2014-01-24, 05:58
Medlem
Vart är dom så kallade naken bilder och film som ska finnas på henne?
Citera
2014-01-25, 03:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rippe
Vart är dom så kallade naken bilder och film som ska finnas på henne?
Undrar jag också.
Och hur kommer man i kontakt med denna dam? Hon verkar för bra för att vara sann!
Citera
2014-03-12, 12:34
Medlem
msberlins avatar
Dessutom har hon öppet deklarerat att hon inte är "gift" längre - förutom på pappret. Så hon bedrar ingen..

Nog är det mer än på pappret,
de verkar vara ihop igen, reser och verkar hänga tillsammans hela tiden. Jag följer dem båda på instagram, i december firade de bröllopsdag och reste till New York, i januari var de i Miami på äkta lovetripp,
Robert bohman verkar helt förlåtit hennes sexmissbruk. Hon ha upp svindyrt armband hon fått från honom på instagram nu i år.

Kanske får han betala för sitt eget gamla knarkande och knullade, såvitt jag vet sätter han mer än gärna på brudar till både höger och vänster, spanking har jag hört.

Mig får han iallafall gärna ge lite stryk så det svider under trosan.

Hans nya knarkande verkar vara tattueringar, gaddar sig helt tiden i massa olika länder.
Citera
2014-03-13, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av msberlin

Hon verkar mest blivit en sorglig spillra av vad hon en gång var och ligga med 20 åringar, fattar hon inte att de snubbarna inte vill ha henne på riktigt? Det är ju bara för att skryta för polarna.

Måste skratta lite här nu.. Vad får dig att tro att Katerina skulle vilja en en 20-åring "på riktigt"?! Tror du att hon är intresserad av ett förhållande med en så ung man? Det har jag faktiskt mycket svårt att tänka mig. Känns ganska givet att det enbart handlar om sex, om nu detta ens är sant?

Tror många kvinnor som är hyfsat i kontakt med sin sexualitet gärna skulle ligga med yngre män just för att yngre killar verkar mer kåta och tacksamma typ. Ett förhållande däremot tror jag fan inte nån kvinna 40+ är intresserad av med en så ung man. Killar i den åldern är rätt jobbiga, helt utan livserfarenhet, många ser bara till det yttre och kan inte erbjuda någon trygg och djup relation. Det är ingen fjäder i hatten för en 40+ kvinna att gå hand i hand med en 20-åring..
Citera
2014-03-13, 13:46
Medlem
keysters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av edeis
Måste skratta lite här nu.. Vad får dig att tro att Katerina skulle vilja en en 20-åring "på riktigt"?! Tror du att hon är intresserad av ett förhållande med en så ung man? Det har jag faktiskt mycket svårt att tänka mig. Känns ganska givet att det enbart handlar om sex, om nu detta ens är sant?

Tror många kvinnor som är hyfsat i kontakt med sin sexualitet gärna skulle ligga med yngre män just för att yngre killar verkar mer kåta och tacksamma typ. Ett förhållande däremot tror jag fan inte nån kvinna 40+ är intresserad av med en så ung man. Killar i den åldern är rätt jobbiga, helt utan livserfarenhet, många ser bara till det yttre och kan inte erbjuda någon trygg och djup relation. Det är ingen fjäder i hatten för en 40+ kvinna att gå hand i hand med en 20-åring..

Hon verkar mest blivit en sorglig spillra av vad hon en gång var och ligga med 20 åringar, fattar hon inte att de snubbarna inte vill ha henne på riktigt? Det är ju bara för att skryta för polarna.

Vart läser du "fårhållande"?
Citera
2014-03-13, 15:26
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Hon är helt uppenbart deprimerad, hon lägger upp helt sjuka bilder på sin instagram, ser spritt språngande galen ut på sina selfies och bjuder ut sig i underkläder på ett jäkligt taffligt sätt.
Klart hon kan visa upp sig fast hon just blivit 50 men det hon verkar stå för är inte min ungdomsidol längre.

Sexmissbruket som det skrivits om här tyder också på det. Det mesta är ju raderat nu men det fanns en hel del seriöst (och en hel del skit) med substans, inte minst knullbilderna med de unga snubbarna.

