2008-07-22, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pumpking
Vad får de punga ut?

Det snackas om runt 20-25 milj € + Pelé på lån.
Citera
2008-07-22, 20:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tONYbOOi
Du såg inte Fiorentina - Everton. Everton hade inte ett skott på mål, det var som att titta på damer mot herrar. Matchen i Liverpool var bara ett klassiskt exempel på underskattning utan återvändo.

Japp jag såg den. Det såg likadant ut på bådas hemmaplaner, men då är ju inte Everton heller med i förhandsnacket om att vinna ligan heller... Everton vann bara en match i ligan efter dessa två matcher och det var mot Derby hemma med 1-0, säger allt om deras form, medan Fiorentina gick som tåget.

Du behöver inte bli stöddig. Jag sa bara att Fiorentina är långt ifrån så bra att de kan hota i CL samt hota titeln i Serie A.
Senast redigerad av bLyGE_kEntA 2008-07-22 kl. 21:04.
Citera
2008-07-22, 21:41
Medlem
Luffsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Japp jag såg den. Det såg likadant ut på bådas hemmaplaner, men då är ju inte Everton heller med i förhandsnacket om att vinna ligan heller... Everton vann bara en match i ligan efter dessa två matcher och det var mot Derby hemma med 1-0, säger allt om deras form, medan Fiorentina gick som tåget.

Du behöver inte bli stöddig. Jag sa bara att Fiorentina är långt ifrån så bra att de kan hota i CL samt hota titeln i Serie A.

Det är väl ingen som på allvar säger att Fiorentina kan utmana om titeln. På sin höjd topp 4 samt åttondelen/kvarten i CL.
Sen ska du inte jämföra Everton med Fiorentina, Fiorentina är vida överlägset på samtliga punkter.
Citera
2008-07-22, 22:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Luffsen
Det är väl ingen som på allvar säger att Fiorentina kan utmana om titeln. På sin höjd topp 4 samt åttondelen/kvarten i CL.
Sen ska du inte jämföra Everton med Fiorentina, Fiorentina är vida överlägset på samtliga punkter.

Konstigt att de slog ut Everton på straffar då? Sjukt överlägsna.
Citera
2008-07-22, 22:38
Medlem
Även om Mutu inte gör lika mycket mål som Luca Toni gjorde får man väl ändå säga att det ser bra ut offensivt nu med Gilardinho.

Går säkert längre än Inter i Champions League...
Citera
2008-07-23, 00:21
Medlem
Artygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Van Patten
Även om Mutu inte gör lika mycket mål som Luca Toni gjorde får man väl ändå säga att det ser bra ut offensivt nu med Gilardinho.

Grattis, Gilardnho..
Ni kan ju hoppas att han är i samma formtopp som han varit i Milan de senaste åren.
Fyfan va skönt att de sålde den råttan.
Citera
2008-07-23, 00:23
Medlem
WidingDaLeets avatar
Roma - Är top 3 kandidat med dagens trupp, värvar vi någon av Baptista,Mutu,Malouda eller Neves eller kanske 2 av dessa herrar så är guldet verkligen ingen omöjlighet.. Ett nytt spelsystem där vi använder oss av Aquliani,De Rossi samt pizzaro samtidigt skulle jag även vilja se..

Angående Fiorentina så har dem ett mycket intressant lag, likaså tycker jag Napoli och Genoa har trupp med Kvalitè att prestera väldigt bra resultat..

Förövrigt så har Kvalitèn på Serie A blivit markant högre redan och jag ser verkligen fram emot att se många bra matcher säsongen 08/09..
Citera
2008-07-23, 00:23
Medlem
Hirvis avatar
Inter lär vinna även detta år, Milan / Roma / Juventus som utmanare.
Hoppas verkligen Juventus tar tag i det nu, sista chansen för Nedved innan han förhoppningsvis blir borttvingad från sin ordinarie plats, samma kanske gäller Del piero, som dock inte kan bli borttvingad..
Citera
2008-07-23, 00:24
Bannlyst
Säger allt om Italienska ligan; "värvar vi Baptista har vi chans på titeln!" killen är ju urkass för helvete.

Tror ändå Inter tar det igen med vid närmare eftertanke. Bara pga Mourinho.
Citera
2008-07-23, 00:28
Medlem
zzwampens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Säger allt om Italienska ligan; "värvar vi Baptista har vi chans på titeln!" killen är ju urkass för helvete.

Tror ändå Inter tar det igen med vid närmare eftertanke. Bara pga Mourinho.

Baptista är en bra spelare om han får spela i den positionen han spelade i Sevilla
Citera
2008-07-23, 00:31
Medlem
WidingDaLeets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zzwampen
Baptista är en bra spelare om han får spela i den positionen han spelade i Sevilla

Baptista visade i början av säsongen i Real att han kunde spela i många offensiva roller på mittfältet och gjorde det riktigt bra..
Baptista är en riktigt bra spelare som kan göra skillnad för ett lag som Roma
Citera
2008-07-23, 02:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Van Patten

Är inte Mutu på väg till roma?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in