2017-08-22, 12:28
Bannlyst
Katerina gästspelar i senaste delen av Söders hjältar. https://youtu.be/CKoovSrVN4s
Citera
2017-08-24, 04:58
Bannlyst
Kan någon ladda upp hennes knullfilm eller bilder?
Samtliga länkar är döda
Citera
2017-08-24, 11:36
Medlem
Majasmokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JuanFlores
Kan någon ladda upp hennes knullfilm eller bilder?
Samtliga länkar är döda
Du och jag har nog inte samma åsikter i övrigt men denna delar vi. Sen varför vi vill se kanske åter diffar.....
Citera
2017-08-24, 15:43
Medlem
swimp78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jex
Källa på att hon har judiskt påbrå? Du vet att man ser ut så där i Tjeckien va?
Källa: henne själv. Hon sa det i en intervju som undanflykt när hon hetsat mot marockanska gatu-ungdomar. "Va ? Jag rasist? Hur kan jag vara rasist jag som är jude?!"
Citera
2017-08-29, 16:34
Medlem
Ja ja ja!

Men är det någon som har hennes nakenbilder??

Länkarna är stendöda. Inte så konstigt, men är det ingen som har dem i sitt arkiv?
Citera
2017-09-13, 13:35
Moderator
Meijis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rodriguez89-2
Det är väldigt stor helomvändning [av Katerina Janouche] från att ha använt pizza som argument för att SD har fel och hyllat brevbärare som slänger SD-reklam, till att stödja medborgargarden som spöar upp invandrare på stan.

Katerina Janouche har tydligen i likhet med Ann Heberlein gjort en helomvändning. Det skulle därför vara intressant att få läsa ngr av Katerinas tidigare alster.

Är det någon som har några länkar till texter, där Katerina Janouche hyllat mångkulturen och massinvandringen, kallat dissidenter för rasister osv?
Citera
2017-09-13, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meiji
Katerina Janouche har tydligen i likhet med Ann Heberlein gjort en helomvändning. Det skulle därför vara intressant att få läsa ngr av Katerinas tidigare alster.

Är det någon som har några länkar till texter, där Katerina Janouche hyllat mångkulturen och massinvandringen, kallat dissidenter för rasister osv?

Stämmer. Katerina hyllade bland annat brevbärare som vägrade dela ut SD:s post för några år sedan. Nyligen kom en artikel där hon bad om ursäkt för den saken, och det var faktiskt jag som fick henne att publicera den efter en uppmaning på en gemensam Facebook-väns sida.
Citera
2017-09-13, 19:40
Moderator
Meijis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fomalhaut
Stämmer. Katerina hyllade bland annat brevbärare som vägrade dela ut SD:s post för några år sedan. Nyligen kom en artikel där hon bad om ursäkt för den saken, och det var faktiskt jag som fick henne att publicera den efter en uppmaning på en gemensam Facebook-väns sida.

Den ursäkten har jag missat. Har du en länk?

Jag har läst hennes ursäkt till Per Ström, men jag har som sagt missat att hon även bett om ursäkt för sin hyllning till antidemokratiska brevbärare.
Citera
2017-09-13, 20:40
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Den ursäkten har jag missat. Har du en länk?

Jag har läst hennes ursäkt till Per Ström, men jag har som sagt missat att hon även bett om ursäkt för sin hyllning till antidemokratiska brevbärare.
Pär Ström och Brevbärare mot rasism i samma inlägg.

http://katerinamagasin.se/det-ar-dag...ag-gjorde-fel/

Det andra jag vill ta upp och bemöta i den här texten är mitt stöd till kampanjen som drevs av Brevbärare mot rasism, som vägrade dela ut Sverigedemokraternas valsedlar inför valet 2014. Jag valde att stötta detta initiativ på Twitter, något jag trodde var bra då.

Sedan dess har jag åtskilliga gånger fått frågan om jag fortfarande står för det jag gjorde. Jag kan säga att jag har ändrat uppfattning och förstått att metoden att sabotera vid ett val är fel väg att gå. Börjar man undergräva demokratiska principer befinner man sig på ett sluttande plan.

Jag gjorde fel som stöttade aktionen i egenskap av opinionsbildare. Att vägra dela ut valsedlar hör inte hemma i en demokrati. Oavsett om det är valsedlar för V, M, MP, Fi, S, L, C,KD eller för den delen SD.
Senast redigerad av emma80 2017-09-13 kl. 20:43.
Citera
2017-09-13, 22:02
Moderator
Meijis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Pär Ström och Brevbärare mot rasism i samma inlägg.

http://katerinamagasin.se/det-ar-dag...ag-gjorde-fel/

Det andra jag vill ta upp och bemöta i den här texten är mitt stöd till kampanjen som drevs av Brevbärare mot rasism, som vägrade dela ut Sverigedemokraternas valsedlar inför valet 2014. Jag valde att stötta detta initiativ på Twitter, något jag trodde var bra då.

Sedan dess har jag åtskilliga gånger fått frågan om jag fortfarande står för det jag gjorde. Jag kan säga att jag har ändrat uppfattning och förstått att metoden att sabotera vid ett val är fel väg att gå. Börjar man undergräva demokratiska principer befinner man sig på ett sluttande plan.

Jag gjorde fel som stöttade aktionen i egenskap av opinionsbildare. Att vägra dela ut valsedlar hör inte hemma i en demokrati. Oavsett om det är valsedlar för V, M, MP, Fi, S, L, C,KD eller för den delen SD.

Tack! Det hade jag glömt.

Har Katerina Janouche varit en framträdande och återkommande hyllare av mångkulturen och massinvandringen, kallat dissidenter för rasister osv - typ Malena Ernman, Ann Heberlein (tidigare), Aftonbladets ledarredaktion, Svend Dahl, Helle Klein m.fl?

Eller har Katerina Janouche tillhört s.a.s. "kören"? (Har själv inte märkt av henne så mycket... men det kan ju bero på min bristande uppmärksamhet.)
Citera
2017-09-29, 13:08
Medlem
rough-justices avatar
Citat:
Eller har Katerina Janouche tillhört s.a.s. "kören"? (Har själv inte märkt av henne så mycket... men det kan ju bero på min bristande uppmärksamhet.)

Kören.
Citera
2017-09-29, 13:15
Medlem
Hon skriver i en egen nättidning:

http://katerinamagasin.se/sang-med-svt/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem