Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
Today is the day! Tror du kan gilla den, den var inte alls så poetisk som Go Go. Minns att du ogillade det. Denna var lite mer "raw pinku". Om du gillar den så ska jag se om jag kan komma på nån mer som kanske kunde falla i smaken. Personligen tycker jag Running in madness, Dying in love och Season of Terror är bland de bästa jag sett av honom. Av dessa tror jag mest på Season of Terror för din del. Shinjuku Mad var också bra. Sen har jag A Pool Without Water kvar att se. Tror den heter så iaf.
Då kanske jag se ge mig i kast med Sex and Fury eller Female Prisoner Scorpion lite senare? Efter din rekommendation så köpte jag faktiskt en box med 3 st Female Prisoner, delvis därför att du tipsade om den, så nu förväntar jag mig inget mindre än det bästa!
Sex and Fury drog jag också på original, men det var innan du tipsade om den.
Vilken ska jag börja med då?
Edit: Såg du Wife to be Sacrificed, på tal om pinku?
Då kanske jag se ge mig i kast med Sex and Fury eller Female Prisoner Scorpion lite senare? Efter din rekommendation så köpte jag faktiskt en box med 3 st Female Prisoner, delvis därför att du tipsade om den, så nu förväntar jag mig inget mindre än det bästa!
Sex and Fury drog jag också på original, men det var innan du tipsade om den. Vilken ska jag börja med då?
Edit: Såg du Wife to be Sacrificed, på tal om pinku?
Tack för tipsen då om Wakamatsu-filmerna, ska läsa lite om dom på Filmtipset och se vilken av de som jag börjar med då! Ett dag sedan som jag såg någon Pinku, måste nog varit Wife to be Sacrificed senast och den var mest okej på sin höjd, hade ett par sjysta scener men inte så pass rå som jag hade hoppats på!
Jag tycker att du ska börja med Sex and Fury, inte för att den är bättre än Female-filmerna, tänkte mest på att du kan göra ett litet projekt med Meiko Kaji sen. Efter Female-serien kan du även beta av Jeans Blues och Stray Cat Rock-serien efteråt. Har själv inte sett Stray Cat Rock-serien ännu, suger på den karamellen ett tag till!
bästa...). Dessa 3 kanske du skulle digga.

. Naruse och Shinoda också.