2016-07-12, 09:45
Medlem
Mr.Zebs avatar
Är det bevakning dygnet runt på UB?

GP63 känner du nån närvaro av farbror blå?
Citera
2016-07-12, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Zeb
Är det bevakning dygnet runt på UB?

GP63 känner du nån närvaro av farbror blå?

De börjar bli lite mer diskreta nu. Första tiden såg jag farbror blå lite väl ofta. Det är bara att trötta ut dem med dagliga rutiner.
Citera
2016-07-12, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GP63
De börjar bli lite mer diskreta nu. Första tiden såg jag farbror blå lite väl ofta. Det är bara att trötta ut dem med dagliga rutiner.

PS. Tålamod är en dygd.
Citera
2016-07-12, 10:15
Avslutad
Citat:
Vem av er nollor har det skrivits en sång om?

https://m.youtube.com/watch?v=t_z6F8E_4Jk

Fin låt!

Känner du aldrig att det skulle vara skönt att bli betraktad som ofarlig?
Citera
2016-07-12, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Fin låt!

Känner du aldrig att det skulle vara skönt att bli betraktad som ofarlig?

Då jag aldrig ens skadat någon medmäniska så är jag inte inte farlig på vanligt vis. Staten är rädd att jag i framtiden kan bli mycket farlig och då kan de kanske inte stoppa mig och det är på det viset de anser att jag är mycket farlig.
Citera
2016-07-12, 12:13
Medlem
AngelDevils avatar
Citat:
Då jag aldrig ens skadat någon medmäniska så är jag inte inte farlig på vanligt vis. Staten är rädd att jag i framtiden kan bli mycket farlig och då kan de kanske inte stoppa mig och det är på det viset de anser att jag är mycket farlig.

Vad står GP63 för?
Citera
2016-07-12, 12:22
Avslutad
Citat:

Det är det jag menar. Har själv varit på snutens radar ett tag och det var skönt som fan när dom insåg att det inte var någon vits att spana på mig. Skönare också om man vill ta sig en holk.
Citera
2016-07-12, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AngelDevil
Vad står GP63 för?
Gissningsvis Gryningspyromanen född 1963.
Citera
2016-07-12, 14:47
Medlem
godhetsapostelns avatar
Förtydligande: personlighetsstörning = betyder att det hänt något under livets gång. En störning under barnets utveckling.

När Ulf skriver att han inte har någon personlighetsstörning så har han rätt. Han är född med autism dvs ett menalt handikapp som inte går att bota. Som någon skrev har han tydligen en bror som gillar att skära i djurs underliv (bekräftar bara att det handlar om genetiska defekter).
Hade jag gjort den rättsmedicinska undersökningen hade det blivit rättpsyk och bortkastad nyckel. Tyvärr är kunskapsluckorna stora när det gäller autism inom svensk psykriatri.
Citera
2016-07-12, 15:14
Medlem
Akademicas avatar
Nu ställer jag mig mycket tveksam till att det verkligen är herr Borgström som själv skriver härinne. Skulle det till äventyrs ändå vara så, då är han mer verklighetsfrånvänd än man annars befarat.

Borgström saknar allt som kan räknas som sunt förnuft. Vi har alltså att göra med en människa som ser sig ha rätten att bränna ner det samhälle som faktiskt försörjer honom?

En haverist som ser sig förfördelad för att man inte kan få stjäla pengar från ortsbefolkningen genom att koppla in sig på deras telenät?

En psykopat som anser sig förföljd och kränkt av att polisen bevakar honom?

En galning som utan minsta samvete kan ta emot enorma summor av staten när han suttit häktad för bränder bara för att rättsväsendet inte kunde hitta tillräckliga bevis?

Denne ursäkt till människa har alltså inte förstånd nog att flytta från den samhällskultur som han är så kränkt av? Varför?

Det tordes finnas något annat samhälle i världen, där Borgström skulle kunna trivas. Vad sägs om Mogadishu, Detroit, Groznyj, Kinshasa eller Guatemala?

Ingen människa med någon form av hjärnaktivitet stannar väl i ett land vars grundvärderingar man avskyr och föraktar?
Citera
2016-07-12, 15:20
Medlem
Akademicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godhetsaposteln
Förtydligande: personlighetsstörning = betyder att det hänt något under livets gång. En störning under barnets utveckling.

När Ulf skriver att han inte har någon personlighetsstörning så har han rätt. Han är född med autism dvs ett menalt handikapp som inte går att bota. Som någon skrev har han tydligen en bror som gillar att skära i djurs underliv (bekräftar bara att det handlar om genetiska defekter).
Hade jag gjort den rättsmedicinska undersökningen hade det blivit rättpsyk och bortkastad nyckel. Tyvärr är kunskapsluckorna stora när det gäller autism inom svensk psykriatri.

Nu tror jag inte att det är autism han lider av. Borgström verkar vara klassisk psykopat med en grandios självbild, som total har missat att som psykopat måste man lära sig spelreglerna för att fungera i ett samhälle.

Han saknat insikt om i stort sett allting. Borgström anser sig för mycket mer än alla andra. Därför är han farlig och bör låsas in på livstid.
Citera
2016-07-12, 15:29
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:

Hur var din barndom/uppväxt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in