Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Andra halvlek blev något bättre för Milan men den sista lilla touchen var aldrig rätt. Det känns som en ganska klar indikation på Milans relativt misslyckade mercato när spelet blir bättre vid bytena av Sheva och Ronaldinho. Spelet flöt mycket bättre utan dessa sölputtar på plan vilket är föga förvånande. Men Genoa kämpade tamefan tappert och var värda den här vinsten. Vilken räddning av Rubinho på Patos "friläge" och sist men inte minst, vem fick inte gåshud när Milito stänkte in straffen? MÄKTIGT!
Ancelottis timmar är nog räknade i rossoneri. Någon annan som la märke till vilket blindstyre Mats Larsson verkar vara? Sa fel namn hela tiden och till slut sket han i att säga vem som fick bollen, hans ögonmått vid skott/inkast/offside var också helt ofattbart dåligt.
Jag avstår nästan hellre ifrån att lyssna helt, när det är Mats Larsson som ska kommentera. Helt otroligt vad jag blir förbannad på honom, gång efter gång. Felsägningar när det gäller mycket, men det är hans förmåga att förvränga situationer som plågar mig mest. "Oj, sicket avslut!" När bollen går 20 meter över.