Ronaldo verka satsa på att lägga sig på motståndarnas backar så att det tappar luften i år.
Fast.
I den ligan så kan man nog ha lite övervikt som forward och ändå göra bra ifrån sig.
Äh, vafan spelar de för roll om han är fet, Ronaldo har fler kvalitéer än den forna snabbheten. Det räcker att han står på ett och samma ställe och skjuter så ska han nog tillhöra både bredd och tyngd i Milan ^^
Värst är väl fan ändå håret, vem var det som tvingade honom att låta det växa ut??
Det ända tråkiga är att TV visar bara bara "stor klubbarnas" matcher
Som palermo fans så får man vänta till dom ska möta Inter,milan, juve.
Men kanske kommer i väg i år. Drömmen är att se sund-derbyt mor reggina.
Det ända tråkiga är att TV visar bara bara "stor klubbarnas" matcher
Som palermo fans så får man vänta till dom ska möta Inter,milan, juve.
Men kanske kommer i väg i år. Drömmen är att se sund-derbyt mor reggina.
Ronaldo börjar glida på pengarna nu
Varför kollar du inte bara på datorn?
Det gör jag hela tiden. Livornos matcher visas inte speciellt ofta
Herregud, du förföljer mig och mina klubbar. Och visst fan har du lika fel när det gäller Lazio som när det gäller AIK.
Rocchi verkar lida av förföljeksemani.
"Mina klubbar" bräker han.Jag har varit trogen AIK-supporter sedan 1965 och började föllja Lazio tidigt 70-tal.
OT\Lazio har idag svåra problem med huliganism.Delvis med koppling till neofacistiska grupper. I AIK finns en klick fanatiker som ibland uttalar hot mot klubbledning,tränare och spelare. Dessa grupper kan inte stava till ordet lojalitet. Att som Rocchi tycks påskina hävda att det här problemet inte finns tyder bara på djup okunnighet. Gå hem och läs på och återkom sedan!