2008-12-13, 16:07
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotzen
Man ser ju att grabben har problem, Men ja pallar inte se han mer i inter. Tycker han bör säljas asap. Han har fått för många chanser och det räcker nu.

Byta Adriano - Drogba? Det hade varit intressant
Citera
2008-12-13, 16:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pumpking
Byta Adriano - Drogba? Det hade varit intressant
Med 200miljoner emellan också då eller?
Citera
2008-12-13, 16:25
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arbee
Med 200miljoner emellan också då eller?

Till vilken av klubbarna? :P

Nä, visst imellan får de ju ge för att få Drogba, men inte för mycket, tänker främst på åldern, och att Drogba även han har haft problem denna säsongen, med skador och myntkastning. Ingen är ju direkt i balans i sin nuvarande klubb. Vad Adriano behöver, är kanske just att komma till London och coola av sig lite, Italien is to hot hot hot..
Citera
2008-12-13, 17:38
Medlem
91:an Karlssons avatar
Inget angående Adriano-nyheten är bekräftat. Mourinho som öppet hängt ut spelare förut den här säsongen (Cruz, Balotelli, Adriano...) förnekar detta stenhårt, liksom hela Inters ledning. Jag ställer mig också tveksamt till detta påstående, som det ju faktiskt fortfarande är. Bara ett jävla påstående.
Citera
2008-12-13, 18:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 91:an Karlsson
Inget angående Adriano-nyheten är bekräftat. Mourinho som öppet hängt ut spelare förut den här säsongen (Cruz, Balotelli, Adriano...) förnekar detta stenhårt, liksom hela Inters ledning. Jag ställer mig också tveksamt till detta påstående, som det ju faktiskt fortfarande är. Bara ett jävla påstående.
Ingen rök utan eld, eller hur man nu säger.
Citera
2008-12-13, 19:41
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arbee
Ingen rök utan eld, eller hur man nu säger.

Elden kan ju iofs vara Adrianos person, och det att han försvann ifrån träningen.. Sen hittar tidningsskribenterna själva på anledningarna..
Citera
2008-12-14, 15:19
Medlem
pirates avatar
1-0 till Inter mot Chievo, där Inter för spelet som väntat men ingen underhållande match.
Citera
2008-12-14, 15:37
Medlem
Lawrences avatar
Lazio ligger under 2 - 0 mot udinese och tiden är bara på 34 minuter. Första målet gjordes av Di Natale andra av Quagliarella... Dystert, Ut med LOTITO OCH ROSSI
Citera
2008-12-14, 15:49
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawrence
Lazio ligger under 2 - 0 mot udinese och tiden är bara på 34 minuter. Första målet gjordes av Di Natale andra av Quagliarella... Dystert, Ut med LOTITO OCH ROSSI

Lazio har ägt hela matchen men spelar som ett gäng tioåringar bakåt sett. Minst sagt fartfylld inledning på första halvlek, nu får jag bara mer vatten på min kvarn angående Udine och deras omställningar. Helt klart ett av Europas bästa lag på den fronten och första målet var verkligen urläckert. Lukovic öppnande passning, Quagli slår en stenhård genomstickare som den iskalla Toto förvaltar mer än väl. Andra målet är också en omställning och det var minst sagt en intressant hörnvariant av Lazio som låg till grund för det hela .....

D'Agostino är utan tvekan en av ligans mest underskattade spelare. Fyfan för hans vänsterfot och spelsinne.

MAGICA UDINESE!
Senast redigerad av 4522 2008-12-14 kl. 15:52.
Citera
2008-12-14, 16:09
Medlem
Lawrences avatar
Lazios spel har varit rätt så värdelöst. Massa dåliga passningar och försvaret halvsover.
Och varför Rossi har Mauri i startelvan förstår jag inte alls, Foggia borde ha varit där istället.

edit: Nej helvete.. 3 - 0, HÄÄÄRLIG FRISPARK!!!
Senast redigerad av Lawrence 2008-12-14 kl. 16:11.
Citera
2008-12-14, 16:28
Medlem
pirates avatar
Alltså jag fattar inte hur Inter spelar mot bottenlaget i tabellen. En enda kontring för Chievo och det har blivit 2-2 nu. Inter sover känns det som och för helvetes jävla skitspel.

Nu vet jag inte ifall det är rätt att dra parallella linjer här, men Barca skulle fan krossa Chievo med sitt spel. Nu fattar jag inte hur Inter som leder Seria A kan låta ett bottenlag göra två mål....
Citera
2008-12-14, 16:36
Medlem
Kom igen nu Lazio, sätt trean nu också! En seger vore fantastiskt så man kan få lite häng på toppen. Men det känns rätt svårt i den här matchen.,
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in