2017-01-10, 17:00
Medlem
Månsans avatar
Olägligt för PK-träsket att Katerina Janouch beskrivning av kaos-Sverige i stora stycken bekräftas av BRÅs Trygghetsrapport som publicerades idag. Förvisso överdriver hon en aning men i huvudsak har hon rätt. De flesta kvinnor jag känner upplever en stor och ökande otrygghet i sin vardag pga alla våldtäkter, ofredanden och arabiska våldtäktslekar utförda i grupp etc. Utmärkt att Katerina Janouch ger dessa en röst.

Att usle kvinnomisshandlaren Hynek Pallad och massa andra imbecilla verklighetsförnekare blir så upprörda indikerar bara att Janouch är på rätt spår.
Citera
2017-01-10, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EternalBliss
Jag kan ju dessvärre inte tjeckiska, men pratar hon om den ohållbara situationen här i Sverige när det kommer till mångkultur? Jag tycker det är oerhört viktigt med en kvinna som går emot etablissemanget också. Det behövs verkligen.
Modigt att stå emot PK-strömmen och alla rättyckare.
Katerina visar att hon besitter sunt förnuft och att hon har en hjärna som hon använder sig av. Inte bara jamsar med andra kändisar och kulturpersoner.
Dessutom är hon en bra författare.
Citera
2017-01-10, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaff...
Katerina visar att hon besitter sunt förnuft och att hon har en hjärna som hon använder sig av. Inte bara jamsar med andra kändisar och kulturpersoner.

Hon sluggar vilt på Facebook nu. Ska bli intressant att se hur det går med media- och författarengagemangen nu när hon inte backar utan kommer ut som aktivistisk Sverigedemokrat. Blir förmodligen enbart hänvisad till altright-miljön och dess media/förlag.
Citera
2017-01-10, 17:46
Medlem
Mikojans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vaff...

Hon har länge varit ett ljus i mörkret. Men alla trötta hästar i hagen (vänstertramset i Stockholm) kommer nu att hoppa med hennes kritiker Hynek Pallas utan att egentligen förstå nånting.

Janouch har mycket stora chanser att överleva i rollen hon haft ett längre tag. Vi är många som följer på Twitter och Facebook. Kultursidorna blir bara mer och mer off.
Citera
2017-01-10, 18:16
Medlem
Giant Squids avatar
Katerina twittrar att Hynek Pajas pappa har bedrivit förtal och smutskastning mot Katerinas pappa sedan 70 talet.
Nu senast i detta ärende verkar Hyneks pappa näthata Katerinas pappa på facebook.

Känns som det ligger något personligt groll i Hyneks hetsande mot Katerina.
Citera
2017-01-10, 18:20
Medlem
PiusXIIIs avatar
Den här intervjun tas upp i Aftonbladet. Där står det att hon sagt ”Jag känner mig inte säker. Allt fler svenskar lär sig att skjuta”.

Stämmer detta? Det är inget jag har hört något om.

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...flyktingutspel
Citera
2017-01-10, 18:52
Medlem
Wajis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Katerina twittrar att Hynek Pajas pappa har bedrivit förtal och smutskastning mot Katerinas pappa sedan 70 talet.
Nu senast i detta ärende verkar Hyneks pappa näthata Katerinas pappa på facebook.

Känns som det ligger något personligt groll i Hyneks hetsande mot Katerina.

En ytterst intressant utveckling av denna debatt Ska bli intressant att följa.

- Alltså min Pappa har............
Citera
2017-01-10, 19:17
Medlem
NygammalValss avatar
Hon är jävligt bra och trevlig. En mycket intelligent och rakryggad människa. All heder åt KJ!
Citera
2017-01-10, 19:40
Medlem
Parallaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PiusXIII
Den här intervjun tas upp i Aftonbladet. Där står det att hon sagt ”Jag känner mig inte säker. Allt fler svenskar lär sig att skjuta”.

Stämmer detta? Det är inget jag har hört något om.

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...flyktingutspel

Ingen aning om hur det ser ut på skytteklubbarna runt om i landet men det är många som tar jägarexamen, skaffar licens och vapen samtidigt som färre löser statligt jaktkort.

Kanske långsökt att koppla detta till ökad invandring och kriminalitet om det ens är detta hon har med i tankarna.

Lite intressant att notera i alla fall.

http://www.vf.se/uncategorized/farre-loser-statligt-jaktkort/
Citera
2017-01-10, 20:19
Medlem
swimp78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikojan
Hon har länge varit ett ljus i mörkret/.../.

Citat:
Ursprungligen postat av NygammalVals
Hon är jävligt bra och trevlig. En mycket intelligent och rakryggad människa. All heder åt KJ!

Fortsätt gärna så! Jag ser gärna att de hjärndöda sd-skarorna gör KJ till "sin" och idoliserar och ikoniserar den blåsta sexologen.
Förhoppningsvis snabbar det på fallet !
Citera
2017-01-10, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
Fortsätt gärna så! Jag ser gärna att de hjärndöda sd-skarorna gör KJ till "sin" och idoliserar och ikoniserar den blåsta sexologen.
På vilket sätt är sd-sympatisörer hjärndöda? På vilket sätt är Janouch blåst?
Citera
2017-01-10, 20:29
Medlem
Mikojans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78

Absolut! Jag kommer göra vad jag kan . Under tiden kan du fortsätta brunkleta och förklena...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in