2017-01-10, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikojan
Absolut! Jag kommer göra vad jag kan . Under tiden kan du fortsätta brunkleta och förklena...
Timid och snäll kommentar av dig, känner inte igen dig

On topic: Janouch ska inte backa överhuvudtaget, Pallas & CO kommer sedan i framtiden undvika att attackera Janouch. Det går endast på svaga människor likt mobbare.
Citera
2017-01-10, 21:13
Medlem
CarolynHaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parallax
Ingen aning om hur det ser ut på skytteklubbarna runt om i landet men det är många som tar jägarexamen, skaffar licens och vapen samtidigt som färre löser statligt jaktkort.

Kanske långsökt att koppla detta till ökad invandring och kriminalitet om det ens är detta hon har med i tankarna.

Lite intressant att notera i alla fall.

http://www.vf.se/uncategorized/farre-loser-statligt-jaktkort/

Men vad i hela friden menar hon med "vapenträning"? Den träning som bedrivs på alla seriösa skytteklubbar handlar om att lära sig handskas med vapen - vid prickskytte eller vid jakt. För civila svenskar, alltså.

Det handlar alltså inte om att skjuta ner en eller annan svarthårig person som vill åt ens plånbok, ens underliv eller bäggedera. Den träningen är nog inte så lätt att erhålla.
Citera
2017-01-10, 21:37
Bannlyst
Jag har träffat henne en gång, då hjälpte jag henne upp för en trappa med en stor väska som hon bökade med. Som tack fick jag ett ex av hennes bok. Först när jag kollade på boken fattade jag att det var Katerina som jag ridderligt hjälpt upp för trappen.

Inte mycket till skvaller. I övrigt tycker jag att hon verkar vara en sympatisk person, pluspoäng för att hon vågar ta bladet från munnen i invandringsfrågan.
Citera
2017-01-10, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HMBPTOLEMAJOW
Jag har träffat henne en gång, då hjälpte jag henne upp för en trappa med en stor väska som hon bökade med. Som tack fick jag ett ex av hennes bok. Först när jag kollade på boken fattade jag att det var Katerina som jag ridderligt hjälpt upp för trappen.

Inte mycket till skvaller. I övrigt tycker jag att hon verkar vara en sympatisk person, pluspoäng för att hon vågar ta bladet från munnen i invandringsfrågan.

Flashback är härligt med sin dubbelmoral bland användarna.
Ena dagen är Katerina Janouch ofta här en kåt medelålders kvinna
som hänger på datesajter och hånas för det och NU är hon SD:s idol.
Citera
2017-01-10, 22:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mafouz
Jag har aldrig diskuterat människan tidigare, och jag är definitivt ingen SD:are.

Så vem är det du talar för när du citerar mig?
Citera
2017-01-10, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PiusXIII
Den här intervjun tas upp i Aftonbladet. Där står det att hon sagt ”Jag känner mig inte säker. Allt fler svenskar lär sig att skjuta”.

Stämmer detta? Det är inget jag har hört något om.

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...flyktingutspel
Det stämmer. Men ökningen är av "svenskar". Skjutbanorna runt storstäderna är fyllda med nysvenskar. De är livrädda för skog och mark och vilda djur men får gratis kurser av naiva batikhäxor via studiefrämjandet och liknade sosseorganisationer. Vad de ska ha jaktvapen till kan ni ju gissa men DET bådar inte gott.
Citera
2017-01-11, 06:56
Medlem
Bengt-Bedrups-hatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
Fortsätt gärna så! Jag ser gärna att de hjärndöda sd-skarorna gör KJ till "sin" och idoliserar och ikoniserar den blåsta sexologen.
Förhoppningsvis snabbar det på fallet !

Janouch står sig väl ganska hyggligt i jämförelse med motståndarsidans favoritideologer Schyffert och Özz Nujen, tycker du inte?
Citera
2017-01-11, 09:32
Medlem
swimp78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bengt-Bedrups-hatt
Janouch står sig väl ganska hyggligt i jämförelse med motståndarsidans favoritideologer Schyffert och Özz Nujen, tycker du inte?
Vad menar du? Özz och Schyffert säljer ut arenor och är Sveriges mest framgångsrika komiker (säger inte att JAG tycker de är roliga dock). Samma med Gardell. Varför går det dåligt för dem menar du?

Det är nån sorts önsketänkande i diverse flashbacktrådar att det skulle få dåligt för div rika kändisar med pk åsikter

Däremot ser det ju ut som den blåsta sexologen hamnar allt mer i kylan
Hon kanske kan flytta till Ungern?
Senast redigerad av swimp78 2017-01-11 kl. 09:36.
Citera
2017-01-11, 10:18
Medlem
Parallaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarolynHax
Men vad i hela friden menar hon med "vapenträning"? Den träning som bedrivs på alla seriösa skytteklubbar handlar om att lära sig handskas med vapen - vid prickskytte eller vid jakt. För civila svenskar, alltså.

Det handlar alltså inte om att skjuta ner en eller annan svarthårig person som vill åt ens plånbok, ens underliv eller bäggedera. Den träningen är nog inte så lätt att erhålla.

Helt rätt, viss skillnad på pappersmål och riktiga människor... visserligen finns det ju dynamiskt skytte men att träna för riktig strid är ju nått annat...
Citera
2017-01-11, 11:10
Medlem
Haha, vilken jävla chicken! https://twitter.com/katjanouch/statu...23217787895808
Citera
2017-01-11, 13:00
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NygammalVals
Hon är jävligt bra och trevlig. En mycket intelligent och rakryggad människa. All heder åt KJ!

Har du träffat henne?

Citat:
Ursprungligen postat av Mafouz

Var det samma människor som skrev om det? Dessutom hänger väl inte de sakerna ihop? Man kan tycka att någon beter sig illa på ett sätt, men bra på ett annat. Nu vet jag inte om hon har något att skämmas för öht. Att vara kåt är knappast negativt.
Citera
2017-01-11, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Har du träffat henne?

Var det samma människor som skrev om det? Dessutom hänger väl inte de sakerna ihop? Man kan tycka att någon beter sig illa på ett sätt, men bra på ett annat. Nu vet jag inte om hon har något att skämmas för öht. Att vara kåt är knappast negativt.

Om en kvinna är kåt, negativt socialt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in