Fattar inte varför alla högerspöken börjat älska den judinnan bara för att hon gnäller på islam.
Hon hade förresten umgänge med en god vän till mig vilket vi fortsatt trakasserar honom för, herregud så vidrigt.
Fattar inte varför alla högerspöken börjat älska den judinnan bara för att hon gnäller på islam.
Hon hade förresten umgänge med en god vän till mig vilket vi fortsatt trakasserar honom för, herregud så vidrigt.
Källa på att hon har judiskt påbrå? Du vet att man ser ut så där i Tjeckien va?
Källa på att hon har judiskt påbrå? Du vet att man ser ut så där i Tjeckien va?
Se exempelvis den här artikeln i Aftonbladet där den judiske festfixaren Micael Bindefeld ondgör sig över att Katerina Janouch angripit den gängse judiska uppfattningen att fri invandring är "bra för judarna":
Citat:
En av de som kritiserar författaren är eventarrangören Micael Bindefeld, 57. Till Nöjesbladet utvecklar han sin kritik.
– Hon är själv judinna. Och vi som är judar har själv varit ett folk på flykt i årtusenden, och jag tycker vi ska vara på vakt med vad man säger och ha förståelse, säger Micael Bindefeld.
Definitionen av en MILF imo. Dejtar hon yngre killar?
Hon klagade ju på att svenska män var för mesiga och inte tillräckligt dominanta i den där intervjun i tjeckisk TV. Hon dejtar nog någon Soldier of Odin det ska ju vara macho och tufft för att duga åt henne
Hon klagade ju på att svenska män var för mesiga och inte tillräckligt dominanta i den där intervjun i tjeckisk TV. Hon dejtar nog någon Soldier of Odin det ska ju vara macho och tufft för att duga åt henne
Och själv är hon lika tuff som hon förväntar sig av mannen förstår jag?
Viking Line omprövar Janouch uppdrag efter tweet om Dinamarca
Författaren, sexrådgivaren och samhällsdebattören Katerina Janouch kan mista sitt uppdrag i Viking Lines expertgrupp för att motverka sexuella trakasserier. Rederiet har reagerat på ett Twitterinlägg från Janouch och kommer att ompröva hennes roll i rådet, skriver Aftonbladet.
I Twitterinlägget publicerade Katerina Janouch en bild på riksdagsledamoten Rossana Dinamarca (V), tagen vid hennes deltagande i Ung i Sveriges manifestation mot utvisningarna till Afghanistan. Bilden, med texten ”Trappan är mer effektiv än Tinde[r] #svpol”, visar Dinamarca sittandes på Medborgarhusets trappa med bara ben i en kort kjol eller shorts.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!