Citat:
När jag läser era inlägg så ställer jag mig frågan, var i helvete kommer alla idioter ifrån?
Ni tror ni är smarta men ni är fan dummare än en badboll. Att föra en dialog med er är lika givande som att röka en joint utan THC.
Som ni säkert förstår så orkar jag inte längre föra en dialog med sådana nollor som er så jag har bestämt mig för att lite då och då skriva om livet
utifrån min synvinkel, vad jag tycker, tänker och gör på min Facebookhemsida.
Alla mina vänner på Facebook hålls hemliga så att ni slipper (tillskillad från mig) bli utsatta av snuten, media och annat pack.
Ulf Borgström
https://www.facebook.com/profile.php?id=100012015436745
Ni tror ni är smarta men ni är fan dummare än en badboll. Att föra en dialog med er är lika givande som att röka en joint utan THC.
Som ni säkert förstår så orkar jag inte längre föra en dialog med sådana nollor som er så jag har bestämt mig för att lite då och då skriva om livet
utifrån min synvinkel, vad jag tycker, tänker och gör på min Facebookhemsida.
Alla mina vänner på Facebook hålls hemliga så att ni slipper (tillskillad från mig) bli utsatta av snuten, media och annat pack.
Ulf Borgström
https://www.facebook.com/profile.php?id=100012015436745
Om nollor och idioter skriver loosern... som det faktiskt är väldigt synd om.
Hans grandiosa självbild, oresonliga hat, omättliga revanchlystnad och totala insiktslöshet talar om en ensam looser. En förlorare i livet som sannolikt har sin förklaring i bittra personliga erfarenheter... tråkigt.
Här hjälper dock vare sig fängelse eller goda råd från oss andra som har jobb, familj,nära relationer. bostad, meningsfull fritid, umgänge, reslust, intressen eller helt enkelt ETT LIV. Han saknar just ett meningsfullt liv och han kommer vara densamma loosern tills den dag hans eländiga liv tar slut...
Gissar att polisen har ganska bra koll på honom... (det gissar han säkert inte själv) det är bra och förmodligen är han åter bakom lås och bom inom inte allt för kort.
Alternativt söker den hjälp han så väl behöver... men inte inser. Självfönekelse och brist på insikter omöjliggör ett anstämdigt liv för honom själv.
Anständighet är ett vackert ord och egenskap