2008-09-14, 16:52
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av taags
Tedescos filmning var nog fan det värsta jag sett sen Rivaldo.
Avstängning i efterhand borde införas för såna kräk.

Det är ju verkligen pinsamt att titta på. Tedesco hade inte klarat sig speciellt bra som boxare, när han går på räkningen för dendär handpåläggningen
Citera
2008-09-14, 16:54
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Ancelotti, bye bye. Nu måste han väl ändå få sparken eller om han har någon självinsikt så säger han upp sig.

Mvh M

Alltid funderat, har du någon speciell relation till Phil Masinga? ..För han kan väl knappast vara din favoritspelare..!?
Citera
2008-09-14, 16:55
Medlem
4522s avatar
Andra halvlek blev något bättre för Milan men den sista lilla touchen var aldrig rätt. Det känns som en ganska klar indikation på Milans relativt misslyckade mercato när spelet blir bättre vid bytena av Sheva och Ronaldinho. Spelet flöt mycket bättre utan dessa sölputtar på plan vilket är föga förvånande. Men Genoa kämpade tamefan tappert och var värda den här vinsten. Vilken räddning av Rubinho på Patos "friläge" och sist men inte minst, vem fick inte gåshud när Milito stänkte in straffen? MÄKTIGT!

Ancelottis timmar är nog räknade i rossoneri. Någon annan som la märke till vilket blindstyre Mats Larsson verkar vara? Sa fel namn hela tiden och till slut sket han i att säga vem som fick bollen, hans ögonmått vid skott/inkast/offside var också helt ofattbart dåligt.
Senast redigerad av 4522 2008-09-14 kl. 17:00.
Citera
2008-09-14, 17:02
Medlem
alpha-betas avatar
Skönt att Milan torskade i alla fall, så är inte hela jävla helgen förstörd.
Citera
2008-09-14, 17:02
Medlem
Luffsens avatar
Med en backlinje bestående av Maldini,Bonera,Favalli samt en Zambrotta som är helt ur slag vinner man inga matcher 2008.
När kommer Nesta tillbaka?
Citera
2008-09-14, 17:04
Medlem
Ari.Golds avatar
Och vilka leder Serie A?
Citera
2008-09-14, 17:06
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pumpking
Alltid funderat, har du någon speciell relation till Phil Masinga? ..För han kan väl knappast vara din favoritspelare..!?

Korrekt iakktagelse, visst är det den gamle räven Phil Masinga ifrån Sydafrika Min favorit var han inte men helt klart en som jag gillade när han var aktiv.

Mvh M
Citera
2008-09-14, 17:06
Medlem
Helle031s avatar
Blev överaskad av den höga domarnivån i matchen, för att vara Italien var den väldigt bra.
Citera
2008-09-14, 17:09
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Andra halvlek blev något bättre för Milan men den sista lilla touchen var aldrig rätt. Det känns som en ganska klar indikation på Milans relativt misslyckade mercato när spelet blir bättre vid bytena av Sheva och Ronaldinho. Spelet flöt mycket bättre utan dessa sölputtar på plan vilket är föga förvånande. Men Genoa kämpade tamefan tappert och var värda den här vinsten. Vilken räddning av Rubinho på Patos "friläge" och sist men inte minst, vem fick inte gåshud när Milito stänkte in straffen? MÄKTIGT!

Ancelottis timmar är nog räknade i rossoneri. Någon annan som la märke till vilket blindstyre Mats Larsson verkar vara? Sa fel namn hela tiden och till slut sket han i att säga vem som fick bollen, hans ögonmått vid skott/inkast/offside var också helt ofattbart dåligt.

Jag avstår nästan hellre ifrån att lyssna helt, när det är Mats Larsson som ska kommentera. Helt otroligt vad jag blir förbannad på honom, gång efter gång. Felsägningar när det gäller mycket, men det är hans förmåga att förvränga situationer som plågar mig mest. "Oj, sicket avslut!" När bollen går 20 meter över.
Citera
2008-09-14, 17:13
Medlem
Luffsens avatar
Mats Larsson var det han som kommenterade Catania-Inter igår i Canal+?
Han från Radiosporten.
Citera
2008-09-14, 17:14
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luffsen
Mats Larsson var det han som kommenterade Catania-Inter igår i Canal+?
Han från Radiosporten.

Nej, det var Petter Johansson.
Senast redigerad av Masinga 2008-09-14 kl. 17:16.
Citera
2008-09-14, 17:18
Medlem
Shuyins avatar
Så har man sett sin första Serie A match för året live, hade annat för mig förra gången det begav sig.

Såg ett Fiorentina som kämpade på bra i första halvleken, fick lite turligt med sig 1-0 in i paus. Ett riktigt snyggt mål dock som tog Napoli på sängen, klackspark ifrån Gila på djupet till Mutu och enkelt mål.

Men i andra halvleken så kommer man ut lite ängsliga, och enligt mig, så bjuder man in Napoli i matchen igen pga sådan attityd. Som sagt, så kvitterar Napoli när Lavezzi gör bland de fräckaste jag har sett, bara dribblar ned i boxen, rundar väl en fyra man, slår in på halvchans och på bortre - Hamsik.

Efter en tid så kommer också så logiskt 2-1 via Christian Maggio (släkten är tydligen värst). Efter det så kändes matchen körd, lite klen coaching tyckte jag då man inte satte in ett tidigt byte för att markera mot övriga spelare, men man dog helt enkelt mentalt och då är det jävligt svårt att vända det.

Förstår dock inte värvningen av Almiron, slog bort många pass och Donadel är samma spelartyp men bättre, tur att det bara är ett lån. Gilardino dock, min favorit, är riktigt het.

Men hetast på plan var den lille i Napoli, Lavezzi alltså. Händer alltid något med honom och han kan nog få sitt genombrott i år, kvick och liknar Messi, Tévez och alla dem här.

Hörde också om Genoa-Milan, inte så förvånad. Genoa har värvat sjukt mycket, men man har gjort det bra. Tror på dem starkt i år, kanske UEFA Cup om man får igång Milito där framme.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in