2018-05-09, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Black.Lips
Den falangen av högern kastar sina pengar på vem som helst som säger något de gillar. Varför tror ni folk som Bard och Flam cosplayar Jordo Peterson? Det är ett sätt att tjäna deg utan att faktiskt behöva prestera. Janouch är inte annorlunda hon.

Vad innebär att "cosplaya" någon?
Citera
2018-05-10, 16:23
Medlem
Aron Flam drar in ca 100 000 kr i månaden och arga blatten ca 16 000 kr (och han är inte speciellt känd). Bara för att de kritiserar invandringen och de är knappt höger. Blatten vill hellre ha negrer som är som honom i Sverige än svenska högermänniskor som vill ha ett homogent land. Säger det mesta.

Självklart så får det judinnan Janouch att börja kritisera vad hon förespråkade. Judar älskar pengar. Hon skiter fullständigt i oss.
Det vore bra om alla kunde sluta skicka pengar till henne. Jag undrar hur länge hon kommer fortsätta att vara kritisk mot invandringen.

Pengarna ni skickar till dessa typer gör mer nytta på era sparkonton. Skaffa lägenhet utomlands istället för pengarna och lämna landet om/när "skiten träffar fläkten".
Citera
2018-05-12, 18:34
Medlem
Insyn5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siegestor
Aron Flam drar in ca 100 000 kr i månaden och arga blatten ca 16 000 kr (och han är inte speciellt känd). Bara för att de kritiserar invandringen och de är knappt höger. Blatten vill hellre ha negrer som är som honom i Sverige än svenska högermänniskor som vill ha ett homogent land. Säger det mesta.

Självklart så får det judinnan Janouch att börja kritisera vad hon förespråkade. Judar älskar pengar. Hon skiter fullständigt i oss.
Det vore bra om alla kunde sluta skicka pengar till henne. Jag undrar hur länge hon kommer fortsätta att vara kritisk mot invandringen.

Pengarna ni skickar till dessa typer gör mer nytta på era sparkonton. Skaffa lägenhet utomlands istället för pengarna och lämna landet om/när "skiten träffar fläkten".

Heberlein samlade in över 1 miljon till sin bok, och hon är värre än Janouch då Heberlein försöker få det till att hon alltid varit övertygad systemkritker när hon i själva verket är en kappvändare.

Vad får människor att ösa pengar på dessa människor som någonstans kritiserar invandring men samtidigt vill vara för fina och kunna ta avstånd från de "riktiga rasisterna".

Heberlein kandiderar för Moderaterna och får samtidigt 1 miljon för en bok som ska handla om invandring. Men alltså ursäkta?
Citera
2018-05-12, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Insyn5
Heberlein samlade in över 1 miljon till sin bok, och hon är värre än Janouch då Heberlein försöker få det till att hon alltid varit övertygad systemkritker när hon i själva verket är en kappvändare.

Vad får människor att ösa pengar på dessa människor som någonstans kritiserar invandring men samtidigt vill vara för fina och kunna ta avstånd från de "riktiga rasisterna".

Heberlein kandiderar för Moderaterna och får samtidigt 1 miljon för en bok som ska handla om invandring. Men alltså ursäkta?

Ja alla dessa nyvakna invandringskritiker vill bara lura oss på ännu mer pengar. Kolla på exempelvis Polen och Ungern, behöver man snylta pengar i dessa länderna för att kunna kritisera globalism och invandring? Nej. Om man verkligen är emot det så gör man det för landets skull. Men dessa kräken bryr sig givetvis bara om pengar.

Jag förstår inte hur man kan skicka pengar till dessa fifflare.
Citera
2018-05-12, 19:42
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siegestor
Ja alla dessa nyvakna invandringskritiker vill bara lura oss på ännu mer pengar. Kolla på exempelvis Polen och Ungern, behöver man snylta pengar i dessa länderna för att kunna kritisera globalism och invandring? Nej. Om man verkligen är emot det så gör man det för landets skull. Men dessa kräken bryr sig givetvis bara om pengar.

Jag förstår inte hur man kan skicka pengar till dessa fifflare.

