2008-09-13, 22:12
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pirate
Märkligt andra mål och skall oxå tilläggas att det är en väldigt medioker insats av Zlatan som inte imponerat idag alls.

Alla har rätt till en offday och Zlatan har sin ikväll. Han är inte alls vän med bollen och har faktiskt varit medioker i matchen.

Tilläggas kan ju att domaren kompenserar Inter efter att ha visat ut Muntari felaktigt i första halvlek. Ingen bra insats av domaren men man har slutat att förundras och överasskas över tvivelaktiga domarbedömningar i Serie A.

Mvh M
Citera
2008-09-13, 22:19
Medlem
pirates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Alla har rätt till en offday och Zlatan har sin ikväll. Han är inte alls vän med bollen och har faktiskt varit medioker i matchen.

Tilläggas kan ju att domaren kompenserar Inter efter att ha visat ut Muntari felaktigt i första halvlek. Ingen bra insats av domaren men man har slutat att förundras och överasskas över tvivelaktiga domarbedömningar i Serie A.

Mvh M

Håller fullständigt med dig, och jag trackar inte ner Zlatan utan säger bara att han har gjort en medioker insats och kanske med allra rätt för han har fått springa själv ganska mkt efter utvisningen. Men HELVETE att han missade mål nu....faaaaaaaaaaan!!!

Angående domaren så vet jag fan inte vart dom får dom ifrån. Borde utbilda alla på nytt.
Citera
2008-09-13, 22:31
Medlem
pirates avatar
Skönt med seger iaf!! Bra jobbat av Zlatan de sista 20minuterna! Han sprang som fan och skapade en hel del men missade två mål chanser.
Citera
2008-09-13, 22:42
Medlem
Über_menschs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SolarKnife
Han har inte direkt imponerat, nej. Det blir lätt parodiskt när han först ger rött kort till Muntari för armbågen och sedan ger Tedesco gult kort för filmning.
Lätt parodiskt. Utomjordiskt cp
Citera
2008-09-14, 10:10
Medlem
alpha-betas avatar
Ojoj, Roma har verkligen problem med sitt spel. Försvarsspelet såg svagt ut redan från första stund och det kändes som att spelet brakade ihop efter att de Rossi lämnade planen. Roma har definitivt en del jobba på och ändå är jag inte säker på om de ens når topp 4 i år, i alla fall inte som det ser ut just nu. En ljustglimt i mörkret i går vara Okaka, en väldigt lovande spelare som skapar något i princip varje gång har får bollen, han är ett nöje att titta på.
Citera
2008-09-14, 10:47
Medlem
Vet inte om man ska lita på SkySports sätt att avgöra om det är mål eller inte. Vad tycker ni?

http://miloop.se/film_view.aspx?mm=7&movie=16271
Citera
2008-09-14, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Balotelli
Vet inte om man ska lita på SkySports sätt att avgöra om det är mål eller inte. Vad tycker ni?

http://miloop.se/film_view.aspx?mm=7&movie=16271

Jo det ska man nog, hade SKY(Italiensk media i allmänhet) haft ens en liten anledning att hoppa på Inter och skrika fusk hade dem nog gjort det.
Citera
2008-09-14, 13:06
Medlem
Tedescos filmning var nog fan det värsta jag sett sen Rivaldo.
Avstängning i efterhand borde införas för såna kräk.
Citera
2008-09-14, 13:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av taags
Tedescos filmning var nog fan det värsta jag sett sen Rivaldo.
Avstängning i efterhand borde införas för såna kräk.

Sånt kan bara hända i Serie A!
Citera
2008-09-14, 15:51
Medlem
4522s avatar
Riktigt välförtjänt ledning för Genoa. Man ställer om riktigt kvickt och gör det hela tiden med finess. Det är dock raka motsatsen för Milan som känns mätta vilket man trodde innan säsongen också. Spelet släpper inte för Ronaldinho, Schevchenko och Kaka utan det ser riktigt krystat ut. Min känsla är att mer boll måste passera genom Ronaldinho för att han ska få lite självförtroende, men samtidigt blir det lite paradoxalt att spela en trequarista som bara slöar ner spelet. Försvaret ser också ut att lida en hel del då det stundtals ser riktigt valpigt ut trots all erfarenhet...

Kan firma Sculli, Milito och Gasbarroni vara skadefria hela säsongen så kan det bli riktigt kul för Genoa. Herrarna i fråga löper enorma mängder, vilket trasar samman motståndarnas försvar och skapar ytor för lagkamraterna. Milito gör ett tungt arbete och hans nedbröstning till Sculli vid målet är världsklass. Gasbarroni kan å sin sida både lugna ner spelet, slå tidiga inlägg och vända spelet lite hur han vill. Riktigt fysiskt stark!

Ser ingen ljusning för Milan i dagens match utan det måste nog hända på en fast situation eller av ren slump. Pato lär komma in och jag är ytterst tveksam till om Kaka håller mer än 70 minuter.
Citera
2008-09-14, 15:53
Medlem
Luffsens avatar
Herre min skapare, Milan
Vad fan sysslar dem med Enda möjligheten att Milan gör mål idag är på liggande boll.
Citera
2008-09-14, 16:51
Medlem
Masingas avatar
Ancelotti, bye bye. Nu måste han väl ändå få sparken eller om han har någon självinsikt så säger han upp sig.

Mvh M
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in