2016-05-06, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreeRunar
Har någon här fått göka henne? Finns det nakenbilder på henne?

nog lättare och räkna upp dem som inte har gökat henne
Citera
2016-09-06, 20:30
Medlem
Lysturkens avatar
Fick upp den här riksnymfomanen på Tinder nyss. Bara söka på 50-plussare i Stockholm så kommer hon upp snart.
Citera
2016-12-08, 22:36
Medlem
GoEks avatar
Trodde KJ var i frysboxen efter twittrandet om marockanerna men nu var hon med på Opinion live om åhlens-gate.
Citera
2016-12-30, 12:52
Medlem
Verkar ju tillhöra den här Arpi-skaran som vägrar vara en del av etablissemanget. Kan ju lätt konstatera att hon är kritisk mot massinvandringen samt är israelvän. Jag tycker hon har mycket bra saker att komma med.
Citera
2017-01-10, 00:31
Medlem
falafelmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EternalBliss
Verkar ju tillhöra den här Arpi-skaran som vägrar vara en del av etablissemanget. Kan ju lätt konstatera att hon är kritisk mot massinvandringen samt är israelvän. Jag tycker hon har mycket bra saker att komma med.

Hon var med tjeckisk television

https://video.aktualne.cz/dvtv/sveds...erm=position-2
Citera
2017-01-10, 00:49
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av falafelmannen
Hon var med tjeckisk television

https://video.aktualne.cz/dvtv/sveds...erm=position-2

Och Hynek Pallas blev sur på twitter. Känns som att ett av svaren hon ger syftar på hans misshandel.
Senast redigerad av Oliveira 2017-01-10 kl. 00:52.
Citera
2017-01-10, 12:21
Medlem
calle555s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Och Hynek Pallas blev sur på twitter.

Och i DN.

Hynek Pallas: Tv-intervjun med Katerina Janouch sprider rykten och fördomar
Citera
2017-01-10, 12:52
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av calle555
Och i DN.

Hynek Pallas: Tv-intervjun med Katerina Janouch sprider rykten och fördomar

Jo. Hon ställde frågan på twitter om hon skulle få inkomma med en replik. Fast vem bryr sig om DN i dag?
Citera
2017-01-10, 12:58
Medlem
swimp78s avatar
Nu lär det slå slint i huvudet på vissa fb:are

Janousch säger icke pk-sanningar

MEN bråkar med Hynek Pallad som gjort sig känd för sin käpphäst att anklaga alla svenska kulturmänniskor för att ursäkta kommunismen

PS . Eller förresten jag tror nog genomsnitts fb:aren ändå avfärdar pallas, han är ju tvättäkta liberal och skriver om vithetsnormer och romer osv. Men men. Han hatar kommunism! Så det så!
Citera
2017-01-10, 14:45
Medlem
Vad vi ser nu är början på den politiska korrekthetens brutala förfall. I framtiden kommer man att jaga de individer som bidragit till Europas förfall. Katerina är ett föredöme som ifrågasätter. Fler kommer ansluta och snart har vi en hype.
Citera
2017-01-10, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
Nu lär det slå slint i huvudet på vissa fb:are

Janousch säger icke pk-sanningar

MEN bråkar med Hynek Pallad som gjort sig känd för sin käpphäst att anklaga alla svenska kulturmänniskor för att ursäkta kommunismen

PS . Eller förresten jag tror nog genomsnitts fb:aren ändå avfärdar pallas, han är ju tvättäkta liberal och skriver om vithetsnormer och romer osv. Men men. Han hatar kommunism! Så det så!
Grova generaliseringar du gör, försök hålla två tankar i huvudet samtidigt. Fiendens fiende har inte alltid rätt men kanske svårt för dig att förstå?
Citera
2017-01-10, 16:44
Medlem
Jag kan ju dessvärre inte tjeckiska, men pratar hon om den ohållbara situationen här i Sverige när det kommer till mångkultur? Jag tycker det är oerhört viktigt med en kvinna som går emot etablissemanget också. Det behövs verkligen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in