2023-02-11, 21:36
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blacksabbath87
Någon som har grävt fram en bild på henne? jag efterfrågar inte en bild utan undrar bara rent allmänt.

Finns flera bilder från 2019.
Citera
2023-02-11, 21:37
Medlem
JymdKjams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JulietteHas
Finns det på nätet ska detninte bryta mot reglerna. Verkar bara vara namnet som är känsligt att skriva ut

Som sagt märkligt. Namnet står på Lexbase, ytterst tydligt och i hela sin prakt med underliga konsonanter.
Citera
2023-02-11, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mastareborg
Jag vet inte jag, jag har kollat in hans facebookprofiler(!) och instagramprofiler(!) på facebook är han vän med flera fake och reklamkonton med lättklädda tjejer och på IG följer han väl ungefär likadana profiler. Helt oförskämt, samtidigt som han har sina barnbarn på IG och FB.

Vem var det förresten som gjorde X på smällen förresten?

Vet ej men hon skilde sig 2010 ifrån en gubbe som numera är 49 år

Om det är han så var han 32 när hon var 17
Citera
2023-02-11, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Finns flera bilder från 2019.

Bilder från 2019 kan väl inte vara ett problem? Vad ska exet göra med de bilderna?
Citera
2023-02-11, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JymdKjam
Som sagt märkligt. Namnet står på Lexbase, ytterst tydligt och i hela sin prakt med underliga konsonanter.

Just detta fick ju min nyfikenhet att sjunga loss i torsdags då jag inte hittade henne på något annat ställe än lexbase
Citera
2023-02-11, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JulietteHas
Finns det på nätet ska detninte bryta mot reglerna. Verkar bara vara namnet som är känsligt att skriva ut

Moderatorn har tagit bort denna länk i fredags och poängterade det skyddade id:t
Citera
2023-02-11, 21:40
Medlem
Troians avatar
Citat:
"Det är förbjudet, oavsett syfte, att efterfråga eller sprida uppgifter om personer med skyddade personuppgifter, om dessa uppgifter kan användas för att skada vederbörande. Exempel på sådana uppgifter är boende- eller vistelseort. Undantag är uppgifter som är allmänt kända, eller om det rör sig om uppgifter som personen själv spridit."

Okej helt seriöst kring detta med bilder. Om det är gamla bilder som är ute på nätet kan det väl inte innefattas av denna regel? Exet vet väl precis hur hon såg ut då? Om det skulle vara nya bilder så kanske det skulle vara fel, givet att hon inte lagt ut dem själv.

Jag tror att moderatorerna rykte in när de blev rädda att man skulle försöka hitta adresser och att folk skulle berätta var de se såg henne senast.

Ser inte hur foton kan bryta mot dessa regler.

Hagamannen hade, efter det att han släppts ut, skyddade personuppgifter. Då hade han ändå avtjänat sitt straff, och är svensk. Kan tänka mig att hotbilden mot henne är jämförbar.
Citera
2023-02-11, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jahre30
Moderatorn har tagit bort denna länk i fredags och poängterade det skyddade id:t

rosa linne och blonderat hår?
Citera
2023-02-11, 21:41
Medlem
Troians avatar
Citat:
Bilder från 2019 kan väl inte vara ett problem? Vad ska exet göra med de bilderna?

Andra än exet kan ju vilja veta hur hon ser ut.
Citera
Medlem
Bendis avatar
Citat:
rosa linne och blonderat hår?
Rosa mjukisbyxor med blodfläckar på
Citera
Medlem
kobenhavnlufthavns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jotaalfa
Ja spontant känns det inte som om han vetat om vad hon gjort. I så fall hade han nog sett till att hon inte var med på foton som publicerats. Att hon gått och hållit detta för sig själv i alla år ser jag dock som omöjligt. Någon har alltid vetat.
Jag tror hon har hållit det här för sig själv. Läcker man så sprider sig rykten som ljusets hastighet.

Dubbelmördaren i Linköping höll det för sig själv.

Det finns en anledning till att dessa gick olösta i mer än 15 år.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Hagamannen hade, efter det att han släppts ut, skyddade personuppgifter. Då hade han ändå avtjänat sitt straff, och är svensk. Kan tänka mig att hotbilden mot henne är jämförbar.

Ja och det finns ju gott om bilder på honom
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in