Citat:
Ursprungligen postat av
Shakespeareare
Den där kvinnan är oren på något sätt, så fort jag ser henne så känner jag massa konstiga känslor. Det är inte en kvinna som plötsligt tycker och tänker, det är en kvinna som i hemlighet får betalt för att tycka och "tänka" på ett visst sätt. Sådana människor har jag väldigt svårt för, gräver man lite så kan man absolut hitta en hel del intressant om henne.
Hon är helt fejk. Hon är en stor anledning till många skilsmässor i Sverige. Då menar jag inte att med sitt fula tryne förfört männen , utan med propagandan om kåthet o annat som hon skriver hela tiden och får kvinnor att tänka om i hennes smutsiga äckliga illaluktande banor. Världen skulle må mycket bättre utan såna varianter som går löst i samhället o skapar osämja o fiendeskap som i sin tur hon tjänat pengar på. Hon ser ut som en marsvin.
Hon sitter o driver , skojar om olika religioner för att hon tycker det är roligt. Sen när hon blir anmäld ja då är demokratin borta o allt är upp o ner.
Då kanske hon borde skriva om nåt seriös än att sitta o skoja om saker som hon faktiskt själv säger att hon gör.
Dumma kos.a