2016-08-05, 08:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GP63
När jag läser era inlägg så ställer jag mig frågan, var i helvete kommer alla idioter ifrån?
Ni tror ni är smarta men ni är fan dummare än en badboll. Att föra en dialog med er är lika givande som att röka en joint utan THC.

Som ni säkert förstår så orkar jag inte längre föra en dialog med sådana nollor som er så jag har bestämt mig för att lite då och då skriva om livet
utifrån min synvinkel, vad jag tycker, tänker och gör på min Facebookhemsida.

Alla mina vänner på Facebook hålls hemliga så att ni slipper (tillskillad från mig) bli utsatta av snuten, media och annat pack.

Ulf Borgström

https://www.facebook.com/profile.php?id=100012015436745

Om nollor och idioter skriver loosern... som det faktiskt är väldigt synd om.

Hans grandiosa självbild, oresonliga hat, omättliga revanchlystnad och totala insiktslöshet talar om en ensam looser. En förlorare i livet som sannolikt har sin förklaring i bittra personliga erfarenheter... tråkigt.

Här hjälper dock vare sig fängelse eller goda råd från oss andra som har jobb, familj,nära relationer. bostad, meningsfull fritid, umgänge, reslust, intressen eller helt enkelt ETT LIV. Han saknar just ett meningsfullt liv och han kommer vara densamma loosern tills den dag hans eländiga liv tar slut...

Gissar att polisen har ganska bra koll på honom... (det gissar han säkert inte själv) det är bra och förmodligen är han åter bakom lås och bom inom inte allt för kort.

Alternativt söker den hjälp han så väl behöver... men inte inser. Självfönekelse och brist på insikter omöjliggör ett anstämdigt liv för honom själv.

Anständighet är ett vackert ord och egenskap
Citera
2016-08-05, 08:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bblues

Hans grandiosa självbild, oresonliga hat, omättliga revanchlystnad och totala insiktslöshet talar om en ensam looser. En förlorare i livet som sannolikt har sin förklaring i bittra personliga erfarenheter... tråkigt.

Här hjälper dock vare sig fängelse eller goda råd från oss andra som har jobb, familj,nära relationer. bostad, meningsfull fritid, umgänge, reslust, intressen eller helt enkelt ETT LIV. Han saknar just ett meningsfullt liv och han kommer vara densamma loosern tills den dag hans eländiga liv tar slut...

Gissar att polisen har ganska bra koll på honom... (det gissar han säkert inte själv) det är bra och förmodligen är han åter bakom lås och bom inom inte allt för kort.

Alternativt söker den hjälp han så väl behöver... men inte inser. Självfönekelse och brist på insikter omöjliggör ett anstämdigt liv för honom själv.

Jaja. Är du Sveriges dr Phil?

Polisen har haft span på han. Och han har lekt katt och råtta med polisen flera gånger!
Vid ett tillfälle dök han upp och skrämde polisen som spanade på han.

Så det där ska du nog inte lita så mycket på
Citera
2016-08-05, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Terpentino
Att kriminella hatar polisen är ju mer regel än undantag. Men visst kan det vara befogat att kriminella hamnar under luppen vid utredningar av brott. Att som kriminell förklara krig mot polisen för att de gör sitt jobb är dock ganska ovanligt.

Du Ulf är ovanlig, du förklarar krig mot polisen och bedriver det kriget genom att straffa folket vilka polisen är satta att skydda! Du känner dig stolt över det dessutom.
Uppenbart har du en narcisistisk personlighetsstörning. Det är ju inte ditt fel!
Man kan nästan tycka synd om dig, det måste vara rätt tungt och jobbigt bedriva ett enmanskrig.

Med tanke på ditt hat mot allt och alla för upplevda kränkningar bör du ha förståelse för att du hatas för vad du gjort. Hatat går ju bägge vägarna så att säga.

Hur tänker du när du anser polisen gör gör sitt jobb när de misshandlar mig? Det måste vara fel i skallen på dig om du anser att polisen har rätt att misshandla folk lite hur de vill.
Det är allmänhetens ansvar och om de inte stoppat polisen tar jag lagen i egna händer på mitt vis.
Citera
2016-08-05, 13:36
Medlem
Solglittrets avatar
Förr fanns det mycket kollektiv bestraffning, skedde av japaner o tyskar under kriget o inte minst bland fångar.
IS har såna idéer att straffa oskyldiga för att de är en del av mänskligheten.

Det är lika fel som att straffa en bunt kor för det en kossa gjort. Det fungerar inte, speciellt inte om den skyldiga kossan inte ens finns med bland de som straffas.

Samhället är inte en "individ" som gör si eller så, det är en bunt egna hjärnor som agerar.
Vill du hämnas - gör det då på rätt individ o plats.
Citera
2016-08-05, 15:26
Medlem
Terpentinos avatar
Citat:
Hur tänker du när du anser polisen gör gör sitt jobb när de misshandlar mig? Det måste vara fel i skallen på dig om du anser att polisen har rätt att misshandla folk lite hur de vill.
Det är allmänhetens ansvar och om de inte stoppat polisen tar jag lagen i egna händer på mitt vis.

Naturligtvis får polisen inte misshandla sitt klientel. Om så skett i ditt fall saknar jag kännedom om. Att ta ut frustrationen över detta på allmänheten är dock helt fel och väldigt dumt. Dumt eftersom det vänder blicken på dig i stället för på felaktigheter begångna av polisen.