På bilderna som låg uppe här såg hon inte rolig ut näck, häng överallt men så blir det väl när man blir 50, helt normalt gissar jag.
Fast det skiter väl snubbarna i sålänge de får knulla.

Eventuellt kan hon leva med det faktum att hon inte är din idol längre.

Vad menar du med "på riktigt?" Hon vill ha sex med dem och de vill ha sex med henne. Låter som en bra deal. Om ryktena om könssjukdomar är sanna så är det ju inte ok alls, men är det bara skitsnack får hon väl knulla vem hon vill, så länge lusten är ömsesidig.
Citera
2014-03-13, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keyster

Vart läser du "fårhållande"?

Det läser jag i "snubbarna inte vill ha henne på riktigt". Vad menas annars med "på riktigt"?
Citera
2014-03-14, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cimaron
Undrar jag också.
Och hur kommer man i kontakt med denna dam? Hon verkar för bra för att vara sann!

Hur kan du vara så tafatt? Kvinnan ifråga har en egen blogg, ett instagram och genom ratsit kan du ta reda på hennes bostadsadress.

Men du väljer att fråga OSS hur DU kan komma i kontakt med Katerina..

Jag tror inte att Katerina tänder på så tafatta män..
Citera
2014-03-14, 13:42
Medlem
msberlins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av edeis
Det läser jag i "snubbarna inte vill ha henne på riktigt". Vad menas annars med "på riktigt"?

Såklart alla ni snubbar tycker det är asbra med en kåt villig sexolog, er heta dröm med stora sillisar, kom och knulla mig look och sönderopererat ansikte.

För er handlar det ju bara om knull och ett hål.

När jag skriver inte vill ha henne på riktigt så fattar ni in ens kukhuvuden.

Alla kvinnor vill bli åtrådda och älskade på riktigt, särskilt efter ett knull. Den kvinnan som säger nåt annat ljuger.

Jag menar såklart inte förhållande, utan att de "vill henne" inte kändisen, inte knulldockan.

Och vad gäller 20åringar och sex så blandar ni totalt bort bollarna grabbar.

Att män skulle vara som kåtast i 20 årsåldern betyder inte att de är bra knull, tvärtom de är fumliga, tafliga, kommer för snabbt, vet inte hur en kvinna vill ha det.

Jag är själv tvåbarnsmamma, 34 år.

Jag legat med både yngre och äldre män, de unga är inget att ha, kan inte knulla.

Bästa ligget är 40+.

De vet hur en kvinna funkar.

Vad gäller Katerina som min idol menar jag att hon tappat det helt, ingen tjej har respekt för henne längre. En gång i tiden stod hon på kvinnornas sida, idag verkar hon blivit en ängslig 50årig patetisk knulldocka.

Inte en cool kvinna som står för sin ålder, och i hennes yrkesroll blir hon helt oseriös med alla dessa knullbildernoch filmer, klamydian hon verkar spridit osv.
Citera
2014-03-14, 13:52
Medlem
Citat:
Dessutom har hon öppet deklarerat att hon inte är "gift" längre - förutom på pappret. Så hon bedrar ingen..

Nog är det mer än på pappret,
de verkar vara ihop igen, reser och verkar hänga tillsammans hela tiden. Jag följer dem båda på instagram, i december firade de bröllopsdag och reste till New York, i januari var de i Miami på äkta lovetripp,
Robert bohman verkar helt förlåtit hennes sexmissbruk. Hon ha upp svindyrt armband hon fått från honom på instagram nu i år.

Kanske får han betala för sitt eget gamla knarkande och knullade, såvitt jag vet sätter han mer än gärna på brudar till både höger och vänster, spanking har jag hört.

Mig får han iallafall gärna ge lite stryk så det svider under trosan.

Hans nya knarkande verkar vara tattueringar, gaddar sig helt tiden i massa olika länder.

Det kanske är deras sista desperata försök att lappa ihop ett förhållande som har blivit mer som surt mjölk - som Katerina uttryckte det. Många gör samma sak. Många testar också sidospår som tillfälligtvis fräschar upp relationen. Särskilt i sådana fall där båda tycks vara väldigt svartsjuka av sig (som nu i detta fall).. I en "konkurrenssituation" hettas känslorna upp igen - men de svalnar nog lika fort tyvärr..

