-17, 11:35
Medlem
Citat:
Hur kom du fram till att hon är pervers?

Ptja, vi pratade sex, bl.a. om hur vi båda gillade en attraktiv kändis som hon gärna hade bundit upp och fistat i alla hål med min hjälp. Lägger ingen värdering i det dock då jag gillar sånt själv. Det som gjorde mig lite avksräckt var det gränslösa intrycket jag fick. Hon utmålade sig själv som en slags succubus som ständigt kräver nya män och nya kukar. Omättlig.
Citera
2018-12-17, 15:44
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ptja, vi pratade sex, bl.a. om hur vi båda gillade en attraktiv kändis som hon gärna hade bundit upp och fistat i alla hål med min hjälp. Lägger ingen värdering i det dock då jag gillar sånt själv. Det som gjorde mig lite avksräckt var det gränslösa intrycket jag fick. Hon utmålade sig själv som en slags succubus som ständigt kräver nya män och nya kukar. Omättlig.

Var hon så öppen med en okänd person? Eller trollar du?
Citera
2018-12-17, 18:13
Medlem
Citat:
Var hon så öppen med en okänd person? Eller trollar du?

Vi diskuterade en träff på en dejtingsida.
Citera
2018-12-17, 18:48
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:

Då är det ju inte ens säkert att det verkligen var hon.
Citera
2018-12-17, 19:04
Medlem
Totiuss avatar
Citat:
OK, jag har aldrig varit på någon ”dejtingsida” men är det något problem med tjejer/kvinnor som är ”gränslösa”? Du får väl sätta gränsen, anpassa dig eller dra iväg. VAD är problemet?
Citera
2018-12-17, 19:34
Medlem
Citat:
Då är det ju inte ens säkert att det verkligen var hon.

Nej, det kan jag inte med säkerhet veta. Men vi diskuterade en träff och hon gav ett ärligt intryck. Profilen var low key och kändes genuin. Pratade inte bara sex heller. Hon var ju just då inte särskilt aktuell eller kontroversiell heller för den delen. Jag tror det var hon som skrev, annars hade jag ju inte gjort det här inlägget.

Citat:
Ursprungligen postat av Totius
OK, jag har aldrig varit på någon ”dejtingsida” men är det något problem med tjejer/kvinnor som är ”gränslösa”? Du får väl sätta gränsen, anpassa dig eller dra iväg. VAD är problemet?

Vad är problemet med att jag skriver min åsikt i en skvallertråd? Jävla märkligt inlägg från din sida.
Citera
2018-12-17, 22:30
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Nej, det kan jag inte med säkerhet veta. Men vi diskuterade en träff och hon gav ett ärligt intryck. Profilen var low key och kändes genuin. Pratade inte bara sex heller. Hon var ju just då inte särskilt aktuell eller kontroversiell heller för den delen. Jag tror det var hon som skrev, annars hade jag ju inte gjort det här inlägget.

Vad är problemet med att jag skriver min åsikt i en skvallertråd? Jävla märkligt inlägg från din sida.

Ok Hoppas det var hon.
Citera
2018-12-17, 22:35
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Vem var kändisen som hon ville ha hjälp med att fista?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in