2016-07-11, 18:48
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bacto
Exakt vad är du arg på staten över? Jag hatar också staten, men inte fan är jag kriminell för det.

Varför gillar du att elda upp kulturmärkta föremål? Vilket parti röstar du på?

Om man vill knäcka staten/samhället måste man verka inifrån - och slå ut betydligt större mål.

Jag lade märke till att du var extremt ironisk när du kommenterade boken som skrivits.

Hatar man staten men deltar i politiska val?
Gör du själv det? Svårt att tro att herr Borgstr@m gör det faktiskt.
Citera
2016-07-11, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
Tror du någon här inne är avundsjuk och vill vara som dig ? Du är personlighetsstörd, missbrukare, har suttit inne länge och kommer sitta inne länge igen. Jag är glad att jag är jag och inte du. Fyfan vilken tragisk människa du är.

Det är möjligt att jag är tragisk i dina ögon, men vad du är, det vet bara du själv. Ingen annan är intresserad av att veta ett endaste skit om dig, din ointresanta lilla nolla.
Citera
2016-07-11, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GP63
Det är möjligt att jag är tragisk i dina ögon, men vad du är, det vet bara du själv. Ingen annan är intresserad av att veta ett endaste skit om dig, din ointresanta lilla nolla.
Var det du som fällde masten i Borås?
Citera
2016-07-11, 21:23
Medlem
godhetsapostelns avatar
Ulf är autistisk. Han förstår inte andra människor. Naturligtvis hatar han en omgivning han inte förstår.
Varför försöker ni ens diskutera med någon som inte har alla hästar hemma? Inget ni säger kommer att påverka dom system som Ulf knåpat ihop i sin isolering. Kul att reta idioter?
Citera
2016-07-11, 21:23
Medlem
Solglittrets avatar
Citat:
Jag är varken personlighetsstörd eller missbrukare. Tro mig när jag säger att staten undersökt mig mycket noggrant och resultatet är att dina påståenden är felaktiga. Du tror på allt som personer som aldrig träffat mig påstår.

Ok, GP lider varken av personlighetsstörning eller missbruk. Och tydligen inte dum i huvudet heller.
Så -varför? Varför tutta på?
Vem/vad vill man skada när man tuttar på??

Eller är det så enkelt att man vill bli känd-ökänd-av så många som möjligt och inte kan komma på ett vettigare sätt att bli det på??!! Det finns inget STORT hat - utan bara en naiv lust att bli någon "kändis".
Är det ett "pirr" i kroppen som uppstår vid tanken på att man kanske är fruktad/känd bland folk för att man är en farlig pyroman? Ingen okänd nolla - utan känd/ökänd?

Men Du GP- folk fruktar andra saker också; HIV, malaria, TBC, möglig mat, avföring, liklukt, kräks ...
Du blir liksom en till i denna grupp av mindre behagliga saker som man avskyr.
Inte så charmigt av vara del i den gruppen direkt!
Citera
2016-07-11, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godhetsaposteln
Ulf är autistisk. Han förstår inte andra människor. Naturligtvis hatar han en omgivning han inte förstår.
Varför försöker ni ens diskutera med någon som inte har alla hästar hemma? Inget ni säger kommer att påverka dom system som Ulf knåpat ihop i sin isolering. Kul att reta idioter?

Alla hästar hemma.......Tänk om det varit så enkelt! Då hade statens psykiatriker postat mig till psykvården för evig tid. Du leker psykiatriker och ger mig en diagnos utan att ens sett mig än mindre talat med mig. Är det utifrån din egen förträfflighet du anser dig att sjukförklara en människa som av en enig expertis anses fullt frisk. Du får förstå att de verkligen har letat men hittade inget, men en sådan expert som du som tror att du är något, bara vet och dömmer direkt för du bara vet bäst. Du är bara en besservisser som går runt och tror att du är förmer än andra och om om du tror att jag eldat något du gillar så förtjänar du det. Din lilla pajas. Ställ diagnos på dig själv i stället och inse vad du är.
Citera
2016-07-11, 23:52
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solglittret
Ok, GP lider varken av personlighetsstörning eller missbruk. Och tydligen inte dum i huvudet heller.
Så -varför? Varför tutta på?
Vem/vad vill man skada när man tuttar på??

Eller är det så enkelt att man vill bli känd-ökänd-av så många som möjligt och inte kan komma på ett vettigare sätt att bli det på??!! Det finns inget STORT hat - utan bara en naiv lust att bli någon "kändis".
Är det ett "pirr" i kroppen som uppstår vid tanken på att man kanske är fruktad/känd bland folk för att man är en farlig pyroman? Ingen okänd nolla - utan känd/ökänd?

Men Du GP- folk fruktar andra saker också; HIV, malaria, TBC, möglig mat, avföring, liklukt, kräks ...
Du blir liksom en till i denna grupp av mindre behagliga saker som man avskyr.
Inte så charmigt av vara del i den gruppen direkt!

Jag läste nånstans att när pyromaner tänder eld så lättar en inre negativ spänning/oro. Dom skulle alltså inte vara ute efter att förstöra byggnader eller skada människor utan att lindra en inre spänning.
Citera
2016-07-12, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Jag läste nånstans att när pyromaner tänder eld så lättar en inre negativ spänning/oro. Dom skulle alltså inte vara ute efter att förstöra byggnader eller skada människor utan att lindra en inre spänning.

För en pyroman är det säkert så men jag ör inte klassad som pyroman..
Citera
2016-07-12, 00:03
Medlem
Vem av er nollor har det skrivits en sång om?

https://m.youtube.com/watch?v=t_z6F8E_4Jk
Citera
2016-07-12, 00:37
Medlem
Citat:
Vem av er nollor har det skrivits en sång om?

https://m.youtube.com/watch?v=t_z6F8E_4Jk

Uffe för helvete, ingen bryr sig!
Citera
2016-07-12, 02:43
Medlem
Solglittrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary

Väldigt intressant teori. Ja kan mycket väl vara så, en impulskontrollstörning.
Verkar ju nästa bekräftas av GP i inlägget under ditt
Enligt definitionen är Pyromani "en sjuklig lust att anlägga brand utan inblandande av egen vinning ex försäkringsbedrägeri".
Enligt detta blir du ju klassad som pyroman GP eftersom du trots allt är dömd för en brand som motsvarar ovanstående..

Impulskontrollstörning - lust att anlägga brand där lusten/driften inte går att kontroller eller stoppa.

Ja då undrar man ju om inte empatin till om någon skulle brännas inne, skulle kunna stoppa "lusten" att elda???
Citera
2016-07-12, 04:49
Medlem
Mr.Swedens avatar
Citat:
För en pyroman är det säkert så men jag ör inte klassad som pyroman..
Hmm. Vad är du klassad som då? Hur beskriver våra kära myndigheter din speciella inriktning? Berätta gärna, här har du ingen korkad journalist som filtrerar det du säger.

Starkt hat mot samhället som du anser behandlat dig illa kan jag förstå. Men just sättet att hämnas, nollställa kontot. Har det verkligen ingenting med pyromans att skaffa? Kunde du lika gärna ha hällt gift i städernas vattentorn?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in