2009-03-22, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sanctus
Okej, jag erkänner du har rätt. Han har ju dominerat i Champions och landslagets slutspel också...

Spanien, grekland
Citera
2009-03-22, 17:27
Medlem
4522s avatar
Citat:
Gjorde han mål? Gick laget vidare? Nej. Resultat är allt som räknas.

Den här diskussionen har redan tagits tre hundra gånger och passar inte i den här tråden. Gå till Zlatans egna tråd och där har du alla argument för att han är en stor spelare.
Citera
2009-03-22, 17:28
Medlem
P.Gs avatar
Citat:
Okej, jag erkänner du har rätt. Han har ju dominerat i Champions och landslagets slutspel också...
Jag är lite nyfiken, när har Zlatan presterat bra nog egentligen? Han var ju grym i EM, Sverige stod och föll med hans närvaro på plan. Missade du EM? Eller måste han bära Sverige till ett VM-guld innan han har gjort bra ifrån sig?
Citera
2009-03-22, 17:29
Medlem
zzwampens avatar
Citat:
Är mål allt som räknas? Han var mycket bra mot United.
Citera
2009-03-22, 17:30
Medlem
Treehorns avatar
Citat:

Haha, håll dig till håkky!
Citera
2009-03-22, 17:35
Medlem
Sanctuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P.G
Jag är lite nyfiken, när har Zlatan presterat bra nog egentligen? Han var ju grym i EM, Sverige stod och föll med hans närvaro på plan. Missade du EM? Eller måste han bära Sverige till ett VM-guld innan han har gjort bra ifrån sig?

Zlatan hade några ljusglimtar mot Spanien och Grekland men att påstå att han var grym är lite löjligt. Ljungberg exempelvis har presterat oändligt mycket mer både i landslag och klubblag under sin karriär.
Citera
2009-03-22, 17:36
Medlem
Shuyins avatar
Jag påminner - återigen - om att herr Ibrahimovic har en egen tråd.

/mod.
Citera
2009-03-22, 18:09
Medlem
Über_menschs avatar
Citat:
Zlatan hade några ljusglimtar mot Spanien och Grekland men att påstå att han var grym är lite löjligt. Ljungberg exempelvis har presterat oändligt mycket mer både i landslag och klubblag under sin karriär.
Eh, nej. Ljungberg passade inte alls in i landslaget de första åren, Ibra har gjort mycket för landslaget, även om han har haft en lång svacka där.
Citera
2009-03-22, 18:25
Medlem
Über_menschs avatar
Och oavsett vad folk säger så ska ju matcherna mot "skitlagen" också vinnas. Det gör de verkligen inte av sig själva.
Citera
2009-03-22, 18:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Worez
Så Inter hade inte vunnit matchen utan Cesar? Kan förstå resonemanget i ett större perspektiv över hela säsongen, men att påstå det i den här matchen är bara löjligt..
Det har jag väl aldrig påstått? Jag påstod att Julio Cesar är just nu världens bästa målvakt. Han förtjänar som tidigare skribent sade att spela i ett bättre lag. De två stjärnorna i laget som gör skillnaden är Cesar och Ibrahimovic. Sen finns det fler duktiga spelare, de förtjänar att spela med bättre medspelare. De behöver inte byta lag, utan sälj iväg hälften av truppen o köp in lite klass-spelare.
Senast redigerad av DonJohnson 2009-03-22 kl. 18:55.
Citera
2009-03-22, 19:43
Medlem
sebastian_s avatar
Tycker det är skönt att Inter som organisation fortsätter sågas trots att dom vinner och vinner i ligan. Först är laget för dåligt för Zlatan. Ceasar,Cambiasso,Maicon och Zanetti nämns ofta också som en klass för bra för Inter. Trots att Inter tar sin fjärde raka ligatitel i år

Det här en diskussion som aldrig kommer upp när det gäller riktiga storlag som Milan och Juventus. Man har aldrig hört att Kaka`måste gå till Madrid för att bli bäst i världen igen eller att Buffon måste byta liga för att få ett ordentligt erkännande som en av världens bästa spelare alla positioner.

Beror det på att Inter vinner sina titlar med hjälp av domarna och domstolarna. Är loserstämpeln så hårt inpräntad så att folk inte tror Inter har chans på en riktig titel fören de verkligen tar en?

Milan är inte ens med i Cl, har ingen backlinje till nästa säsong och spelar frekvent med råsopor som Favalli och Seedorf. Ändå är det ingen tvekan om att Pato ska fortsätta i klubben. Juventus är fortfarande en organisation slagen i spillror och åkte ut lika tidigt i som Inter i CL. Ändå är det ingen tvekan om att Giovinco ska fortsätta spela där bara han får chansen! Varför ska inte Pato och Giovinco lämna?
Citera
2009-03-22, 19:54
Medlem
pirates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian_
Tycker det är skönt att Inter som organisation fortsätter sågas trots att dom vinner och vinner i ligan. Först är laget för dåligt för Zlatan. Ceasar,Cambiasso,Maicon och Zanetti nämns ofta också som en klass för bra för Inter. Trots att Inter tar sin fjärde raka ligatitel i år

Det här en diskussion som aldrig kommer upp när det gäller riktiga storlag som Milan och Juventus. Man har aldrig hört att Kaka`måste gå till Madrid för att bli bäst i världen igen eller att Buffon måste byta liga för att få ett ordentligt erkännande som en av världens bästa spelare alla positioner.

Beror det på att Inter vinner sina titlar med hjälp av domarna och domstolarna. Är loserstämpeln så hårt inpräntad så att folk inte tror Inter har chans på en riktig titel fören de verkligen tar en?

Milan är inte ens med i Cl, har ingen backlinje till nästa säsong och spelar frekvent med råsopor som Favalli och Seedorf. Ändå är det ingen tvekan om att Pato ska fortsätta i klubben. Juventus är fortfarande en organisation slagen i spillror och åkte ut lika tidigt i som Inter i CL. Ändå är det ingen tvekan om att Giovinco ska fortsätta spela där bara han får chansen! Varför ska inte Pato och Giovinco lämna?

Jag tror iom att Inter vinner scudetton år efter år så börjar folk undra ifall de kan vinna några andra titlar ute i europa.
Jag tycker dock som alla andra att många spelare behöver ryka för att göra plats för nya och på så sätt sikta mot en CL-titel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in