Citat:
Jag tror inte ett ord på vad du säger skulle komma från offentliga uttalanden.
Vad är förövrigt din issue med missbruk, ser du har en likadan käpphästtråd med Persbrandt och Sanna Lundell.
I boken anhörig skildrade Katerina deras missbruk, men lilla vän det var 15 år sedan.
Jag har verkligen följt Katerina under åren och aldrig hört ett ljud om våld och sönderslagna dörrar, som du dessutom verkar veta väldigt mycket om. Och att barnen har kallat henne torfitta? Som hon kör på just nu skulle jag tro dig om du sa de kallat henne luder, men torrfitta och att hon skulle berätta det i sin blogg?
Och javisst är hon sönderopererad, senaste bilderna hon lagt upp på insta är värre än vanligt, "kom så suger jag din kuk" bilder. Och killarnas kommentarer låter inte vänta på sig', hennes insta är en ren och skär knullannons.
Så ni som vill ligga med henne, ta kontakt där grabbar! Men om ni tar en ordentlig look ser ni hur tom hon är i ögonen. Ser bara ledsen och sorglig ut. Flera har kommenterat det men de raderas snabbt.
Skulle gissa hon har helt nygjord mun, riktiga fläskläppar plötsligt. Frågan är om hon blir lyckligare för det.
Och skulle gissa hon lyft och slätat ut facet också, matchar inte näckbilderna som låg här, slät i facet, skräcködla i kroppen.
De som sätt på henne kanske kan anmäla för falsk marknadsföring
Säg vad du hört alltifrån, känner du henne? Då blir du trovärdig.
Vad är förövrigt din issue med missbruk, ser du har en likadan käpphästtråd med Persbrandt och Sanna Lundell.
I boken anhörig skildrade Katerina deras missbruk, men lilla vän det var 15 år sedan.
Jag har verkligen följt Katerina under åren och aldrig hört ett ljud om våld och sönderslagna dörrar, som du dessutom verkar veta väldigt mycket om. Och att barnen har kallat henne torfitta? Som hon kör på just nu skulle jag tro dig om du sa de kallat henne luder, men torrfitta och att hon skulle berätta det i sin blogg?
Och javisst är hon sönderopererad, senaste bilderna hon lagt upp på insta är värre än vanligt, "kom så suger jag din kuk" bilder. Och killarnas kommentarer låter inte vänta på sig', hennes insta är en ren och skär knullannons.
Så ni som vill ligga med henne, ta kontakt där grabbar! Men om ni tar en ordentlig look ser ni hur tom hon är i ögonen. Ser bara ledsen och sorglig ut. Flera har kommenterat det men de raderas snabbt.
Skulle gissa hon har helt nygjord mun, riktiga fläskläppar plötsligt. Frågan är om hon blir lyckligare för det.
Och skulle gissa hon lyft och slätat ut facet också, matchar inte näckbilderna som låg här, slät i facet, skräcködla i kroppen.
De som sätt på henne kanske kan anmäla för falsk marknadsföring

Säg vad du hört alltifrån, känner du henne? Då blir du trovärdig.
Nej, du har inte följt Katerinas liv särskilt noggrant. Varken på bloggen eller i media.
Dessutom skildrade inte Katerina ”deras” missbruk – utan just Robets. Hon skildrade dock sitt eget medberoende och möjliggörande.
Hon – precis som Sanna Lundell – ansåg att det skulle vara ”samhällets” uppgift att tvinga Robert till nykterhet. Hon såg inte sin egen roll i det hela – lika lite som Sanna nu ser sin roll i Persbrandts missbruk.
Katerina har dock till skillnad från Sanna insett åtminstone nu i efterhand att hennes slätande och ursäktande och medberoende möjliggjorde Robets fortsatta missbruk. Så långt har inte Sanna kommit än. Hon uttalar sig fortfarande i media att i Persbrandt fall är det inte frågan om missbruk.. nähä?!
Jag är inte intresserad av huruvida hon opererar sig eller ej (tror inte det) och hennes sexliv är bara hennes. Däremot är en dysfunktionell familj alltid hela samhällets sak – för barnens skull.
Från Expressen..
”När jag var liten var det fult att gräla. I äktenskapet skulle man hålla sams till varje pris, i alla fall visa upp en polerad yta. Några större känsloutsvävningar skulle folk inte hänge sig åt. Kanske fick man morra till lite irriterat på tu man hand. Men några reglrätta fajter? Nix, det ansågs alltför okontrollerat och barnsligt.
Sen blev jag stor och tja, vad ska jag säga, jag kan avslöja att mina relationer inte alls blev så där som de borde ha varit om man ska se till antalet bråk. Oj här har det tjafsats och grälats och fajtats!
Ibland smälls det med dörrar. Ibland går dörrar sönder. En extremt dysfunktionell dörr vi hade till badrummet gick helt sonika av mitt i ett häftigt gräl, och blev stående bredvid badrummet i hela fem månader. För är det nåt mer vi är bra på än att gräla, så är det att inte ta itu med saker som råkat gå sönder hemma (helst saker som gått sönder under ett gräl). Tja, är det så hemskt då? Vi duschade för öppen dörr i fem månader och det gick ju finemang det med.
Vi kan säga de mest horribla grejer till varandra. Anklaga och hota och förolämpa. Ja shit vad vi kan hålla på ibland, det är märkligt! Och varje gång tänker man ”nä, nu skiljer jag mig från den där förbaskade karlsloken”.
Men bra bråk har också andra fördelar. Det är ett toppenhäftigt förspel när det kommer till sex. ”
http://www.expressen.se/halsa/ett-go...rlanger-livet/