2018-10-01, 19:36
Medlem
Omaskeradmasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smoerrebom
det luktar lite vänstermissförstånd ja, haka upp sig på en struntsak utan att svara på frågan, det var ju bortkastat förtroende iaf

Sorry! Kan du inte bara skriva vad du menade?
Jag har röstat höger i åtta val så det är lugnt!

"...Än med det parti som kastat bort en riksdagsplats på henne." Skrev du, vad menar du med den meningen? Hon har ju aldrig suttit i riksdagen!
Senast redigerad av Omaskeradmask 2018-10-01 kl. 19:39.
Citera
2018-10-01, 20:51
Medlem
smoerreboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omaskeradmask
Sorry! Kan du inte bara skriva vad du menade?
Jag har röstat höger i åtta val så det är lugnt!

"...Än med det parti som kastat bort en riksdagsplats på henne." Skrev du, vad menar du med den meningen? Hon har ju aldrig suttit i riksdagen!
Jag menar att partiet kastat bort förtroende på henne, dvs en person som inte velat företräda partiet, istället för att ge platsen till en person som varit med och byggt partiet och skulle ha företrätt partiet om de kommit in i riksdagen.

De har kastat bort en valbar plats, en kandidatplats, en potentiell riksdagsplats. Detta kvittar nu bara de inte behåller henne till nästa gång. Det är min förhoppning att detta ska vara tillräckligt tydligt.

Nu vill jag veta om hon röstade på MED eller om hon har avslöjat någonstans att ho röstade på SD i sista stund. Det låter ju så när hon pratar om vi bortglömda 1.1 miljoner eller vad hon kallar det.
Citera
2018-10-02, 23:15
Medlem
Frågan kanske har varit uppe tidigare i tråden men ibland ställer jag mig frågande till hennes påståenden om hennes släktingar i Förintelsen. På Monica Antonssons blogg finns en intervju med hennes far om hennes farfar. Så här står det:

Citat:
"-Likt andra medicinare från Polen, Frankrike och Tjeckien tvingades han arbeta som assistent vid SS:s hygieninstitut, där nazisterna gjorde experiment. Han fick koka kött till stark buljong för tillverkning av bakterier. Efter två, tre kokningar fick fångarna äta köttet som då naturligtvis inte innehöll någon näring. Men folk dog av hunger där…

På torsdagar var köttet förbjudet att äta. Min far och hans kollegor analyserade det och fann att det var människokött.”"

Håller Katerina Janouch fast vid att hennes farfar kokade människokött på torsdagar och hur gick analyserandet till, det fanns knappast DNA-test på 40-talet? När det gäller Katerinas morfars syster Marta skrev Katerina så här ifjol:

Citat:
Marta som älskade barn fick inga egna men i koncentrationslägret tog hon hand om en liten föräldralös 3-årig pojke som skadat sitt ben. Pojken skulle avrättas i gaskammaren men Marta vägrade släppa taget om honom, så hon gick i döden tillsammans med honom. Men Martas mor överlevde. Det var hon som bevittnade alltsammans. Och som kunde berätta.

Det är en ganska häpnadsväckande berättelse. Tyskarna ville inte gasa Katerinas morfars syster men hon kunde inte skiljas från en handikappad treårig föräldralös pojke så hon gick frivilligt in i gaskammaren...

När det gäller denna Marta har Katerina först hävdats att hon gasades i lägret "Ravensbruck" 1944 men efter efter att personer på twitter anmärkt på att gaskamrar i Ravensbruck inte opererade enligt den officiella historieskrivningen förrän 1945 så verkar Katerina ha ändrat sig och skriver numera att Marta gasades i Auschwitz.

Vidare kommer Katerina med lösa påståenden att 14 andra personer i släkten, utöver Marta, ska ha mördats i tyska koncentrationslägret under andra världskriget, inklusive en tvååring. Katerina skriver ganska mycket om släktingar i olika sammanhang, så långt tillbaka som till hennes föräldrars föräldrars föräldrar. Den enda hon återkommer till som ska ha dött i Förintelsen är Marta så man undrar vilka de övriga 14 var.

Så här skrev Katerina för några dagar sedan:

Citat:
"De andra hade inte samma tur. Inte min morfars syster Marta som avrättades i gaskammaren i Auschwitz, inte hela övriga släkten på 14 personer på morfars sida där den minsta mördade medlemmen var bara två år gammal."

I december ifjol skrev hon:

Citat:
"Min morfars syster mördades i Auschwitz gaskammare, och 15 personer i en annan del av släkten likaså, det yngsta barnet bara två år gammalt. Mina andra släktingar mördades av Stalin."

Notera att Katerina inte verkar veta riktigt om det var 15 eller 16 släktingar som dog i gaskammare och på vilken sida av släkten dessa 15 eller 16 personera befann sig.

Drar Katerina skrönor om sina släktingars dramatiska upplevelser för att göra sig märkvärdig?
Citera
2018-10-07, 03:27
Bannlyst
Är hon en äkta blondin ? Ni som sett henne naken? hur skulle ni beskriva kroppen?
frågar för att jag är nyfiken
Citera
2018-10-07, 03:58
Medlem
Anita.Nilsdotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JuanFlores
Är hon en äkta blondin ? Ni som sett henne naken? hur skulle ni beskriva kroppen?
frågar för att jag är nyfiken
Ingen äkta blondin - Janouch är någon slags brunett, eller kanske mörkare än brunett...
Katerina naken... Hon har dekadent tantakropp, men så är hon väl snart 60 år också?

Trots detta lär hon samtidigt figurera en del som hett runkobjekt för en del yngre män, har jag hört från en bekant. Om hon då har rollen som milf eller mature får de unga männen svara på...
Citera
2018-10-08, 20:36
Medlem
Totiuss avatar
Jag kan ha fel men hon tycks driva en linje som känns alltmer bisarr och tillkämpat populistisk:
När @ErikRantzow och jag besökte Eskilstuna för en månad sen konstaterade vi att vi knappt var i Sverige längre. Burkaklädda kvinnor så långt ögat kunde nå. Sorglig demografisk utveckling i så många småstäder och orter. Vad har man gjort med landet?
https://twitter.com/katjanouch/statu...91533962543104

Detta är rent trams. I den mån det finns ”burkaklädda kvinnor” så är det i nuläget inget problem (däremot finns en massa andra problem). VAD håller KJ på med?
Citera
2018-10-08, 22:02
Medlem
Insyn5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Totius
Jag kan ha fel men hon tycks driva en linje som känns alltmer bisarr och tillkämpat populistisk:
När @ErikRantzow och jag besökte Eskilstuna för en månad sen konstaterade vi att vi knappt var i Sverige längre. Burkaklädda kvinnor så långt ögat kunde nå. Sorglig demografisk utveckling i så många småstäder och orter. Vad har man gjort med landet?
https://twitter.com/katjanouch/statu...91533962543104

Detta är rent trams. I den mån det finns ”burkaklädda kvinnor” så är det i nuläget inget problem (däremot finns en massa andra problem). VAD håller KJ på med?

Börjar bli trött på hennes jävla defaitism som hon vräker ur sig jämt och ständigt utan att tänka sig för.

Kul för henne att hon börjat se ett och annat, samtidigt går det fortfarande räkna på en hand tillbaka till tiden hon var en PKist som skrev för Expressen.

Men hon ska nog ta och börja tänka sig för innan hon fullständigt spyr ut svarta piller omkring sig, man blir ju bara deppig av att höra på KJ.
Citera
2018-11-11, 12:35
Bannlyst
http://katerinamagasin.se/ny-krishan...gruppvaldtakt/

Har varit ute och rört på sig i sin stadsdel, t o m varit på Ritz en gång i tiden.
Citera
2018-11-27, 20:08
Medlem
https://www.nordfront.se/fabian-fjal...a-pedofili.smr

Citat:
Efter att ha uppmärksammats om Fjällings inlägg skriver Katerina Janouch i tråden att hon har polisanmält ”den här skiten”, snarare än att svara på frågorna.

https://imgur.com/a/OalUWyT

Är det verkligen hon som har svarat? Jag lyckas inte klicka på profilen.
Senast redigerad av oshin.cantwell 2018-11-27 kl. 20:15.
Citera
2018-12-04, 17:46
Medlem
https://twitter.com/katjanouch/statu...00682897051648

Här sitter hon med Anders Borg och myser. Tror ni fortfarande att hon är emot kapitalet?
Citera
2018-12-04, 21:46
Medlem
1995 hjälpte hon Aschberg att sprida skitmoral i diskutabelt.
https://youtu.be/VYwE_8y3408 del 1 av 3

Jag vill veta vad hennes Agenda är med sitt politiska engagemang och hennes framträdande på Mynttorget.
Vad är det hon egentligen vill? för jag tror inte en sekund på att hon vill något som är bra och positivt för Sveriges folk.
Senast redigerad av The-Servant 2018-12-04 kl. 21:51.
Citera
2018-12-06, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The-Servant
Jag vill veta vad hennes Agenda är med sitt politiska engagemang och hennes framträdande på Mynttorget.
Vad är det hon egentligen vill? för jag tror inte en sekund på att hon vill något som är bra och positivt för Sveriges folk.

Tja, hon har faktiskt förlorat en hel del kulturellt kapital på sitt agerande, så man får
förutsätta någon form av mer eller mindre ärligt uppsåt. Piratpartiets författare får ju
t ex högre ersättning från förlaget än andra författare om jag förstått saken rätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in