2009-05-22, 17:22
Bannlyst
Vart är du nu Investor? Flyr undan för varje argument du inte kan rå för.
Sanningen är upplagd och det vet du mycket väl hoppas jag.
Citera
2009-05-22, 19:31
Medlem
Shuyins avatar
...och nu är Crespo klar för Genoa . Fort kan det gå i fotbollsvärlden, det var nog i elfte timmen. Jag är besviken.
Citera
2009-05-22, 19:35
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin
...och nu är Crespo klar för Genoa . Fort kan det gå i fotbollsvärlden, det var nog i elfte timmen. Jag är besviken.

Fast å andra sidan behövs han mer där, trots att han inte kommer frälsa klubben. Så jag är inte jätteledsen över hans val. Lär väl även bli mer speltid där än i Fiorentina, en win-win situation med andra ord.
Citera
2009-05-22, 20:17
Medlem
Villons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin
Känns lite coolt faktiskt, roligare att se honom som förmodad startspelare där än som komplementspelare i florens. Jag tror (hoppas) att det finns åminstone ett par bra serie A-säsonger kvar i kroppen på den mannen.
Citera
2009-05-22, 20:33
Medlem
Joel^_^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aventura

Inte så lätt att argumentera med en som bara upprepar sig och påstår att den andra inte framför några argument. Ditt Zlatan-runkande i varje tråd börjar bli störande.
Han är en fantastisk spelare, antagligen top-10 i världen men han är inte den bästa. Alla vet det du kan lägga ner nu.
Citera
2009-05-22, 20:48
Bannlyst
Marko Arnautovic ska om en vecka skriva på för Inter enligt Goal. Äntligen lite uppfriskande nytt blod. Nu behövs bara Hamsik eller Cassano till mittfältet och någon yngre back som kan vara en bänkvärmare då Cordoba börjar bli till åren.
Citera
2009-05-22, 21:00
Medlem
Villons avatar
Citat:
Marko Arnautovic ska om en vecka skriva på för Inter enligt Goal. Äntligen lite uppfriskande nytt blod. Nu behövs bara Hamsik eller Cassano till mittfältet och någon yngre back som kan vara en bänkvärmare då Cordoba börjar bli till åren.
Jag gillar hur du liksom fortsätter att tjata om samma saker i inlägg efter inlägg, trots att de flesta övriga skribenter bemöter dig som en slags hovnarr. Vad är egentligen grejen med dig och den här Arnautovic? Det är uppenbart för alla att det Inter behöver knappast är anfallstalanger, snarare etablerade spelare som kan ge dem den sista avgörande tyngden på europanivå. Exempel på sådana spelare är Milito, som du (tillsammans med Maicon ) helst skulle förpassa till bänken.
Citera
2009-05-22, 21:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Villon
Jag gillar hur du liksom fortsätter att tjata om samma saker i inlägg efter inlägg, trots att de flesta övriga skribenter bemöter dig som en slags hovnarr. Vad är egentligen grejen med dig och den här Arnautovic? Det är uppenbart för alla att det Inter behöver knappast är anfallstalanger, snarare etablerade spelare som kan ge dem den sista avgörande tyngden på europanivå. Exempel på sådana spelare är Milito, som du (tillsammans med Maicon ) helst skulle förpassa till bänken.

Inter behöver anfallstalanger då Zlatan inte kommer stanna där. Kanske en två säsonger om Inter forsätter att floppa i CL, ja då är ju Zlatan borta.

Man tänker inte på hur man ska prestera en säsong, man tänker för all framtid. Synd, har inte morfar lärt barnen det sen tidigare?
Citera
2009-05-22, 22:12
Medlem
Ari.Golds avatar
Pandev nästan klar för Juve.

Vaffanculo...
Citera
2009-05-22, 23:36
Bannlyst
Citat:

Vilka argument talar du om? På förra sidan skrev jag ett rätt långt svar på ditt inlägg, som du ännu inte har svarat på. Nu skriver du att jag flyr undan? Hur menar du här?
Senast redigerad av InvestoR 2009-05-22 kl. 23:39.
Citera
2009-05-22, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ari.Gold

Vaffanculo...
Pandev är inte bättre än Trez, Del Piero, Iaquinta och Amauri. Jävla onödigt köp om det verkligen händer.
Citera
2009-05-23, 10:35
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ari.Gold

Vaffanculo...

Som jag tidigare skrivit har Lotito förnekat att det kommit något bud på Pandev och gör det så, kommer han göra allt för att ha kvar honom i klubben. Kan inte ens tänka mig att Juventus överväger ett köp, det är verkligen inte tillräckligt hög klass på hans spel. Sen är konkurrensen på anfallssidan bitande, även om någon säkerligen lämnar till sommaren.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in