2016-08-06, 08:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GP63
Svenskar älskar att skylla ifrån sig. Du är en sådan arrogant självisk litet svin som inte bryr sig det minsta lilla vad DINA tjänstemän har för sig. Jag gör sådana små själviska grisar som dig ansvariga för vad era tjänsteman gör. Det är upp till er alla att fatta, det är ert ansvar att hålla efter dem. Gör ni inte det, vänder jag mig till er på mitt vis.

Det här är allvarligare än jag kunde tro, eller kanske inte ändå.

Han är en rättshaverist med totalt snedvriden världsuppfattning, en första klassens dåre!

Denna tråd bör vi sluta göra inlägg i. Göd inte hans oresonliga hat! Han njuter i sin dårskap av uppmärksamheten här. Tråden han skulle lämna för obekanta vänner på facebook återkom han till, som flugan till skithögen.

Men sluta göd honom - det kan drabba oskyldiga...
Citera
2016-08-06, 10:23
Medlem
Lawlines avatar
Citat:
Svenskar älskar att skylla ifrån sig. Du är en sådan arrogant självisk litet svin som inte bryr sig det minsta lilla vad DINA tjänstemän har för sig. Jag gör sådana små själviska grisar som dig ansvariga för vad era tjänsteman gör. Det är upp till er alla att fatta, det är ert ansvar att hålla efter dem. Gör ni inte det, vänder jag mig till er på mitt vis.

Det stämmer mycket bra in på dig. Vill inte erkänna det du gjort och så länge man inte erkänner så är man oskyldig även fast du har gjort det. Det är ditt resonemang och som du själv skriver du älskar att skylla ifrån dig.
Citera
2016-08-07, 07:32
Medlem
Fan vilken skön snubbe stå på dig Ulf era jävla badbollar
Citera
2016-08-08, 00:58
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wadensjo
Fan vilken skön snubbe stå på dig Ulf era jävla badbollar

Den meningsuppbyggnaden lämnade en del att önska. Har du tur så förstår i alla fall din idol vad du menar. Hans svenskakunskaper och/eller slutledningsförmåga är inte heller på topp
Citera
2016-08-08, 01:15
Medlem
Skulle tro att det numera finns sammanslutningar" som beslutat ta hand om eländet om det igen börjar brinna i närorten!
Citera
2016-08-08, 01:32
Medlem
FuckBlashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RullRull
Skulle tro att det numera finns sammanslutningar" som beslutat ta hand om eländet om det igen börjar brinna i närorten!

Så är det nog ja. Jag har sett flera indikationer på att det är så och om jag förstod dem rätt så behöver det inte ens brinna igen. Det räcker gott och väl med vad som har varit.

Jag ser framåt med spänning på nästa tändning och önskar mesen en plågsam död.
Citera
2016-08-08, 01:41
Medlem
Afrosvensks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RullRull

Citat:
Ursprungligen postat av FuckBlash
Så är det nog ja. Jag har sett flera indikationer på att det är så och om jag förstod dem rätt så behöver det inte ens brinna igen. Det räcker gott och väl med vad som har varit.

Jag ser framåt med spänning på nästa tändning och önskar mesen en plågsam död.
Vad är det för skitsnack. Det kommer inte att hända något annat än att svenskarna förfasar sig och fortsätter knyta nävarna i fickorna. Men skrävla går ju alltid. Det är svenskarna bra på.
Citera
2016-08-12, 12:54
Medlem
Eftersom det under hans tid med "fri kost och logi" kommit så många nysvenskar med annat sätt att hantera motsättningar så ser jag fram emot händelser.

Svaret blir stening, syra i ansiktet eller liknande enligt sharialagens tolkning.

Vågar han bränna ner en moske'?
Citera
2016-08-15, 12:56
Medlem
Rudges avatar
Citat:
Det kan hända att du behöver prata m någon Ulf! Inte för att du är "dum" utan för att du ser fiender överallt! Du vill inte ställa upp på samhällets normer men vill samtidigt sko dig på det, ska du stå i eller utanför? Är inte det en rättvis fråga! Hur ser du på det?
Citera
2016-08-15, 13:02
Avslutad
Så omoget att skylla allt på alla andra Ulf. Ta ansvar för bövelen. Vad för han ut av att bränna allt?
Citera
2016-08-15, 13:17
Medlem
Arthur Dents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ed1
Så omoget att skylla allt på alla andra Ulf. Ta ansvar för bövelen. Vad för han ut av att bränna allt?

Because he thought it was good sport. Because some men aren't looking for anything logical, like money. They can't be bought, bullied, reasoned or negotiated with. Some men just want to watch the world burn.

Alfred Pennyworth.
Citera
2016-08-15, 13:40
Avslutad
Amin
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in