Tokiga människor satsar på tokiga saker, och det finns uppenbarligen tillräckligt med tokiga människor bland invandringskritiker och andra paranoida för att sponsra allt från Snatterina Janfuck och David Icke, till Alex Jones och Brother Nathanael (stor humor för övrigt. Det är nästan lika roligt att se videos från Brother Nathanael som det är att läsa kommentarsfälten till Trumps tweets)
Citera
2018-05-16, 05:15
Bannlyst
Har aldrig tyckt det finns något alls attraktivt med henne. Vi gillar olika saker och jag gillar diverse: indiska unga tjejer, äldre svenska blondiner, yngre blondiner, rena friska tjejer. Katerina är verkligen inte min typ. Ointressant kropp och några större tuttar har hon väl inga?

Med tanke på hennes förbannade barlast som jude och svenskfientlig så uppskattar jag faktiskt att hon blev bojkottad av den extrema vänstern i Sverige, som har makt. Hoppas kärringen "lidit" så att hon är lite mindre miljonär än hon var tidigare, den giriga slynan.
Citera
2018-05-16, 05:27
Medlem
Insyn5s avatar
Att hon hade mage att sitta och säga i podden synfält framåt att hon var nationalist men samtidigt påtala hur oviktigt härkomst och hudfärg var för henne.

Då är du ingen nationalist Katarina!
Citera
2018-05-16, 11:32
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Insyn5
Att hon hade mage att sitta och säga i podden synfält framåt att hon var nationalist men samtidigt påtala hur oviktigt härkomst och hudfärg var för henne.

Då är du ingen nationalist Katarina!

Hon har förmodligen blandat ihop sina begrepp.
Hon är Lojalist, inte Nationalist.

Big difference.
Citera
2018-05-16, 18:29
Medlem
Shakespeareares avatar
Den där kvinnan är oren på något sätt, så fort jag ser henne så känner jag massa konstiga känslor. Det är inte en kvinna som plötsligt tycker och tänker, det är en kvinna som i hemlighet får betalt för att tycka och "tänka" på ett visst sätt. Sådana människor har jag väldigt svårt för, gräver man lite så kan man absolut hitta en hel del intressant om henne.
Citera
2018-05-21, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shakespeareare
Den där kvinnan är oren på något sätt, så fort jag ser henne så känner jag massa konstiga känslor. Det är inte en kvinna som plötsligt tycker och tänker, det är en kvinna som i hemlighet får betalt för att tycka och "tänka" på ett visst sätt. Sådana människor har jag väldigt svårt för, gräver man lite så kan man absolut hitta en hel del intressant om henne.

Hon är helt fejk. Hon är en stor anledning till många skilsmässor i Sverige. Då menar jag inte att med sitt fula tryne förfört männen , utan med propagandan om kåthet o annat som hon skriver hela tiden och får kvinnor att tänka om i hennes smutsiga äckliga illaluktande banor. Världen skulle må mycket bättre utan såna varianter som går löst i samhället o skapar osämja o fiendeskap som i sin tur hon tjänat pengar på. Hon ser ut som en marsvin.

Hon sitter o driver , skojar om olika religioner för att hon tycker det är roligt. Sen när hon blir anmäld ja då är demokratin borta o allt är upp o ner.
Då kanske hon borde skriva om nåt seriös än att sitta o skoja om saker som hon faktiskt själv säger att hon gör.
Dumma kos.a
Citera
2018-05-22, 03:20
Medlem
Insyn5s avatar
Hon satt ju som sexolog och svarade på frågor riktad mot och till barn/tonåringar i Nyhetersmorgon, så jävla äckligt rent ur sagt. Under samma period var hon krönikor på Expressen och hyllde brevbärare som vägra dela ut Sd-reklam.

Det är alltså 2014 vi pratar om...
Citera
2018-06-07, 18:58
Medlem
GoEks avatar
Opinionsundersökningschockade sossar attackerar KJ i Köping:

https://nyheteridag.se/tumult-nar-ka...ngde-i-luften/
Senast redigerad av GoEk 2018-06-07 kl. 19:16.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in