2009-05-26, 13:00
Medlem
Fotzens avatar
Citat:
http://www.goal.com/en/news/11/transfer-zone/2009/05/26/1286851/roma-midfielder-daniele-de-rossi-could-join-inter-fifa-agent

Never, never and never. Kommer aldrig att hända.

Han behövs inte, vi behöver en mittfältare som kan passa bollen.
Citera
2009-05-26, 13:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fotzen
Han behövs inte, vi behöver en mittfältare som kan passa bollen.

Cassano eller Hamsik vore fint.
Citera
2009-05-26, 13:26
Medlem
Luffsens avatar
Så var det officiellt. Diego klar för Juventus.

http://www.juventus.com/site/ita/homepage.asp
Citera
2009-05-26, 13:45
Medlem
Ari.Golds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luffsen
Så var det officiellt. Diego klar för Juventus.

http://www.juventus.com/site/ita/homepage.asp

Kul! En grym spelare.
Hans mål mot Wolfsburg vill jag se i Serie A.
Citera
2009-05-26, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ari.Gold
Det finns också en hel del lag som är vänster och det är mycket synd.

Hur är det med Turin egentligen? Staden är väl ganska vänster, men Juve är väl höger?

Själv har jag inga större invändningar, de är ändå rätt intressant vare sig de är vänster eller höger. Så länge de kan hålla ihop hyfsat på läktarn är de ok. När de blir en enda belastning, trist.
Nu är de väl ändå få lag som inte har både vänster- och högergrupper? Även om en sida oftast är dominerande.

Torino är väl å andra sidan historiskt mer vänster än höger? Och de är väl mer eller mindre lika stora i staden.

4522, tack och bock ska ha något att göra i väntan på nästa säsong. Fått för mig att du nämnde Ascoliderbyt i en annan tråd(de var väl du?), låt oss önska dem i samma division om några år...

Förövrigt skulle Cassano kunna vara precis vad Inter behöver mellan mittfältet och anfallet.
Citera
2009-05-26, 15:01
Medlem
turchias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ari.Gold
Det finns också en hel del lag som är vänster och det är mycket synd.

Hur är det med Turin egentligen? Staden är väl ganska vänster, men Juve är väl höger?

Varför är det synd?
Citera
2009-05-26, 16:41
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lajt
Själv har jag inga större invändningar, de är ändå rätt intressant vare sig de är vänster eller höger. Så länge de kan hålla ihop hyfsat på läktarn är de ok. När de blir en enda belastning, trist.
Nu är de väl ändå få lag som inte har både vänster- och högergrupper? Även om en sida oftast är dominerande.

Torino är väl å andra sidan historiskt mer vänster än höger? Och de är väl mer eller mindre lika stora i staden.

4522, tack och bock ska ha något att göra i väntan på nästa säsong. Fått för mig att du nämnde Ascoliderbyt i en annan tråd(de var väl du?), låt oss önska dem i samma division om några år...

Förövrigt skulle Cassano kunna vara precis vad Inter behöver mellan mittfältet och anfallet.

Stämmer mycket bra det, olyckligtvis så är jag lite för ung och därför har jag inte fått uppleva spektaklet. Men talar man med inbitna italienare ska det tydligen vara något överjävligt och därför kan vi bara hålla tummarna att det sker inom en snart framtid.

Det finns inte på agendan att De Rossi går till Inter. För det första känns det inte särskilt högt prioriterat att värva den spelartypen men främst eftersom alla vet vart killen har sitt hjärta. Snacka om att Genoa bytt ner sig i värvningskarusellen.
Citera
2009-05-26, 17:10
Medlem
Ozknybergs avatar
Såg nu att Mourinho stannar i Inter till 2012, får en årslön på ca 100 miljoner.
Är inte det lite väl? En tränare är inte värd så mycket pengar enligt mig.

Aja ska bli kul att se vilka dom värvar Inter nu för det behövs verkligen om dom ska ha en chans i Champions League.
Milito och Motta var klar för Inter redan va?

Ett lag som jag verkligen har fått upp ögonen för är helt klart Genoa!
Hoppas att det kommer gå bra för dom!
Citera
2009-05-26, 21:15
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ozknyberg
Såg nu att Mourinho stannar i Inter till 2012, får en årslön på ca 100 miljoner.
Är inte det lite väl? En tränare är inte värd så mycket pengar enligt mig.

Aja ska bli kul att se vilka dom värvar Inter nu för det behövs verkligen om dom ska ha en chans i Champions League.
Milito och Motta var klar för Inter redan va?

Ett lag som jag verkligen har fått upp ögonen för är helt klart Genoa!
Hoppas att det kommer gå bra för dom!

Mourinho har ju efterlyst en playmaker, så en sådan kommer vi nog få se i Inter. Dessvärre så ryktas det om bla Deco, kanske han passar ändå för det är ju inget vidare tempo i Serie A om man jämför med de andra 2 stora.
Citera
2009-05-26, 21:38
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Mourinho har ju efterlyst en playmaker, så en sådan kommer vi nog få se i Inter. Dessvärre så ryktas det om bla Deco, kanske han passar ändå för det är ju inget vidare tempo i Serie A om man jämför med de andra 2 stora.

Jag trodde och tänkte mig Deco i Inter redan inför denna säsongen, men han hamnade ju i Chelsea istället.. Nu är han 1 år äldre och inte direkt 1 år bättre, dock borde de kunna få honom till ett ganska humant pris. Lite trist ändå om Inter skulle behöva nöja sig med honom, då luktar det serie a guld men ut i CL på tok för tidigt även nästa säsong..

Jag är enormt nyfiken på vad Milan däremot ska hitta på i CL! Kommer Beckham stanna förresten, har de köpt honom eller bara förlängt lånet?
Citera
2009-05-26, 21:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga

Tror inte alls det blir Deco, där slösas en massa tyvärr med tanke på hans ålder (32 år) men båda har ju en bra relation så vem vet. Hoppas på en Agostino eller Cassano i mittfältet.
Citera
2009-05-26, 22:34
Medlem
Treehorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aventura
Tror inte alls det blir Deco, där slösas en massa tyvärr med tanke på hans ålder (32 år) men båda har ju en bra relation så vem vet. Hoppas på en Agostino eller Cassano i mittfältet.

Cassano i Inter känns helt rätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in