Citat:
Ursprungligen postat av
Moderatorhora
Att jag garvar beror på det du skriver och det faktumet att jag hört rättegången. Du får ursäkta, men det blir lite lyteskomik som du hade förstått om du också hade hört rättegången.
Ja, som jag skrivit tidigare, berätta gärna om allt det roliga du hört på rättegången, jag har ju endast läst delar av förhandlingen och domen. Är du förresten säker på att du tolkat det du hörde rätt, ibland tycks du ju ha lite bekymmer med det.. glöm inte att svara på frågan om hur du lyckades tolka min text som att jag är motarbetad av samhället.
Vad Janouch har för politisk åsikt kan man säkert läsa på hennes hemsida vilket jag inte gjort men jag vet ju att hon räknas som höger. På motsvarande sätt räknas Haveristerna som vänster. Självklart försöker dessa båda uppfattningar att hysta skit på varandra, det är en del i det politiska spelet, en del av demokratin. Jag tar inte ställning för eller emot just dessa två nätkrigarna men konstaterar att det jag läste om domstolsförhandlingen gav Janouch rätt i det enda jag kommenterat, hon beskrev händelseförloppet på ett sannolikt sätt.
Ser fram mot ett gott garv tillsammans med dej när du berättar om allt det roliga du hört på rättegången!