Började inte din aversion mot samhället snarare av att televerket stängde ditt abonnemang efter du mixtrat med telefoninkopplingen
Citera
2016-08-05, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bblues

Svenskar älskar att skylla ifrån sig. Du är en sådan arrogant självisk litet svin som inte bryr sig det minsta lilla vad DINA tjänstemän har för sig. Jag gör sådana små själviska grisar som dig ansvariga för vad era tjänsteman gör. Det är upp till er alla att fatta, det är ert ansvar att hålla efter dem. Gör ni inte det, vänder jag mig till er på mitt vis.
Citera
2016-08-05, 18:21
Medlem
FuckBlashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Terpentino
Naturligtvis får polisen inte misshandla sitt klientel. Om så skett i ditt fall saknar jag kännedom om. Att ta ut frustrationen över detta på allmänheten är dock helt fel och väldigt dumt. Dumt eftersom det vänder blicken på dig i stället för på felaktigheter begångna av polisen.

Började inte din aversion mot samhället snarare av att televerket stängde ditt abonnemang efter du mixtrat med telefoninkopplingen

Ub är en stor mesig kärring som inte har ett rätt i sin sönderrökta kupa.

Han agerar precis som ett mobbat fetto som får stryk så han pissar på sig av ägaren till en moped han har försökt stjäla. Det ynkliga krypet svär att hämnas och en tid senare gör han det. Inte genom att ge sig på mopedägaren i en ärlig duell. Nej det skulle kräket aldrig våga. I stället väljer han att strypa mopedägarens lillasysters hamster.

Detta är glasklara paralleller med det fega pyrets handlingar. De saknar all form utav beundransvärdhet, ridderlighet, coolhet och all annan form av positiva reaktioner från alla utom han själv. De bara stryker under att han är en totalt onödig varelse som ingen saknar.
Citera
2016-08-05, 19:41
Medlem
Jubberos avatar
Citat:
Svenskar älskar att skylla ifrån sig. Du är en sådan arrogant självisk litet svin som inte bryr sig det minsta lilla vad DINA tjänstemän har för sig. Jag gör sådana små själviska grisar som dig ansvariga för vad era tjänsteman gör. Det är upp till er alla att fatta, det är ert ansvar att hålla efter dem. Gör ni inte det, vänder jag mig till er på mitt vis.

Skulle du inte hålla dig till din Facebooksida och dina anhängare där? Å andra sidan var det väntat att du inte kan hålla dig härifrån. Du har nog lite svårt att styra dina impulser även här.

Det känns lite som om du håller på att elda på din bitterhet rätt rejält just nu. Kliar det i fingrarna på dig, tro?
Jag utgår ifrån att polisen håller viss koll på dig också på Flashback.
Sen är det ju så att du har fler ögon på dig från vanligt folks håll än du har förmåga att inse, trots din "briljanta" intelligens och patetiska överlägsenhet.

Förr eller senare råkar du ut för en baktändning, antingen pga ordningsmakten eller att folk fått nog av ditt totalhaveri.
Citera
2016-08-05, 20:55
Medlem
Citat:
Att föra en dialog med er är lika givande som att röka en joint utan THC.

Du menar som en cigarett
Citera
2016-08-05, 22:09
Medlem
cossinuss avatar
en trolig förklaring varför folket får strykas med pga polisens illgjärningar mot GP63 är att det är lättare att komma undan med mordbränder.

Om han gav sig på tjänstemän/poliser genom misshandel , hot och kanske även grov misshandel så skulle offret lever kvar för att vittna mot honom. dessutom lämnas spår efter sig i form av exakt tidsslag när det hände till skillnad från när han sätter en "tidsklocka" på sina bränder och han är någon annanstans när branden slår igenom. utöver lämnas eventuella dna spår + vittnen. vid bränder finns inga sådana spår.

han har valt sin nisch där han har övertaget och han älskar "surfa på vågorna".
Senast redigerad av cossinus 2016-08-05 kl. 22:13.
Citera
2016-08-05, 22:19
Medlem
Addhocs avatar
Citat:

Jag har nog trott att du trots dina galna handlingar ändå varit rätt så intelligent. Den tron har jag tappat efter att du gjort entré i tråden och alldeles särskilt efter att ha läst ditt inlägg ovan.
Ingen intelligent människa kan på allvar hålla civilbefolkningen ansvarig för ordningsmaktens agerande.

Edit; för övrigt skulle du ju likaväl kunnat tända eld på dig själv som hämnd för vad DINA tjänstemän haft för sig. Dessa tjänstemän är varken mer eller mindre mina, än vad de är dina så "feel free" att tända eld på den egna frisyren nästa gång du känner för att hämnas. Om det känns alltför obehagligt att elda den egna frisyren så kan du ju prova med din husvagn som smakprov.
Senast redigerad av Addhoc 2016-08-05 kl. 22:24.
Citera
2016-08-06, 01:46
Medlem
FuckBlashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cossinus
en trolig förklaring varför folket får strykas med pga polisens illgjärningar mot GP63 är att det är lättare att komma undan med mordbränder.

Om han gav sig på tjänstemän/poliser genom misshandel , hot och kanske även grov misshandel så skulle offret lever kvar för att vittna mot honom. dessutom lämnas spår efter sig i form av exakt tidsslag när det hände till skillnad från när han sätter en "tidsklocka" på sina bränder och han är någon annanstans när branden slår igenom. utöver lämnas eventuella dna spår + vittnen. vid bränder finns inga sådana spår.

han har valt sin nisch där han har övertaget och han älskar "surfa på vågorna".

Den klene mesiga kärringen skulle aldrig kunna göra sig skyldig till grov misshandel. Förmodligen inte ens misshandel. Det skulle vara att han hade slagit på en nerbrottad rörelsehindrad minderårig flicka men aldrig utan hjälp och var skulle han ha fått den ifrån? Han har ju inga vänner och har aldrig haft och kommer aldrig att få.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in