Det kan nog snarare handla om en liten nostalgitripp strax innan den slutgiltiga separationen - än en försoningstripp. Vem vet?

Jag tror dock att Katerina äntligen har tröttnat på att vara motorn i detta förhållande. Det är ju trots allt hon som har dragit det tyngsta lasset under årens lopp: tjänat pengarna, tagit hand om ungarna/hemmet, stridit och förlåtit - och försökt kontrollera något som icke går att kontrollera dvs. en annan människa.

Nu har åldern tagit sin rätt. Katerina måste tänka på sin egen hälsa, eftersom hjärtat redan har givit henne en allvarlig påminnelse om att livet inte är oändligt.

Barnen börjar bli stora och Katerina i likhet med Marie (Jungstedt) skulle väl vilja hinna med andra sorts upplevelser än de hon kan få hemma..

Själv är jag beredd att tro att denna relation glider mot sitt slut. Inga lovetrips i hela världen kan rädda den..Den har redan gått på konstgjord andning i åratals och det armbandet existerar inte som skulle få den att blomma upp igen..
Citera
2014-03-14, 14:16
Medlem

Hmm. Jag har inte märkt att hon skulle ha ett sönderopererat ansikt – eller sillisar. Själv skulle jag gärna se till att hon färgade sitt hår ÄNDA FRÅN HÅRBOTTNET och inte lät en rand svart sticka ut – som hon brukar göra.

Jag tror säkert att alla kvinnor – och män – vill känna sig åtrådda, men jag håller inte med om att man nödvändigtvis måste känna sig “älskad på riktigt – särskilt efter ett knull”.

Vad vet du om vad hon eller andra kvinnor är ute efter när de exempelvis tillbringar en natt med en tillfällig partner?

Man kanske vill endast ge sig hän sina djuriska lustar – för att sen hoppa in I taxin och slippa alla “äkta känslor”. Man kanske inte ens vill stanna kvar för att sova ihop – än mindre att äta frukost ihop? Man kanske helt enkelt inte vill lära känna varandra på riktigt utan endast njuta av stunden utan några som helst förpliktelser för en vidare framtid ihop. Inte ens I form av en kopp kaffe vid samma bord..

Jag vet inte hur du menar att Katerina en gång I tiden var på “kvinnornas sida”. Hon har ju varit rätt så dålig rollmodell för andra kvinnor och framför allt sin egen dotter. Klamrat sig fast som en äkta medberoende I en alkis och kokainist och osidosatt sina egna ungar I den kampen. Inte kul för ungarna att växa upp I den härvan..

Sen att hon är självutnämnd “expert” på relationer och sex är redan tillräckligt för att inte ta henne på allvar. Det är ungefär likadant som när Anna Wahlgren ska råda oss andra hur vi ska uppfostra våra barn – när hon inte klarar av sina egna..

Att kränga dildos kan inte vara någon vidare livsuppgift. Och jag tror att Katerina just därför har kommit till vägs ände. Hon måste hitta på något mer tillfredsställande för att stå ut med resten av sitt liv.
Citera
2014-03-14, 18:15
Medlem
1995 fick hon titeln sexrådgivare (sexolog=kandidatexamen?) av Aschberg http://www.youtube.com/watch?v=VYwE_8y3408
Kan tänka mig att programmet om sexrådgivning väckte en del drama när det sändes, ett gäng kåta kvinnor som uppmuntrade folk att vara kåta och knulla "debatterade" mot pensionärer för att legitimera sexspalter i tidningar.
För övrigt var Diskutabelt ett riktigt debattprogram till skillnad från det så kallade Debatt i SVT där ingen tillåts prata mer än 15 sekunder för att bli bortglömd sen.

Aschberg: "Vad är det som skiljer människan från djuren i det här avseendet" "Människan är i många stycken ett djuur" "Är det så att djuren kan det här med sex från födseln, eller lär de sig av sina föräldrar" "Finns det inga djur som gökar för nöjes skull"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in