2009-04-20, 22:28
  #253
Medlem
Sälklubbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Då va han fri igen. Ni som bor i närheten, håll ögonen öppna, snart lär det eldas som aldrig förr, han har ju mycket att ta igen nu. Lär väl hämnas på samhället genom att sätta fyr på både det ena och det andra.

http://frianyheter.wordpress.com/2009/04/20/gryningspyromanen-pa-fri-fot/
Perfekt!

Gissar att det brinner igen inom en vecka. Kan ingen slå ihjäl den jäveln snart?
Citera
2009-05-06, 16:26
  #254
Medlem
UACs avatar
Det kanske är han som satte eld på Loffes uterum häromnatten. Loffe bor i Kristianstad och gryningspyromanen har eldat i dessa kvarter förut.

http://www.kvp.se/nyheter/1.1559109/janne-loffe-carlsson-utsatt-for-mordbrand

(Jag postade detta först i Skvaller om Loffe, men det hör kanske bättre hemma här).
Citera
2009-05-06, 17:23
  #255
Medlem
Brugets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UAC
Det kanske är han som satte eld på Loffes uterum häromnatten. Loffe bor i Kristianstad och gryningspyromanen har eldat i dessa kvarter förut.

http://www.kvp.se/nyheter/1.1559109/janne-loffe-carlsson-utsatt-for-mordbrand

(Jag postade detta först i Skvaller om Loffe, men det hör kanske bättre hemma här).
Det känns ju som psykot är i farten med tanke på att det var cykelspår hos Loffe... Undrar vad skottpengen på han ligger på??
Citera
2009-05-07, 22:09
  #256
Medlem
rapans avatar
Han har precis flyttat in i grannhuset till mig och min sambo, i Löderup, två mil utanför ystad. Jag ska hålla er uppdaterad med allt vad som händer kring honom.
bara att gömma bensindunkarna..
Citera
2009-05-07, 22:36
  #257
Medlem
rapan

Var befann han sig när Loffes hus brann ner?
Citera
2009-05-08, 07:11
  #258
Medlem
Trodde länskrim hade span på han sedan han kom ut från sitt senaste straff, men han har ju lyckats komma ifrån de förut så varför inte denna gången.
Citera
2009-05-08, 20:22
  #259
Medlem
rapans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ascheberg
Var befann han sig när Loffes hus brann ner?


Bra fråga, ingen aning. känner han inte direkt.

om han är under span eller inte vet jag inte. Även om han var det, och han inte var medveten om det skulle jag knappast skriva det här så aset själv kan läsa det.
Citera
2009-05-12, 10:04
  #260
Medlem
Tomelilla-gård nedbrunnen

Nu tydligen tagit sig en tur till Tomelilla. Ingen hemma på gården som tur var.
Citera
2009-05-12, 10:18
  #261
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Snusse
Nu tydligen tagit sig en tur till Tomelilla. Ingen hemma på gården som tur var.

http://www.ystadsallehanda.se/article/20090511/TOMELILLA/711024532/1365/&/Hel-gard-brann-ned-i-Norra-Kvarrestad

http://www.kvp.se/nyheter/1.1565771/stor-gard-brann-ner-i-natt

http://sydsvenskan.se/skane/article431323/Grov-mordbrand-utanfor-Tomelilla.html

http://www.skanskan.se/article/20090511/NYHETER/267175728/1057/*/TOMELILLA-UPPDATERAD-2355-0205-0512/gard-utanfor-tomelilla-brann-ner
Citera
2009-05-12, 11:32
  #262
Medlem
UACs avatar
Surprise

Har väl kliat i fingrarna på honom i fängelset.
Citera
2009-05-14, 22:47
  #263
Medlem
UACs avatar
Vår vän igen?

http://sydsvenskan.se/skane/vellinge/article431726/Kraftig-brand-i-Falsterbo.html
Citera
2009-05-14, 22:53
  #264
Medlem
Kenny Kuks avatar
Men för helvete, dra ihop ett medborgargarde nu då! Är ni helt mesiga där ner i Skåne? Visa stake, stoppa honom, polisen kan inte.


********************

Eller vågar ni inte? Låter ni honom hellre elda upp era hem?
__________________
Senast redigerad av Kenny Kuk 2009-05-14 kl. 22:56.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in