2026-04-09, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly
Håller inte med dig där direkt. Man måste kunna få hämnas, sen att de går utöver folk som inte har med saken att göra är tråkigt.

Har växt upp med honom och hans syskonbarn Jan och Ola. Väldigt trevlig familj men dom har blivit behandlade som skit.
Men menar du blivit behandlad som skit? Av sina föräldrar eller av samhället? Eller har hela familjen blivit dåligt behandlad? Ursäkta att jag inte förstod ditt sista..
Citera
2026-04-09, 16:33
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Men menar du blivit behandlad som skit? Av sina föräldrar eller av samhället? Eller har hela familjen blivit dåligt behandlad? Ursäkta att jag inte förstod ditt sista..

Av samhället. De ska finnas en dokumentär om detta. Även myndighetspersoner kan hålla med angående de i dokumentären.
Citera
2026-04-09, 17:44
Medlem
Citat:
Av samhället. De ska finnas en dokumentär om detta. Även myndighetspersoner kan hålla med angående de i dokumentären.
Tack. Det låter faktiskt För jäkligt, det ska inte vara så, jag har sett liknande fenomen i bruksorter i Västmanland där det skapas rykten och sen fryser man ut den/dom man pratar om. I bruksorten Sala finns det också liknande exempel, men det är en annan historia. Tack för svaret.
Citera
2026-04-09, 18:34
Medlem
Citat:
Håller inte med dig där direkt. Man måste kunna få hämnas, sen att de går utöver folk som inte har med saken att göra är tråkigt.

Har växt upp med honom och hans syskonbarn Jan och Ola. Väldigt trevlig familj men dom har blivit behandlade som skit.
Dina inlägg förtjänar inte ett sakligt bemötande. Du låter som en komplett idiot. Är du måhända gryningspyromanen?
Citera
2026-04-09, 21:57
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bulvanskagg
Dina inlägg förtjänar inte ett sakligt bemötande. Du låter som en komplett idiot. Är du måhända gryningspyromanen?

Du kanske ska kolla på dokumentären först så får du själv skapa dig en bild
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in